Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bruska

Výběr: rebecca13
15. 07. 2004
6
0
6090
Autor
Igor_Indruch

Hořkosladce se kůže sdírá...

Bruska i hory přenáší
Bruska mysl i tělo vraždí
Bruska do mozku rýhy brousí
Bruska je vercajk co údy láme
Veškerou sílu vysaje z tebe
Vypni tu svini, šťávu ji típni
nenech se frézovat
ještě je čas!
(snad...)

 

Jsem rozbroušen, jsem přebroušen, jsem vybroušen - však démant ze mě není....


houmles
26. 07. 2005
Dát tip
tohle brousim ;-)

maia
24. 07. 2004
Dát tip
Fajn. :-) *

aramis
24. 07. 2004
Dát tip
:))

Notreal
17. 07. 2004
Dát tip
:-) taky mi v hlavě už dlouhou dobu vrtá otázka do "lásky"...bruska je ideální náhradou celá báseň mi připomíná jednu pohádku...*

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
Já slovo láska moc nepoužívám, když ani nevim, co to znamená. Takže by ta substituce slov měla fungovat i obráceně: Jdu si vosoustružit čep láskou. P.S. A jaký má ta bruska(alias láska) brusná zrna a jaké pojivo a jaký je to materiál? Umělý korund? Či nějaký karbid? Ví nevíte, že já jsem strojař. Takže jsem vlastně něco jako Casanova(kurva, jak se píše?)... :-))))

romi
16. 07. 2004
Dát tip
Hm, docela jo...

navážeč
16. 07. 2004
Dát tip
no... co já na to... asi by se mi to víc línilo, kdyby to bylo podávaný věcnějš. to jest s "normálním, oznamovacím" pořádkem slov. bruska brousí rejhy do mozku... všimni si, že se ti tam i hezky zorganizujou zvučná er na začátek verše, kterej je pak o dost údernější. a specielně v tom závěru... proč však? kdyby aspoň avšak... nebo nejlíp ale.... zas je recht, že ten však ladí stylově s démantem... ale fakt mám pocit, že kdyby to bylo "prostější", bylo by to i o něco lepší. ale i tak je todost dobrý. a proč norean a navážeč, esli se můžu ptát?

Hodil jsem to sem čistě a jen jako reakci na vaši diskusi o tom, proč se místo "láska" nepouživá jiný slovo.. :o)))

noeran
16. 07. 2004
Dát tip
he... myslím, že zatim teda vedeš... :) bruska... mě teda ještě nenapadla.. no, možná není démant, ale perla teda určitě :)) ... vypni tu svini... :))

noeran
16. 07. 2004
Dát tip
... a víš, že ti to típnu...? :))

navážeč
16. 07. 2004
Dát tip
ii: jo, jenže já jsem nejdřív klik sem, až pak tam. ale terminus je to dobrej.

pozorovatel
16. 07. 2004
Dát tip
Proč nahrazovat slovo láska? Láska je bruska. :-)))))) To je dobrý:-)))) "Vipni tu svini!" - to je ještě lepší.

Proč nahrazovat slovo láska? Proč ne? :o)

pozorovatel
16. 07. 2004
Dát tip
Proč jo? :-))) A já myslel, že k tomu byl nějaký důvod, impuls...

Abyss
16. 07. 2004
Dát tip
nuž dobrá tedy

noeran
16. 07. 2004
Dát tip
pozorovatel... si rozšiřujem slovní zásobu, ne? :)) ono když si uvědomíš, jaký předem ztracený boj je pokoušet se na "láska" vymyslet originální rým, něco jiného než páska, kráska, hláska, em, vláska, vráska... to leze trochu na nervy, nemyslíš? no... a co s tím uděláme? budeme říkat... bruska?? postihla mě bruska může za to Ruska... ty hele, Igore, jsi si naprosto jist, že se bruskou něco vyřešilo??? :))))

Bruska, bruska, bruska, to je špatně zabalená US-ka smrdí jak stará fuska je jak staroch co svými klouby luská z vysoké pece struska sešmatlaná fuska propíchnutá galuska přesolená houska moči plná šampuska...

noeran
16. 07. 2004
Dát tip
bravooo!! ... slyšíš? to přicházejí změny... bude revolucééééééé v pojméééééch!!! tady igor nám to tu předělá! Mistře, jak mám říkat své rychlovarné konvici? :))

Co třeba prdel? Nalil jsem vodu do prdele a stiskl tlačítko červeně teď na mě bliká z prdele LEDka Zatímco prdel svou práci koná čtu si denní tisk A již voda v prdeli se vaří čajík zaleju si...

noeran
16. 07. 2004
Dát tip
jo, a až zaleju repráky postavím vodu na kocoura...

Ta co vy na to (norean, navážeč)?

sorry, noeran

Take_Five
15. 07. 2004
Dát tip
co je to bruska?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru