Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Generálním štábu

29. 06. 2004
6
10
4399
Autor
MKbaby

Na Generálním štábu
rozšlápl jsem žábu.
Smutně hledí na brášky
z vzorku mojí podrážky...


10 názorů

MKbaby
13. 08. 2013
Dát tip

Vyžrané zásoby, ve špajzu prázdno,

všude je strašný puch, sáhnu si na dno.

Kdopak mne oloupil, oslintal hrníček?

Moh to být zřejmě jen medvídek prdníček.

 

Moc se omlouvám, neber si to osobně, právě jsem přišel z putyky. Zkusím příště vymyslet něco lepšího :)


Kočkodan
13. 08. 2013
Dát tip
Ackoli nejsem MKbaby, dovolil jsem si reagovat na tvou prosbu a vybírám ze svého díla "Zverstvo" cásti týkající se medvedu. Snad mi oba mou vlezlost odpustíte. :-) Medved Medved ma jednu velkou tuzbu, jiz dlouhou dobu na to ceka, poskytnout nekomu medvedi sluzbu a pak pozorovat jak se vzteka. Baribal Je to trochu prekvapive, ze baribal, ktery neni zadny slaby bezbranny kloucek, se na zajezdu v Italii v Bari bal, kdyz videl na ulici skinheadu hloucek. Brtnik Dnes navstivime medvedi rodinu, brtniku, abych byl presny, i kdyz tvori spolecenskou spodinu, ta cistota - o tom se vam nesni. Grizzly Kdyz se ke kurniku blizil grizzly, ulek bylo videt na drubezi, vcas ale slipky do krytu zmizly a tak nedoslo k velke rezi.

MKbaby
12. 08. 2013
Dát tip

Ahoj, Medvídě, rád tě vidím :) Já to psal skutečně na GŠ, kde jsme několik let instalovali bezpečnostní systémy. V naší šatně, tedy zatuchlé suterénní místnůstce, jsem podobnými kravinami popsal celou zeď. A každý kolega dostal navrch svoje čtyřverší :)


Kočkodan
20. 03. 2012
Dát tip
Nemá moc úsmev od ucha do ucha, kdyz skoncí pod botou chudinka ropucha.

Vaud
04. 01. 2009
Dát tip
přidávám si Tě do oblíbenců!!!*

gut

Vihar
24. 10. 2005
Dát tip
žába = důstojník armády ČR? :) poslední dva řádky supr péťo :) T

MKbaby
01. 07. 2004
Dát tip
Já nemučím zvířátka, já je jen papám. A ta, co papám, nemučím. Často dělám na Generálním štábu Armády České republiky a když vidím to "nasazení", ten "cvrkot", to množství "nenahraditelných" zapařených prdelí, které platíme z našich daní, napadají mne různé bejkárny... A pozdravpánbu, jestli někdy budou šéfovat mně! :)))

dismorphia
30. 06. 2004
Dát tip
uuuuné

Elyn
30. 06. 2004
Dát tip
Jsem netušila, že nám na generálním štábu šéfujou žáby...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru