Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsou čarodejnice i dnes?

17. 07. 2004
11
0
12480

doufám že příliš neznehodnotím toto dílko když prozradím že mě napadlo na záchodě:*))

Kde můžete najít čarodejnice?

 

 

Ukrývají se ve skořápkách bájných ptáků

Za pradávných volání noci se odívají do temně rudé barvy

Mívají vlčí oči když pod měsícem zpívají

Smějí se hluboce za řinčení měděných kotlů

Ve vlasech ukrývají nenarozená ptáčátka

V zástupu

za nimi

chodí duše mrtvých předků

Mraky nad hlavou jim otvírají ústa

Bosé nohy šlapou po zvířecích kůstkách

Odhalená prsa mluví o jistotě

Blesky jim darovaly čistotu a hloubku

Jediný pohyb rozechvívá zvony

Stromy touží po jejich pozdravení

Kouřívají z dlouhé dřevěné dýmky 

a v jejím kouři se zjevují zapomenuté příběhy

U ohňů nechávají svou mladost

Bezvěké zapomění nosí v břiše

Prstem malují do písku nás osud

Voda jim nese v zádech tiché poselství

Hnědá krása a síla ženy

Smrt odešla zahalená jejich šátkem

Dusí nás a zvou k tanci

 

Určitě je znáte...


to doufam:*))))))))))

písmak je čarodejnicema narvanej...*

co ze jen tak??...a to je dobre ze je znas...takovyhle carodejnice sou dulezity:*))))

pepopepo
29. 12. 2004
Dát tip
Tak ich pozname, len tak?

dovoluji dekuji:*))))))))))))))))))umim oboje:*))))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
mooc pěkný, pravdivý. jen tak dál. tip a klub, pokud dovolíš

Kačírek
04. 08. 2004
Dát tip
... a jsou tak úžasné jako všichni kolem nás ... :o)

a je jich moooooooore:*)))))))))))))

gabio: dekuji dekuji neprijde mi to jako originalni tema ale pokud je kdokoliv toho nazoru tak me to tesi tim vice:*))) Kelis: az takhle?:*))))))))))teeeeeeda esce se budu cervenat:*)))))...noo moji posledni inspiraci jsou cigarety tak jen tise doufam ze pokud prestanu koourit nebude hur:*))))) Rizek: ja maso nezeruuuu ;*)))))))))))))))))dik

já řízek jen uděluju... neznamená, že ho musíš jíst... ty seš vegetariánka???? ... Neni nad řízek.. :)))

hrosi prece maso nepapaji Rizku:*)))))))))

... hroši ne... to je fakt... Řízkovi to hned nedošlo.... :))

omluvim hloupeho Rizka ;*))))))))))))uz sem zvykla ;*)))))))))

asi jsem dneska moc naklepanej... :)))

esli ces muzu te es¨te zaslapnout:*))))))))))

A proč bys zašlapával nebohého Řízečka??? :-/

no dyz uz moc naklepanej tak at teda poradne:*))))))))))esce viiiiiiic

Řízeček je tak akorát... musí ještě pracovat...

tvor pracuj dle libosti...hroch se flaka bez tuplaka:*))))))aji bez teplaka

To je báječný..... takže řízek.... tip a avízko... to abych vysvětlil ten řízek... :)))

Kelis
22. 07. 2004
Dát tip
Můj milej tehotnej_hrochu, sice se naše díla míjí tématem (já jsem spíše do černoty), ale patříš k mým oblíbeným autorům. Jseš taková moje hvězdička. Ne že bych se vším souhlasil, ale DĚKUJI.

Kelis
22. 07. 2004
Dát tip
P.S.: Mne moje díla napadají leckdy na horších místech než je záchod!

gabio
19. 07. 2004
Dát tip
supr, fakt líbí je to originální t

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
čarodějka bo šamanka? totok se mi líbí "Odhalená prsa mluví o jistotě", i vůbec jest to dosti představení schopné tudíž popisně libé mému uchu, oku, čichu.. ;o) *

elfka_Sea
17. 07. 2004
Dát tip
krása t*

ssahy
17. 07. 2004
Dát tip
Moc díky za mnoho velmi zajímavých pohledů! :-) T:-)

halivera: carodejka nebo samanka...zalezi na uhlu pohledu:*))))dekuji dekuji za chvalu:*))) Elfka: dikyy:*)))))))) ssahy: ja moc diky za tip i za toze se libi:*))))))

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
no.. záleží právě.. si myslím, že šamanka.. ale ty´s tu autorkou ;o)

vis me ani neprijde moc dulezite to rozlisit...predstava kazdeho cloveka se lisi...pro tebe je tohle uz treba samanka...a pro me je to zas vzorova carodejnice... ale neni to az tak mco dulezite ne?:*))))nebo ano?:*))

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
no ano, velmi. už dlouho se mnou nikdo nepolemizoval ;o) a mně se to taaak líbí. btw.. upálíš ji?

prijed na srazik a muzeme diskutovat o hloupostech:*)))treba o tom proc a jak ktery drevo v ohni lezi:*))))) upalit?? nikdy...vim jaky to je a moje carodejnice si to nezaslouzi:*))))))

líbí se mi to moc.. je to moc zajímavý... *t*

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
o hloupostech?! nikolivěk! jaká to sráza? ehm.. takže šamanka?

dekuji vilo:*)))))))ty si me procitas nebo copak?:*)))))))

tak trochu jsem se do Tebe pustila.. Líbí se mi, co píšeš... :-))

ten papouchuv megasrazek:*))))...ne ne carodejnice:*))))))))a bacha at si nedupnu jinak zborim cely Pismak..

tak toho si vazim moc a moc:*)))))))a pustila si se nahodou...sakras ja vim ze neexistuje...a nebo ti nekdo rekl?

jen jsem tak brouzdala těmi, kdo tu jsou a Tvůj nick mě zaujal.. Koukala jsem na Tebe už delší dobu, tak jsem si řekla, proč ne... :-))

no tak to jsem rada ze sis rekla proc ne tehotnemu hrochovi:*))))))))s timto umyslem byl nick vytvoren..aby zaujal:*))))))))

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
mno to asik ne e.. nemusím tyhle organizované dlouhoakcošky. a pak.. kdekdo si tam bere potkany.. ;o) a si klidně dupni! si taky dup.. dup.. trknu a kdo nedupe s námi není váš :o)

no to sou hrozny lidi co?..tahat tam takovouhle havet:*)))))))))) DUUUP DUP DUPYDUPYDUPDUPDUP...boze to uz je jako tam ta uchylna pisnicka...fujiii

halivera
17. 07. 2004
Dát tip
není svůj tam mělo být.. chjo.. uch asik stárnu. poslyš.. a šamanka tam nějaká bude? ;o)

bude tam jedna carodejnice s potkanem na rameni:*))))))))

sqelý...............stejně jeko tvůj nick:)

oooooo dekuji

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Parádní kousek... připomnělas mi Terryho Prachetta... čili tip a klub....

no tak pokud jednoho z mych oblibenych autoru tak jsem vazne poctena:*))))))))dikyyyy...inspirativni asi nejsou jen cigarka a hospudky:*))))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Hmmmmm, neznám. Ale rád bych poznal *t

nerikej dvakrat:*)))))))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Hmmmmm, neznám. Ale rád bych poznal.

:*))))))))no vsak se uvidime na srazu:*)))))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
hmmm, nelíbí, promiň. mám jinou představu o čarodějkách... :-)

jak vidim tak se ti dneska nezavdecim:*)))))))))no co uz:*))))))chapu chapu...nase predstavy se lisi a proc by taky nemely...tak mi napis jak je vidis ty:*))))))))))

arthamir
14. 07. 2004
Dát tip
tak jo, až budu mít svoji "spisovatelskou" náladu, nezapomenu na tebe :-) (ani na čarodějky)

dobre dobre..uz se na tu basnicku tesim:*))))))nebo klidne povidku pokud se ti rozkeca pacicka:*)))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Takhle si představuje čarodějku pan Born:

jak vis ze mam rada Borna?:*))))))))nooo skoro...jen bych provedla upravy:*))))))))))))hroch si ji predstavuje malinko inac:*))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Já mám taky rád Born. Born to Be Wild !!!!!! :-))))) Mne jako rybu tahle verze čarodějky fascinuje :-)))))

ja nejsem ryba ja sem krome hrocha taky rak...na me je ta carodejka moc malo vlasata a ma moc maly prsa a vubec:*)))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Nojo, máš pravdu, ono jí je fakt vidět vubec, a má ho malý !!!! Teď sem si toho všimnul :-)))))))))))))))

vidis ceho si zenska nevsimne lip :*)))))))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
ženská a k tomu čarodějka, nezapomeň

no joooo:*))))))))ta hrosi pamet:*)))))))


hezounka ale ne prilis carodejna:*)))))))))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
jak pro koho, jak pro koho :-)))))))))))))

ja mam zase malinko jine predstavy...alespon jde videt ze se proste nemuzeme shodnout...ani ja s arthamirem ani s tebou:*)))

Barny
14. 07. 2004
Dát tip
juu to je tež pěkně, sice tomu moc nerozum, ale to nejni důležitý:-))))

nevim jestli je potreba rozumeti brasko ale kuji:*))))

Barny
14. 07. 2004
Dát tip
dyt rikam ze to nejni důležitý, ale stejně ja si to uložim a někdy v budoucnu rozluštím všechny skryté významy:-)))

dle tveho uvazeni:*))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru