Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O snu

23. 06. 2004
2
0
3138
Autor
inblue

Není třeba

Na snu tě nejvíc mrzí,

 

že se zdál příliš brzy...


silence
20. 04. 2006
Dát tip
bezpochyby krasny sen ...

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Nebo příliš pozdě.

Adam_G
08. 07. 2004
Dát tip
Něco na té holce je. Nebo je to jenom sen?

Drago
30. 06. 2004
Dát tip
něco na tom je... ale občas je na sny moc pozdě...

Morasten
29. 06. 2004
Dát tip
aha,v tom případě už nás mrzet ani moc nemusí že se zdál příliš brzo... co se týče mě,tak u mě je to trochu jinak - mám určitej sen až potom, co mi dojdou prostředky k realizaci...

inblue
28. 06. 2004
Dát tip
Myslela jsem to tak... Vlastně ne sen ve snu, ale sen ve skutečnosti. Máte ho. Každý. I já ho mám. Zdál se, tedy existoval, příliš brzy na to, aby byl zrealizován. A teď....můžete realizovat, ale už nemáte co. (ale i jinak... třeba se zdál příliš brzy na to, abyste si ho mohli pamatovat...)

Díky. Trochu jsem o tom přes víkend přmýšlela a napadly mě takové ty vzdušné zámky, co si člověk staví někdy moc brzy a pak se mu rozpadnou.

synáček
25. 06. 2004
Dát tip
Ano… je to dokonale pravdivé... jenže jsi (zatím) příliš mladá... až časem člověk zjistí, že životnost snů je třeba prodlužovat... TIP… a díky!

Morasten
25. 06. 2004
Dát tip
asi nechápu,prosím o přípaadné vysvětlení..

Připojuji se k nechápavcům. Mě na snech většinou mrzí že si je nepamatuji nebo že se z nich musím probudit.

Kratas
23. 06. 2004
Dát tip
Naopak já chápu a přikyvuji. Je to tak.

adrift
23. 06. 2004
Dát tip
příjemná změna. většinou všichni říkají že moc brzy skončil nebo něco podobného.

nevím, možná jen laškuješ se snahou perceptora zaujatě hledat klíč k řešení, který je ale utopen někde, odkud jej není možno vylovit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru