Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní onanie

18. 07. 2004
3
0
2833
Autor
Igor_Indruch

Inspirováno jedním značně diskutovaným dílkem Filipa Sklenáře na Totemu :o)) :oú

 

Z únavy nadržen

Jemně si šedou kůru mnu

Orgasmus nepřichází


Vaneta
19. 07. 2004
Dát tip
Zajímavá myšlenka...

ulita
19. 07. 2004
Dát tip
tak asi bude někde něco špatně :)

Litochowitz
19. 07. 2004
Dát tip
....myslím že chyba byla v tom, že to bylo moc jemně.....přitlač hochu....:)

pozorovatel
19. 07. 2004
Dát tip
Možná si mneš špatnou kůru... "Z únavy nadržen" - to si trochu protiví, ale chápat lze, protože únava může být z mnoha činností... Myslim, že dílo se dá pochopit dvojmo. Tak nejdříve z hlediska normální onanie. "Jemně si šedou kůru mnu" se dá chápat, že orgasmu chceš docílit pomocí fantazie. A nebo se to celé dá chápat jako snaha něco vymyslet, což se ale nedaří a proto je autor z únavy nadržen na inspiraci. Je to dobrý* Víš, že slovo onanie je odvozené od biblické postavy jménem Onan? Chudák musel při sexu se svou milou vyvrhovat semeno na zem. Jeho milá byla totiž vdova a dítě nesměla mít..

"Víš, že slovo onanie je odvozené od biblické postavy jménem Onan?" Vím, vím. Vlastně by se tak měla označovat přerušovaná soulož - ale takových chyb existuje víc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru