Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc lva

30. 06. 2004
17
0
11831
Autor
Craerassy

Papouškovi na přání.:-) Moje přítomnost níže je čistě náhodná a naprosto nevinná.

 

 

 

Příteli mých nocí probdělých

odkládáš křídla papouščí

do pýchy obnažuješ tvář

Noc pěsti v dlaně rozpouští

na každé z nich

penízek pro štěstí

Z ramen mi stéká tma

Ty       

dítě Slunce

si ji oblékáš

vracíš mi touhu v hodinách

silou svých znamení

o horká čela

stavíš tu proti sobě dva

 

žádostivá

a

spalující

 

noc lva

 

 

 

 


Markel
03. 09. 2005
Dát tip
pěkná, i lvy mám zmáknutý, jeden doma - T

misty
21. 07. 2005
Dát tip
Noc pěsti v dlaně rozpouští Z ramen mi stéká tma ....pekne obrazky...*

Craerassy
05. 07. 2005
Dát tip
děkuju, vy dvě spiklenky:-)

vesuvanka
05. 07. 2005
Dát tip
Čokoládová - krásná fotka krále savany :-))) Craerassy - i já děkuji, hledáme pro náš klub lvy a dílka související :-)))

vesu, díky za avi :o) tip

A ještě klub :o)

vesuvanka
03. 07. 2005
Dát tip
avi

* krásná ale na mě nesedí, já jsem takovej hodně nepovedenej lev :o)

Craerassy
25. 02. 2005
Dát tip
Sn_vojáček...ona je spíš psaná z pohledu ženy..na Tebe by spíš seděla, kdyby ji psal muž, ale takový pohled, to bych asi neuměla..:-)

Craerassy
23. 10. 2004
Dát tip
El...já se k těm dvěma koncům vrátím...v té příští...a děkuju...:-)

Elyn
19. 10. 2004
Dát tip
tady plním jeden asi "dluh"... ne za sebe.. :)

Azathe
24. 08. 2004
Dát tip
Mno...ten papoušek mi tam nesedí. Popravdě v tom vůbec Lva nevidim...kde se schovává? Nebo utekl? Dovolíš mi zkusit sepsat "Noc Lva" v mém podání, nebo by to bylo příliš troufalé?

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Azathe...papoušek je tady barevnost lásky, milování.... a budu moc ráda, když ji sepíšeš..pošli mi pak avi, prosím:-)

Azathe
24. 08. 2004
Dát tip
děkuji, štířice! :o)

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
není zač, lvíče:-)

arthamir
26. 07. 2004
Dát tip
působivé... se má papoušek :-)

mirek
07. 07. 2004
Dát tip
...noc pěsti v dlaně rozpouští...líbí moc*

JiKo
04. 07. 2004
Dát tip
ouplně nechápu tu přítomnost předložky "o" ale jest to líbícísemi

Craerassy
04. 07. 2004
Dát tip
JiKo..stavíš tu proti sobě dva o horká čela...já nevím, jak jinak to říci...někdy je vztah věčným protivenstvím...

Miroslawek
02. 07. 2004
Dát tip
Craerassy: Hmmm... ztraceni v překladu... je zajímavé, v jakých významech a směrech si kdo překládá určitá mnohoznačná vyjádření... a pak si zodpovědět proč právě takto... a člověk nemusí být ani psycholog-amatér ;o)

papouch
02. 07. 2004
Dát tip
Aerotik víš o tom prd asi, nesmysly blábolíš ty, protože naopak - žádnej přechod není a vlastnosti znamení se projevují právě nejvíce tehdy, když je znamení "mladé". Ty jako suchej astronom se na astrologii díváš materialisticky, což je pitomost. A věcmi jako např. ascendent tě přetěžovat nebudu. Nedělej chytrýho a nemontuj se do věcí, o kterých nemáš šajn. Já, například, jako tříhodinovej Lev nemám z Raka ani měkkej znak, víme?? Dále soukr., pls.

Aerotik
02. 07. 2004
Dát tip
papouchu, já jsem o astrologii také leccos přečetl a přinejmenším některé prameny udávají i ty mezilehlé vlastnosti. Co je to doopravdy "horoskop" a význam termínů ascendent, sextil, quiumqunx, domy apod. také vím. Což ovšem neznamená, že bych té složité pseudovědě věřil.

Craerassy
02. 07. 2004
Dát tip
Miroslawku, tady nešlo o překlady...to seknutí drápkem bylo před přečtením některých tvých dílek...teď bych to napsala možná malinko jinak...s odstupem času...tvá noc lhář...:-) jen nepodléhej svodům milý ženy jak had své tělo kroutí v tanci a hruď ti teplem hřejí miláčkem láskou nazýván jsi než dostanou co chtějí pak spatříš znamení co klikatě se vine a oči roztoužené mění se rázem v jiné... :-)

romi
01. 07. 2004
Dát tip
No ale kdyby přece jen....protstovat nebudu :o))

Miroslawek
01. 07. 2004
Dát tip
;o) Příteli   z tich moci spálit líh ovládáš zřídla na poušti za hříchy dob žaluješ tvář Noc věstí   planě hrozby dští na každé z nich řetízek k zápěstí Kamením sténá tma Ty vážíš unce passo doble zvaž tančíš na touhu v hodinách silou zlých znamení o horká těla stavíš tmu   proti sobě tvar žádostivá a spalující noc lhář

Craerassy
01. 07. 2004
Dát tip
nabírá vodu do cedníku svazuje stonky květinám v mramoru záhon lišejníku pohledu z okna chybí rám maluje prstem na zeď písek ostrovy přemístil na pevninu pohmatem ženám po obrysech vykreslil lživou noční vinu pravdu prý srká po lžičkách pyšný jak páv :-)

Kryton
01. 07. 2004
Dát tip
moc hezky... asi zacnu papouchovi zavidet ;o)

Aerotik
01. 07. 2004
Dát tip
K té debatě o znameních: Když už vycházet z toho astrologického nesmyslu, tak není podstatné datum, ale poloha Slunce na obloze. Do téhož znamení vstupuje každý rok jindy, liší se to až o něco víc než celý den. Kromě toho v případech těsně kolem té hranice se prý projevují vlivy obou znamení, takže tem kdo je třeba u hranice Raka a Lva je zčásti jako Rak a zčásti jako Lev.

romi
01. 07. 2004
Dát tip
Woow....děkuji za avi...

Craerassy
01. 07. 2004
Dát tip
Aerotik...já se ve znameních opravdu nevyznám, ale o poloze Slunce vím, protože jsem na netu hledala kvůli papouškovi toho Lva a něco z toho jsem zřejmě i použila:-)

vesuvanka
30. 06. 2004
Dát tip
Nádherná! Promluvila ke mně moc... jsem totiž lvice... Díky a velikánský sluneční TIP

Craerassy
30. 06. 2004
Dát tip
vesuvanko, mě to nepřekvapuje..je v tobě síla, vytrvalost, vášeň...lví srdce...jojojo...lvi mi kříží cestu životem a stavějí mě na nožičky, když bývám občas umorousaná a unavená ..:-)

papouch
30. 06. 2004
Dát tip
jůůůůůůůůů to je krrrrrrrásnýý lvíče papouší děkuje moc (nebo papoušek lví? :) píp :> vesu.: co dybysme založili Klub Lvů? :-)

romi
30. 06. 2004
Dát tip
Jo, tak tohle je moc dobrý.....nevím jestli je lepší včerejší Štír nebo dnešní Lev, zdá se mi to obojí stejně dobré, ale každopádně.....nechceš napsat o každém znamení? Slibuji, že jednoho dychtivého čtenáře už máš....:o)))

romi
30. 06. 2004
Dát tip
....a ještě tip, jsem na něj zapomněla :o)

vesuvanka
30. 06. 2004
Dát tip
Craerassy - díky moc - těší mě, že Ti lvi dodávají sílu... Mě celý život přitahuje všechno mimořádně silné a mocné - slunce, sopka, oceán, lev, dub, ale na druhé straně i to jemné a bezbranné, které bych chtěla bránit...

Šikibu
30. 06. 2004
Dát tip
ten konec*

Dero
30. 06. 2004
Dát tip
Noc pěsti v dlaně rozpouští na každé z nich penízek pro štěstí To je překrásné ... ***-* (+ klub, mohu?)

Delahaye
30. 06. 2004
Dát tip
Štír byl lepčí..mnohem. Tohle je ( omluva papouchovi, který za to nemůže ) na objednávku a je to znát. Jen na efekt. :-)

(závorka)
30. 06. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

papouch
30. 06. 2004
Dát tip
sleepi.: ne, říkal jsem PO půlnoci, slípinko, po, asisisto spletla.. nemochsem říkat před, a navíc, říkal jsem, že jsem lvíče, ňaf, ňaf :-))

cmukina
30. 06. 2004
Dát tip
papouškovi.. :-)

guy
30. 06. 2004
Dát tip
***

Craerassy
30. 06. 2004
Dát tip
Dero..moc ráda tě opět vidím..už jsem myslela, že jsi na mě zanevřel...samozřejmě, že můžeš:-)

Craerassy
30. 06. 2004
Dát tip
romi, já o znameních moc nevím..papouška jsem musela študýrovat v horoskopech, abych to mohla napsat:-) ves...já to vím, je to z tvých dílek cítit...jsi kouzelný človíček plný lásky, a proto se k tobě vždycky ráda vracím:-) De...psát na efekt...hmm...přemýšlím...jo!..na efekt a natruc jsem psala Lolu, tohle se ti nemusí líbit, ale na efekt psáno nebylo..opravdu ne..na přání ano:-) lvípoušku, jsem moc ráda, že se líbila, já lvy znám, ale pravdou je, že podrobnosti jsem vyhledávala v horoskopech:-)

synáček
30. 06. 2004
Dát tip
To není žádná hádanka... to je nádherná báseň!!! TIP... a díky!

jsem taky lev a libi tip

vesuvanka
30. 06. 2004
Dát tip
Papouch, to je dobrý nápad založit klub lvů - jsem pro... díky A přede mnou se ozval další lev... myslím, že nás tu bude víc

vesuvanka
30. 06. 2004
Dát tip
Craerassy - ještě jednou díky, to je od Tebe milé...

Lasy
30. 06. 2004
Dát tip
výborný závěr, a nejen závěr . . . moc se mi tahle báseň líbí . . Lasy*

Craerassy
30. 06. 2004
Dát tip
díky, Lasy...ráda tě tu zase vidím:-)

Lasy
30. 06. 2004
Dát tip
to je v pořádku, já se zde moc rád ukazuji a děkuji za Tvůj zájem, ani nevíš jak moc mne to těší a jak jsem tím překvapen . . . Lasy

dismorphia
29. 06. 2004
Dát tip
jo, tahle ano.. je to jeden z mála příkladů, kdy se mi to navazující líbí víc než původní.. tahle je velmi, velmi (na to, že je na přání dokonce víc než velmi :) ) *

Aerotik
29. 06. 2004
Dát tip
Tak tohle považuji za moc dobré!

Craerassy
29. 06. 2004
Dát tip
dis...mám velikánskou radost...ty víš, že na tebe já dám moc a to nelichotím!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru