Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlak a jaro

16. 07. 2004
9
0
7020

trošku zpožděně o jaru:*)..dlouhá cesta vlakem..já a můj potkan

Dlouhé hnědozelené lány

Unavené hučící jaro

Lidská povodeň

Nesmyslná cesta

Jízda věčností až na konečnou

Nešťastné vzpomínky

Pobavená strnulost reality

Chvějivé teplo té drobné živé bytosti

Opuštěné kaluže s obrazy mraků

Mateřské slunce

sklánějící se a hladící dceru zemi

Náladová hudba vlaku

Dávné poselství

ukryté v osamělém mrtvém stromu

Hloupá slova o hloupých lidech

Kudrnatá pole

Malinká prázdňounká nádraží

uprostřed ničeho

Touha sen velikost

vzpomínka láska pláč

Máme jaro

 


ja jo:*)))))))ja nerada zimu:*))))))))

ondrech
11. 08. 2004
Dát tip
tak to já radši zimu, ale vede u mě podzim.

ja nejradsi leto a pak podzim a pak jaro a zima je fuuuuuuuj

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
hhh, nemám rád jaro...

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
zase seznam :) tenhle jsem jen přelítla. moc jsem se napoprvé zmlsala..

no ja asi takhle i pisu...tady mi to rikalo vic lidicek ze je to naky rozstrkany...dyz ja rada pocitovky a tak nejak to ve me plyne...

Rizek: ty me ted nak ctes:*))))))))))dikyyy Mardou: diiiiiik za obrazecek...myska sedi v podprsence a jeji kolega se ji taky libil:*))))takze prej mam podekovat i za ni...a je ji vazne podobneeeeeej:*))))))

Nooo.... semi líbí tvoje vjecičky... ještě si tě pročtu a zařízkuju... :)))

je ti prano je ti prano:*)))))))))dyz aspon nekomu libi pak je to asi v poradku:*))))))

Řízeček je vybíravej... ale když se zakousne, tak žádný básník neodolá... :)))))

ja sem dokonce i basnik?:*)))))))))och ;*)))))))...tak tedy vybirej dobre:*)))))

Řízek soudí dle toho, co četl, že hroch je básnířka... :)

teeeeda a ted este k tomu ze sem tehotnej se cervenam:*)))))))))))

já to řikám furt... prostě řízek....

:*))))))))))))))))))

Parádní.... takže řízek... (tip a avízko)

Dero
16. 07. 2004
Dát tip
Evidentně cukal, ale máte to pěkný, hroši. ;o) ***

a2a2a
16. 07. 2004
Dát tip
hloupá slova o hloupých lidech jsou moudrá slova, snad bych změnil pořadí a možná ani ne u jiné pěkné zkratky - touha sen velikost

Dero: no dobre..ale aspon vsici vite jak to desne cuka cestou ze Znojma do Brna:*))kujii a2a2a: diky :*)))co jineho na to rict...

Dero
16. 07. 2004
Dát tip
hrošíci, z vlastní zkušenosti ... ;o)) Za málo. ;o)

strasny ze?:*)))))no ale co s tim...zase je tam krasne kolem...dycky mam knizku a stejne skoro celou cestu koukam z okna...a nebo se tajne plizim kourit na zachod:*))))))))))

dadik
16. 07. 2004
Dát tip
zaujala.....mě...

Alimra
16. 07. 2004
Dát tip
co zhoupnutí vagónu, to obraz *

vesuvanka
16. 07. 2004
Dát tip
Mateřské slunce sklánějící se a hladící dceru zemi mluví mi ze srdce a ty obrázky z vlaku také.... moc pěkná dík a veliký TIP

vesuvanka
16. 07. 2004
Dát tip
avi

Waawe
16. 07. 2004
Dát tip
mega žůžo.... ta se, ale hrošíkovi moc povedla... TIP* aby měla tě ráda, aby celej svět měl Tě rád.... m.

dadik: diky:*)))sem rada Alimra: jafne jafne:*)))diky vesuvanka: dekujiiiii...sem rada ze neci srdicka jsou takhle blizko:*)) Waawe: dikyyy..:*))))))))))))

aramis
15. 07. 2004
Dát tip
keby som nevedel tak by mi to prislo strasne roztrhane... hm inak fajn :)

dik...ja moc nechapu proc to vsem prijde roztrhany...ja to napsala za chvilinku...i dyz ten vlak docela cukal:*))))))))

jo

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Parádní.. tip a klub.. sekce písně cest a putování...

Eilil
14. 07. 2004
Dát tip
znamenité postřehy.. :o) tipujííí

dekuji dekuji vsem:*))))sem si uvedomila ze sem zapomnela napsat prvni radecek tak uz tam je:*))) Seregil: diky za klubik medo:*)))))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
mám raději když jsou obrázky pospojované... tohle je spíš zápis myšlenek, pocitů... trochu jiná káva (mám raději té :-) )

nemuzu se ti trefit do vkusu pokazde:*))))))to uz tak je:*))) tak ja ti priste uvarim lepsi cajik ju?:*)))))))))))jukni na tu posledni treba zaujme vice:*)))))

Barny
14. 07. 2004
Dát tip
Juuu sestřičko to je krááásny:-) mankote jejkote to je bomba:-)))

oooooo dekujiiiiii:*)))))az se cervenam brasko:*)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru