Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Robot

07. 07. 2004
2
0
4756

 

Potkala jsem robota. Nepøekvapilo mì to. Šel pøede mnou, pomalu, pomalu sunul levou nohu pøed pravou, pravou nohu pøed levou, pomalu pohyboval rukama, levá ruka, levá noha, pravá ruka,pravá noha, velmi opatrnì kladl chodidla na zem. Všimla jsem si jeho chùze, ale neudivila mì. „No, robot, a co?!“ øekla jsem si. Nakonec nejsem rasistka a nikoho nediskriminuji.

(Ve 4:48 hodin místního èasu startoval v naší ulici Boeing. Motory burácely, køídla pokosila topoly okolo silnice, pak se odlepil od zemì a odletìl na sever. To mì udivilo. Na sever jsem letadlo ještì pøes nás letìt nevidìla.)

Taky to moh´ bejt prostì posranej chlap.


KayTee
24. 07. 2004
Dát tip
no jéje, tady se dělají už i rébusy ;o))) hezké ;o))

Kryton
12. 07. 2004
Dát tip
za tu diakritiku nemuzes. myslenka posranyho chlapa... no... uz jsem takovyho videl. teda hlavne citil :o) a k tem robotum, co tvuj nazor na Aiba? :o)

Fidunka
08. 07. 2004
Dát tip
No..trošku jsem si musela dosazovat ty "č" "ř" "ě" "é", ale jinak OK:.-)

Toneyen
07. 07. 2004
Dát tip
Svým způsobem mám velice rád švédštinu

child
07. 07. 2004
Dát tip
no tady taký*

chaImin
07. 07. 2004
Dát tip
text působí jako když v loterii vyhraju další los.. Toneyen - 8^) tip na tvou kritiku ***!

Toneyen
07. 07. 2004
Dát tip
Tvá je taky dobrá!

:o) Je hezký vidět v posraným chlapovi robota Ale je smutný vidět v robotovi posranýho chlapa Ani nevím proč, ale líbí!

child
07. 07. 2004
Dát tip
ale proč avi, holko? :)

child: Pro připomenutí, třeba je zrovna teď nálada? A jestli ne, tak sorry, kluku... dítko?

(G)eorge
07. 07. 2004
Dát tip
intermezo s boeingem je stokrát důležitější než celej robot...! + někam na sever, hihi s tímdle fontem to fakt sedne:) (G)*

Nezvalová_
07. 07. 2004
Dát tip
je lepší mlčet, než psát veteš:-)

ještě jednou autorizovaně :-)))

Andulka
07. 07. 2004
Dát tip
hej, cekanko....nechtela bych byt chlapem tobe nablizku v dobe, kdy si to psala...:-)))))))))). Moc zdravim..:-)

kinraelo
07. 07. 2004
Dát tip
...alebo to kludne mohol byt posrany Boeing, vacsinou su v pohode, ale ked su posrane, letia nad vasou ulicou smerom na sever, mne lietavali nad hlavou Concordy, kym sa nestali historiou, a to uz ani nebolo co kosit...akurat tak posrane roboty, co dodat: taki su vsetci chlapi!

Jo, moch to bejt posranej chlap. T/CH: dánština třeba... ale švécky těžko ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru