Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fňuk

15. 07. 2004
18
0
7151

radši nic..jen me prosím nemlaťte za to použítí úvozovek..věřím tomu že jsem něco udělala špatně:*)

Unavený motýl, přiletěl a sedl prasátku na ucho. Zašeptal: " Jsem tak sám." ...ale prasátko neslyšelo, motýl mluvil jiným jazykem a ještě moc potichu.


ale sluuuunooooo tak zle snad nebude...:*)))))))))))

To je smutnééé... ...výstižné podobenství...

dnes a denne:*)))))))ale stejne je krasne:*)))

Danny
07. 10. 2004
Dát tip
pěkné podobenství komunikace různých bytostí v tomto světě...***

Mardou: jeeeee Pu a prasatko se taky prisli podivat:*))))) ondrech: kujiiiiii

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
hhhhhi to je dobrý. opět tvé miniúvahy. *** tip

Rowenna
02. 08. 2004
Dát tip
:-)

:*)))))dekujii Jikousi...krasna kritika...akorat mam pocit ze to nevede odnikud nikam...ale to nevadi:*))))) Rowi: :*)))

JiKo
02. 08. 2004
Dát tip
no jo já teď už taky ne. vyznělo mi to tak nějak pocitově ani nevím co sem tím včera vlastně myslel ... sakra jaxe z toho teď vykroutit?:-) Ono v tom vlastně není jen ten pocit, ale hlavně obsah. (doufám, že to napodruhé trefím) Odkud kam to vede?

vede to od samoty k samote..:*)bohuzel...no ale nebooooj klidne ze sebe udelej hlupce ja se aspon budu smat:*)))))))

JiKo
02. 08. 2004
Dát tip
bééé ůglnllll-lll (citoslovce hlupectví)

:*))))))))))))))))plnim slibyyyyyy

zavorka: dikyy Rizek: jo jo uz zacinam chapat tve uslovi:*)))))))))))))diky darksky: taky dikyy..ja uz jen dekuju:*))) Mardou: diiiiiik:*)))))))to sem rada pac medvidka pu milujuuuu...:*))))))

JiKo
01. 08. 2004
Dát tip
normálně tyhle odnikud nikam vedoucí věci rád nemám ale tahle je tak zvláštně příjemná, poučná a milá

Jednoznačnej řízek... moc milý... (řízek = tip a avízko)

darksky
28. 07. 2004
Dát tip
jéééééééééé to je pěkný :-D TIP

(závorka)
20. 07. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

myslim ze jsi hodne hodne blizoucko:*))))))tak nejak to bylo mysleno...a jeste malilinkato jinam:*))))ale super...dostal bys tip za ctenare dyby to slo:*)))))))))))))diky

Will
16. 07. 2004
Dát tip
O hrochovi asi nic nenapisu.. Snad jen, ze to je v africe nejnebezpecnejsi zvire.. Myslim, ze ma taky nejvice zabitych lidi za rok, ale tim si nejsem jist.

zadne nove informace:*))))ano nejvice zabitych lidi...vidis jak vypadame nevinoucce a sme nebezpecni:*))))))))))))))))

jinak pro proste mi plis neposilej avizko..staci dyz to mam nako kritiku:*)

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Tak jo, kdyz si prejes.. :) No co, vy za to nemuzete, ze se bojite..

dekuji za splneni pranicek...svet by byl krasny dyby kazdy plnil me prani:*))))))))) konecne na to nekdo prisel:*))))))))))))))))))))

Will
16. 07. 2004
Dát tip
No, jednou jsem řekl své kamarádce: "Nežiju pro sebe, ale pro ostatní." Teď je to jiné. Teď bych mohl říci: "Nežiji pro sebe, nežiji pro ostatní, žiji pro ní."

nevidim souvislost ale nevadi....kazdopadne myslim ze clovek musi vzdycky zit pro sebe...jinak nemuze nikdy nikomu nic dat...muj nazor...

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Nejsou souvisloti, ale rozdili. Kdysy jsem zil pro vsechny. Ted pouze pro jednu osobu (Rodina se nepocita :) ), která pro mne znamena vse.

chmmm..nic vic nemohu dodat...krasne ale jak uz jsem napsal minule uplne nesouhlasim...

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Hm, to ano. Ale nekdy obetuje vice druhym, nez sobe.

obet neni to spravne...je uzasne davat ale dat neni obetovat...ja nevim jestli chapeme vecky slova stejne...ja sem na to docela detailista:*)))tak se nezlob...

Will
16. 07. 2004
Dát tip
Prosím neber tohle jako vysvětlování nějakému debilo, ale jakožto ujasňování pojmů; Hm, dobre.. Dát se někomu znamená být tu pro něj. Napořád pro jednu osobu, které se dáš. Obětovat se můžeš několikrát a více osobám najednou. Znamená to, že pro ni něco uděláš na úkor sebe. -------------- Uveřejnil jsem další dílo, ale není v Novém seznamu, tak se když tak koukni, jestli máš zájem (Až padne poslední anděl..)

dobre podivam...

Empty
16. 07. 2004
Dát tip
je to krátké a jednoduché, ale má to jakési kouzlo. Cítím v tom osamělost člověka, kterou nikdo nevyslyší. Dost možná to ten člověk ani neumí říct a vypořádat se s tím. Nevím. možná je to blbost, ale působí to na mě tak***

Will
15. 07. 2004
Dát tip
Přišel slon, sedl si na mravence a říká: "Doneseš mě prosím támhle?" ...ale mravenec byl tuhej. Nevim, nevim, nic moc mi to neříká.. Ale blbost je to dobrá. :))

alim
15. 07. 2004
Dát tip
a me se nejvic libej ty dohady a komentare vase....sladky:-)))))))se usmivam..a za to tipik posilam:-))

;) sa spravi ;)

je to krásný a pravdivý. uplně jsem si to představil. rozhodně tip

děvče
15. 07. 2004
Dát tip
opět jsi mě nezklamala. Je v tom kus zadušechňapnutí nebo nevím, jak to jinak nazvat. Díky, hrochu :-)

Waawe
15. 07. 2004
Dát tip
hrošík je móóóóóc šikovný.... TIP* m.

aramis
15. 07. 2004
Dát tip
:) *

Frances
15. 07. 2004
Dát tip
co na to říct: tip a uvozovky nejsou důležitý...

Frances
15. 07. 2004
Dát tip
zapomněla sem ten tip poslat:-)))

Thera_xxx
15. 07. 2004
Dát tip
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Tip

Will: ze nerika nevadi:*))))kazdopane chudak slon i mravenec..:*)))i dyz je to o necem jinym:*)))))))) alim: aspon neco :*))))))))dikyyy Minim S: noo asi ne:*)))) mrzout: kujiii...asi to tak bude :*))))) Devcatko: dekujiii..sem rada ze nekoho to oslovilo tim spravnym zpusobem:*)))a este tak krasne slovo jako zadusechnapnuti:*)))))za to dekuji zase ja s dovolenim zaradim do sveho slovniku:*)) Waawe: kujiii se cervenam:*))) aramis: dik miuu Frances: kujiii...¨pro me nejsou jen sem chtela predejit stouralum:*))) Thera: diky:*)))

Will
15. 07. 2004
Dát tip
Ja jenom neco na to tema.. :) Nic proti tvemu dilku. Napsal jsem uz horsi. :) Aby jsi byla horsi jak ja, tak se budes muset jeste snazit. :))))

pokud nekdy napises hrosi pak ti slozim poklonu:*))))))))hrosi dilka zboznuju:*))))))))... ono to prave podle me na to tema nebylo...ale to je jedno..kazdy clovek vnima jinak...takze proto ta spousta nazoru:*)))) dik mej se krasne:*)))))

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
... :*))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
:-) *t

dekujiii chlapi moji;*)))))))))snad uz si mohu toto osloveni dovolit:*)))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
U mne ano, už se holím :-))))

:*))))))))bajecneee...a dyz se taky obcas holim znamena to ze sem chlap?:*)

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
záleží na tom kde se holíš :-))))

tss to ti prece nebudu rikat:*))))))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
:-)))))) čekal jsem že odepíšeš, že v koupelně :-))))

to by nebyla az tak moc pravda vzhledem k tomu ze se vyskytuju casto v lete mimo civilizaci...:*)))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Já zapoměl, že máš hroší kůži. To pak asi koupelnu nepotřebuješ :-)))) vlezeš do tůňky a dřeš se střepem skla?

jo sklem na noze...a nejradsi opila...abych pak rano musela to sklo vyndavat:*)))viz posledni brutalni parba:*)))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
tak už to na světě chodí... kdyby si motýlci rozuměli s prasátky, o čem by jsi pak, prosím tě, psala? :-))

treba o tom jak si ne¨rozumi i dyz si vlastne rozumi:*)))nebo by aspon mohli...:*))))))))svet je prece slozite jednoduchej:*)))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
jasně... kolem je to samé prasátko a motýlek, co si nerozumějí a nebo si rozumějí, ale nevědí to :-)

no jo ani pres ne neni kam slapnout:*)))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
co mě to zas napadá...? jeden malý motýlek potkal špinavé prasátko našli si levný hotýlek však zůstali jen nakrátko totiž milý hotýlek na stropě měl zrcátko byl to totiž bordýlek kam by nešlo ani prasátko (ha ha haa :-)))) )

rymovacka ala Dama z jamy:*)))))no jooo prasecinky na to vas chlapi-prasatka uzije:*)))))))...prosim o zvlastni zverejneni v kategorii Blbustka:*)))))))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
e ee, to ne, to já jen tak... pro tebe.. (z lásky :-)) ) hi hi

krasne cunatkovska laska ;*))))))))...ech tak dekujiiiii ze je to jen a jen pro me:*))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru