Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starcovy nenechavé ruce

Výběr: rebecca13
11. 07. 2004
8
0
6268
Autor
Igor_Indruch

Třesou se

Slabostí a touhou

Vráščité jak dva staří leguáni

Rozeklanými jazyky

Kůzlátka očichávají

Vzbuzují strach i lítost

Odpor i soucit

 

Všichni se plavíme

Na lodi se svým starcem

Dítě na přídi

Kmet u kormidla

Uprostřed žalostná karikatura

Těch dvou.


per_zay
18. 07. 2004
Dát tip
hmmmmm ........... T

papouch
12. 07. 2004
Dát tip
Na každé sprrrávné lodi ale nesmí chybět papoušek! :-)

bram
12. 07. 2004
Dát tip
hm hm.. nemyslím, že to pokaždé musí být žalostná karikatura.. jinak je to povedený kousek..

redscorpion
12. 07. 2004
Dát tip
Nirvána, hehe, rebecco s takovýma slovama opatrně na mě :) protože jediná a ta pravá, je plná bolesti, (tak, jak ji vystihl Kurt...). Jinak dílko velmi seriózní, jistě o něčem, ale nabízí se otázka, proč ti co kvůli NIM pláčou, nevezmou do rukou svůj i JEJICH osud a neskoncují s tím?! Třebas olověnou vestou v hlavě... ...proč se nechat předurčovat? Proč udělat stejnou chybu, jako udělali oni, že se rozpůlili? Je snad lepší půlka, než nic? ;-)

pozorovatel
12. 07. 2004
Dát tip
Líbí* (to stačí, ne?)

Elyn
11. 07. 2004
Dát tip
Dítě na přídi Kmet na zádi Uprostřed žalostná karikatura Těch dvou.

dadik
11. 07. 2004
Dát tip
líbí se mi.....

Ajuschka
11. 07. 2004
Dát tip
souhlasím - pěkná

maia
11. 07. 2004
Dát tip
To je dobre... *

Abyss
11. 07. 2004
Dát tip
dnes s vaznou tvari?... je to smutne...

.. je to smutne... To říká ta pravá :o))

Abyss
11. 07. 2004
Dát tip
co tim chces rict! :) naaahodou nejsem sentimentalni :) kdyz sem cetla zacatek myslila sem ze to bude zase naka sprostarna :)

Tohle taky není sentimentální. Ve své podstatě je to sprosťárna :o))

Abyss
11. 07. 2004
Dát tip
ve sve podstate je vsechno sprostarna :) ale tohle je takove vazne minene... na prvni pohled bez vedlejsiho umyslu... uz sem rikala ze to je docela pekne? :)

Elyn
11. 07. 2004
Dát tip
ano, je to sprosťárna, ale tak nějak smutná, skorem rezignovaná... jako by mělo smysl být jen dítětem... ,protože pak je to karikatura a nebo ta slizská a nemohoucí bytost ze začátku... ale, stáří bývá i moudré, naštěstí, a ne všechno, co se jako karikatura může zdát, jí opravdu je :)

dadik
11. 07. 2004
Dát tip
nerozebírala bych to.......je to momentální pohled..může být i jinej, tuším....mně sedí

child
11. 07. 2004
Dát tip
tvoje mama*

Craerassy
11. 07. 2004
Dát tip
(nemá tam být touhou?) já musím, ty víš...:-)*

sue
11. 07. 2004
Dát tip
všichni máme v sobě strace svých předků, ve předu i vzadu, uvnitř. kolik nás vlastně je? JE TO VELMI SPROSTÉ. TAK TO MÁ BÝT.

jo

Všichni se plavíme Na lodi se svým starcem ..tohle mě zaujalo :-), a jinak v pohodě..t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru