Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tiché snění

08. 07. 2004
10
0
4867
Autor
Seregil

7.7.2004 19:00 Po dlouhé době čajovna

Líně sedím

a málo vnímám

to skutečné.

Vlní se to

jako dým

mizící v oblaku

nastřádaného večera.

Stačí jedno slovo.

A ponořím se

do povlaku

nočního snění.

Ano, silný čaj.


3/5 jako bych to někde četl : )) tedy - už mi Tvé básně přijdou hodně podobné po takové době ...kouř...snění...dým...ale proč ne : )

Print
14. 09. 2004
Dát tip
*!

Hanca
15. 07. 2004
Dát tip
Nočně zasněná a opět velmi romantická. Tip

studanka
13. 07. 2004
Dát tip
líbí...

tak tahle je mnaaaaaaaaaaaaaaam...a taky sem rada ze nechodis jen dö hospod ;*))))))))))a vis co? t* a oblibene...vim ze na naeco takoveho budu mit naladu casteji...

mas tady klubik..plus spesl tva...zatim...kategorie Listky caje..:*)))))))))nikam se to totiz nedalo napasovat...

maia
10. 07. 2004
Dát tip
Taka typicka tvoja. :-) * epigon, aj tak sa da. :-) dream: aky vludny obrazok.

(závorka)
09. 07. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

vesuvanka
08. 07. 2004
Dát tip
Stačí jedno slovo. A ponořím se do povlaku nočního snění. Ano, silný čaj. Pěkné - dík a tip

darksky
08. 07. 2004
Dát tip
co rict snad nic jen pocit na tip :-D

Waawe
08. 07. 2004
Dát tip
jasně, pocitovka....červená, černá, zakouřená..čajovnická ale popravdě řečeno, tentokrát mě moc nezaujala...zdá se mi, že z čajoven máš povětšinou podobné pocity, protože něco podobného jsem od Tebe již četl... že by to bylo tou dýmkou ? čajem ? pocity....průhledné - čajové.... líbí, ale tentokrát bez TIPU měj se fajn a užij si pořádně prázdniny m.

Seregil
08. 07. 2004
Dát tip
vesuvanko, dream, darksky.... Moc díkuji... Waawe.. je to různé... povětšinou však převládají podobné pocity.. úzkost, relax a klid... to se střídá v různých intenzitách.. možná i to mi brání, aby to vypadalo jinak.. Mmt.. co se týká prázdnin... ty si neužiji, jelikož jsem tvrdě pracující.... dík za názory všemky....

Seregil
08. 07. 2004
Dát tip
Luckytaky... viz má odpověď...

Nezlob se, ale ten dým v každé básni mě vytáčí ... Nebylo by lepší napsat jednu? Nebo je jen můj pocit, že všechny vyznívají stejně?

epigon1
08. 07. 2004
Dát tip
když dáš sen pozpátku zmizí dým v tabáku ty vyplaveš z povlaku do moudrých mindráků_:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru