Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je Voloďa?

19. 07. 2004
10
1
18809
Autor
Noe1

Tato zásadní otázka visí na Písmáku jako Damoklův meč a v těžké a horké  atmosféře dnešních dnů nechá nikoho chladným. Voloďa vzbuzuje mezi čtenáři a kritiky extrémní reakce. Má své nadšené (až nekritické) příznivce, má svůj vlastní fan klub (nebo fun klub?), dostal dva výběry od dvou různých redaktorů. Důsledně komunikuje s čtenáři a vytrvale od nich loudí tipy (za které jako dobře vychovaný mladý muž nezapomene slušně poděkovat). Řada lidí jej považuje za génia a velikána srovnatelného snad jen s Járou Cimrmanem.

 

Voloďa má i zásadní odpůrce, kteří jeho přímočará, jednoduchá, cituplná díla považují v lepším případě za „klišé“, v horším pak za „sračku“. Zmínění odpůrci podle mého názoru nepochopili, nebo žárlí. Nebo obojí najednou.

 

Co o Voloďovi víme? Údaje na jeho autorské stránce jsou skoupé. Je mu 14,67 let, má rád  Rowennu a Karla Jarolíma Erbena. Na Písmáku publikuje od 14.1.2004. Uveřejnil 19 děl (převážně lyrických básní) a obdržel za ně 173 tipů.  U jeho děl najdete 1216 kritik, sám jich napsal 234 (údaj z 19.7.2004, 18:30 hod). Vše ostatní jsou jen dohady.

 

Kdo tedy Voloďa může ve skutečnosti být? Existuje několik vážných kandidátů.

 

Voloďa: čtrnáctiletý mladý muž s talentem psát básně, které se zdají být parodiemi ale nejsou.

 

Rowenna: je Voloďou často citována a opěvována jako vzor. Což  může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. Pro Rowennu hovoří důsledné dodržování stylu, inteligentní práce s jazykem, cit pro jemnou ironii. Proti hovoří, že to důsledně popírá.

 

Papouch: Voloďu nemá rád a hlasitým křikem to dává najevo. Což  může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. Pro Papouška hovoří zejména jeho smysl pro humor, důsledné, někdy až agresivní popírání, že je Voloďa. Proti hovoří, že to důsledně popírá.

 

Chroustjazz: recese a provokace je jeho denním chlebem, pivem i vodkou, jeho obvyklá tvorba je však mnohem intelektuálnější až nesrozumitelná. Což  může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. Pro chrousta hovoří zejména to, že je schopen všeho, i zplození Volodi. Proti hovoří, že to důsledně popírá..

 

Elyn: do té by to nikdo neřekl. Což  může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. Pro Elyn hovoří to, že Voloďa je naprosto jiný než ona, že pod svícnem bývá tma, tichá voda břehy mele a na každém šprochu bývá pravdy trochu. Proti hovoří, že to důsledně popírá.

 

Co si o tom myslíte vy?

1 názor

Frnek
04. 01. 2007
Dát tip
a kdo to teda je? z diskuze jsem se nic moc nedozvěděl..ten jeho klub ještě funguje?

pozorovatel
14. 05. 2005
Dát tip
souhlas s altem:)))) vždyť ty se právě taky zviditelňuješ:))) voloďo

Noe1
08. 12. 2004
Dát tip
A4: iniciativu, po které jsi volal jsem již před časem vyvolal ... koukni sem

STRABA
30. 07. 2004
Dát tip
No já si ani nemyslel, že je to duch, nebo geniální virus s umělou inteligencí. Tou reálnou postavou jsem myslel čtrnáctiletého mladého muže s talentem psát básně .... Znovu jen zopakuju, že předpokládám, že tomu tak není. No vlastně to co píšeš.

tloudev
29. 07. 2004
Dát tip
ucedniku: ok, kolik tu mas nicku ve kterejch vystupujes jako 15tileta pubertacka, ktera mrda koho potka, frajere?

tloudev
29. 07. 2004
Dát tip
avi

Elyn
29. 07. 2004
Dát tip
tloudev... co jako čekáš, že se budem ptát, nebo rovnou lynčovat?

STRABA
29. 07. 2004
Dát tip
Jestli je Voloďa reálná postava, myslím. že je mu teď smutno. Ale jako většina předpokládám, že tomu tak není i když sem se ze začátku pěkně nachytal. Noe tohle dílo je výborný.

Noe1
29. 07. 2004
Dát tip
STRABA: díky, Voloďa je určitě reálná postava. Akorát nevím, pod jakým jiným nickem ho tu známe. Každopádně je to někdo chytrý, vytrvalý a schopný držet stylovou čistotu.

Noe1
28. 07. 2004
Dát tip
R_M: Kategoricky popírám obojí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tloudev
28. 07. 2004
Dát tip
ja bych adepta mel, ale nepovim.

Noe1
28. 07. 2004
Dát tip
Pověz, on to stejně popře, tak co to tajit, ne? Že by mel gybson?

tloudev
28. 07. 2004
Dát tip
ja se ho na to v hospode radeji zeptam..

Aerotik
28. 07. 2004
Dát tip
Já Voloďa nejsem a lituju toho (ovšem jen kvůli těm 14 letům) :-)

pozorovatel
28. 07. 2004
Dát tip
Voloďa je fantomas.

tloudev: to nebude on, Voloďa do hospody určitě nechodí, a navíc mu je teprv čtrnáct. Mysli člověče.

pozorovatel
26. 07. 2004
Dát tip
Voloďa je.

Elyn: Nevěřím, že chroust je Voloďa, teď o Voloďovi vím jedno tajemství (a jesti mne bude štvát, tak ho zveřejním) a chroust není tak blbej, aby to byl on.

Elyn
25. 07. 2004
Dát tip
Učedníku, nekal vodu :) Voloďa je zatraceně chytrej :) a copak, Jiřina nemá vlasy jako slamák? :)

Elyn: já ti fakt nemůžu prozradit víc. Ale jen jsem chtěl napsat, že kdyby byl Voloďa zároveň i chroustjazz, tak by některá jeho chování nebyla chytrá. Chápeš?

Elyn
25. 07. 2004
Dát tip
Učedníku, oukej, to byl jen jeden z více možných kandidátů.. :) a co Noe?:) taky to může být někdo, kdo už tu vůbec není.. třebas.. Monty.. hm.. a je vymalováno..:)

Noe? Ten to být nemůže, si psala, že to musí být někdo chytrej. Břece by nudělal takovou hloupost a nezačal sám po sobě slídit.

Noe1
25. 07. 2004
Dát tip
Ano, já to být nemohu, přece si psala, že to musí být někdo chytrej. :-))))))))))))))))))))))))))

Elyn
25. 07. 2004
Dát tip
Učedníku :)) Noe je chytrej.. a tohle je prima zastírací manévr :)) Noe :) Však ty nejsi hloupej..:)

Noe1
25. 07. 2004
Dát tip
Elyn: jak ty to děláš, že máš téměř vždy pravdu :-))))

Elyn
25. 07. 2004
Dát tip
ááá, takže jsi Voloďa?:))))

Noe1
25. 07. 2004
Dát tip
Voloďa ne, ale nejsem hloupej a jsem chytrej ;-)

dismorphia
23. 07. 2004
Dát tip
nenene, chrobák to není!

dadik
23. 07. 2004
Dát tip
vopravdu teda????ale mně je to teda putýnka..jestli ten ci ten...

machal
23. 07. 2004
Dát tip
Chroust právě předvedl jak ze sebe dokonale sejmout podezeřní - ale mi ti to Broučku nevěříme - má totiž komplexi z toho že už se o nej nikdo ani očičkem a tak chce slávu Voloďovu/či jeho tajemného Písmáka schrábnout celou pro sebe :))) Chrousta jako Voloďu kategoricky odmítám a vyzývám ostatní učiňte taktéž

Elyn
23. 07. 2004
Dát tip
mácho, stačilo, co mělnickej kostel? komplexy se píšou s y ... přece.. chrousta jako Voloďu podporuju, jeden z mála tady, kdo by to mohl opravdu být..

machal
23. 07. 2004
Dát tip
Elyn : koplexy neřeš to je jedno :) - zatím kostel hustej - byl po povodních a byli tam strasne velký prskliny který se injektovalil a mi to uz jen zastukovávali takze sem bohate zvladal ale problem byl v tom ze si úpan vedouci ci jeho zamestnavatel (jen tak mimochhodem ten nas sefik na stavbe zlatej clovek) uvedimil/i ze jim staci jen jeden zednik na tu praci tak mi zaplatili dnesek ale na ten zbyli tyden uz nic nepotrebujou - :( - takze ted musim neco najit abych doplacal ten tyden pokud mozno najakyna brigadama a na dalsi tyden hura do Skansky :))) No ja si taky říkam ale kduž se takhle hned přizná skončí tohle všechno a tak je podstatné vnésti do věci zmatek ne ?? :)

machal
22. 07. 2004
Dát tip
Tak sem přesně nevěděl kam to šoupnout a nejak sem ještě nezjištoval jak se pracuje s tím abych dal do klubu odkaz ale doopručuji baseň od Voloďi, která, a za to mi budiž hanba, se ke mě dostala až teď. Jmenuje se "Báseň ve stylu Vissel" - moc mě pobavila (hlavně některá slova) :)

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
zařadím do klubu :-)

už to někdo udělal přede mnou :-)

machal
22. 07. 2004
Dát tip
Nejlepší je "kokodák" :)

romi
21. 07. 2004
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Noe: Nejgeniálnější způsob, jak ze sebe sejmout podezření :o)))) Tohle je na mě už silný kafe, jestli toho nenecháte, nemám šanci to přežít, že já do toho písmáka kdy vlezla, husa jedna pitomá :o) Jo a jesi víš, kdo ví, kdo je Voloďa, tak znáš někoho, kdo ví něco, co já bych také ráda....resp. co by asi každý rád, tak psst, nikomu ani muk a dej mi tvoje tel. číslo :o))))))))

romi
21. 07. 2004
Dát tip
Noe: Nebo ne, dej mi rovnou tel. číslo toho, kdo ví víc, než my všichni tady dohromady, bude to tak jednodušší, dík za pochopení :o))))

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Já mám zase z tajných zdroju, že Elyn má chuť na Tipy, ale čekám na její vyjádření - Není Elyn Voloďa ??

angel1
21. 07. 2004
Dát tip
doufám, že ho nikdy nepolapíte :o))))))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
el, joo, on zaharje všechno :))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
zahraje zahrabe

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
dimorphia: cože? tydličky a noeže?

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
éé, noe, to bylo pro el, jestli teda reaguješ na to mou poslední reakci :)))

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
Já mám chuť akorát na čokoládu, zato porád :)))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
noe nee? ty si ee !!!

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
já jsem trdlička, noe :)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
eL: to bylo for dis, ale klidně nemuselo :-)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Moa nee Noa?

severanka
21. 07. 2004
Dát tip
úvaha s geniálnymi ťahmi :) *

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
severanka: i ty musíš být geniální, když si genialitu díla rozeznala :-)

dadik
21. 07. 2004
Dát tip
nikoho si nekupuju tipama, ani volodu machal

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
Noe, ty jsi taky můj bra trrrrrr? :))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Jé já mám hezkou trojčlenku o jedné neznámé: dadik = machal Voloďa = x

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Checht, dybys mne znala, neřekneš to ani v opici nejopičatější. A jestli sem tvůj brrrrrrrtrrrrrr. úpřimnou soustrast.

severanka
21. 07. 2004
Dát tip
:)) dík ...... a trojčlenku máš viac než hezkú, je roztomilá ;)

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
(v) opici bych to neříkala.. nemám opici, nikdo mi ji nechce pučovat :)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
se nabízím ti ji vyrobit :-)))))))))) jako brigádu

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
jo? a bude skladná? moje kapacita je omezenááá :)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
je-li i tvá alkoholdehydrogenáza omezená, bude nejen sKladna ale i levná. A jsi-li žena, eskymák, indián či evenk, to si piš že je omezená.

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
a můžu bejt všechno dohromady? tím víc bude ta opice omezená, levná, atd., chápeš? :)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Pokud si vše dohromady, toužím tě poznat. Vzhůdu do Kladna, sKladna si odvezeš opici, slibuju. PS: Písmák je jedna velká seznamka :-))))))))))))))))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
no jo, že se písmáci seznamujou jako blbý, ale že už i opice??

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Opice jsi a v opici se obrátíš Charles Darwin Proč blbý? naopak skvělý :-))) Literatura spojuje lidi :-)))

Aerotik
21. 07. 2004
Dát tip
Jedna písmačka říká, že Písmák je jeden velkej grupáč.

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Aerotik: ahoj - bylo fajn tě potkat :-) Že by přání otcem myšlenky? :-)))))))))))))))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
no, "jako blbý".. jakože hodně no :) proti tomu nic.. osobně nemám vůbec nic ani proti setkání s opicí, i žirafu bych jetě snesla, ale nevím, jak nosorožce...

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
sem tě už pochopil ... jsem na sebe hrd a co hrocha bys snesla? Ten bude na papouškově setkání :-)))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
jsi na sebe prd? och :) no joo, i vejce bych možná snesla.. tak proč ne hrocha, že jo..

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
a těhotnýho? To je snášení na druhou (vlastně samodruhou) :-))))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
tak to bych na sebe pak taky mohla být prda, že jo? takový samodruhý snášení, to nezvládne je tak nějaká slépica :)))

Přímo vesmírná nesmírná prda :-)))))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Hele, hele, nevyháněl mě před chvilkou někdo z diskuze pod svým dílkem?????? Co se tu pleteš???? Mazej se učit :-))))

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
no jo, ještě mi na to dej razítko, učedníku :)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
učedík = úředík :-)

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
Růžo, dík

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
mučedník ani nequick a pil nesquick a víc nic! Dis, tě pic. PS: Picn(o)em se někdy jindy ju?

dismorphia
21. 07. 2004
Dát tip
kvik! no fakt kvik! tak jo *pic*

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
dis, a nebo sestra, taková Cimrmanová, však víme...;)

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Jo tak tohle je naprosto užasný - Voloďu si rád zkritizuju a jsem jěště radeji, že mě za nej nikdo nemá. Nic proti Noe1, ale proč právě ty to nejsi, když už tak vesele háziš vinnu na ostatní :)) - Což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. :) A pravda - já se taky u Voloďi často pobavil :) Child : Písmak žije a dlouho žít bude :) Krásnoočko : S Voloďou byla vždycky sranda a snad i pořád bude Rowenna : Zjistit pravdu je zásadní ůkol dadík : Za tip ti bude neskonale vděčný, ale rozhodně si ho nikdy nekoupiš, protože ON je výjmečný a jedinečný Můj tip na Voloďu je Noe1 :)) Ale byl bych raději kdyby Voloďa zůstal Voloďou - bude větší sranda :) *T

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Tak jsem četl něco v klubu a začínám mít důvodné podezření, že je v tom nějak zapleten i "UČEDNÍK_VELKÉHO_MISTRA" - že by někdo (třeba Noe1) okupoval hned tři jména na písmáku :)

romi
21. 07. 2004
Dát tip
machal: Bingo! Ten učedník je jasnej, taky ho sleduju a mám z něj psinu....buď je to ten, kdo je Voloďa, nebo je to někdo, komu "Voloďa" řekl, že je Voloďa a teď v tom jedou spolu...:o)))

romi
21. 07. 2004
Dát tip
machal: Bingo! Ten učedník je jasnej, taky ho sleduju a mám z něj psinu....buď je to ten, kdo je Voloďa, nebo je to někdo, komu "Voloďa" řekl, že je Voloďa a teď v tom jedou spolu...:o)))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Nastal čas zareagovat na některá nařčení, která se zde vyrojila: Kategoricky popírám, že jsem Voloďa. Že já se do té diskuze pouštěl, teď jsem taky nařčen. Za dobrotu na žebrotu. Nicméně, Voloďa být opravdu nemohu: Sedm dobrých důvodů proč nemohu být Voloďa 1. Voloďa nikdy nic nesepsal o hadech, to bych nevydržel. 2. Voloďa ode mne dostal několik tipů, to by Voloďa ani Noe neudělali dávat si sami sobě tipy. Naše vzory nám to nedovolují - Voloďův je Rowenna a můj je Mirek Dušín. 3. V době, kdy Voloďa začal publikovat svá první zralá na Písmákovi jsem o něm jen matně tušil. 4. Z ruských jmen mám raději jména Kolja a Kalašnikov. 5. Již jsem se několika „JÍ“ několikrát dotknul „tam, kde se liší muž“. To by Voloďa nikdy 6.Beru drogy: alkohol, kofejn, několikrát dokonce trávu a muchomůrku červenou sušenou. 7. Mám kvůli tipům na Písmákovi tolik nicků, že bych Voloďu už nezvládl ani náhodou: namátkou: Zenda, Chroustjaz (ten člověk co byl na Kampě byl můj dublér - kasakdér), Černá_bamba, Neo, One, Krásnočko, Sleping_ Beauty, Roman, Tik, Prozaik, Morastern, Blackcurent, Nero, coopretinka. Osobně i myslím, že na to, kdo je Voloďa nepřijdeme a že je to tak dobře. Nicméně znám jednoho, který se dušuje, že ví, kdo Voloďa je. Ale své zdroje ale neprozradím .... co kdybych nakonec opravdu ten Voloďa byl. Avi všem

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
:)) jo tak kaskadér...:)) No počkej :))) Hele, hezky jsi jim ty nicky pomršil.. aby se jako nezlobili :))) Prozaik :))))))))))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
To je Alter Ego jiného mého nicku Epik :-)))))

ulita
21. 07. 2004
Dát tip
muchomůrka červenou sušenou? dej si v pivním stanu ve Strašnicích šunku od kosti, vyjde ti to úplně nastejno...

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Jo a ještě Elyn: Pomršil? Se svými nicky si můžu dělat co chci, i překlepy :-))) ulita: cože, ve Strašnicích je pivní stan? S halucinogenní šunkou? To je nářez.

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
:)) počkej, ale Epik tu, myslím, vážně běhá :))

ulita
21. 07. 2004
Dát tip
Spousta pivních stanů... je to skoro na metru... halucinogení sice není, ale bylo mi po ní úplně stejně blbě :))) Fakt nářez.

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Sakra zase přerkpep, myslel jsem Epick :-)))

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
Jo a ještě něco - Neber drogy! :)) fuj, takhle se zfetávat...:)) muchomůrkou..:))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
El: Taďs promluvila jako ON !!!! Takže mi věříš že nejsem Voloďa?

Rowenna
21. 07. 2004
Dát tip
A Ulita je taky fuj, když se zfetává šunkou od kosti. Tvůj kaskadér je skoro, jako by ti z oka vypadl, fakt že jo. :-)

U mne máš taky přeťuk, já jsem přece Krásnokočko :-P

Elyn
21. 07. 2004
Dát tip
Noe, zase jen paměť...:)) Ne :) Chápu, že trpíš, že tam nejsou hadi, ale..:))) Pořád jsi na seznamu podezřelých..:))

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
Rowenna: Když Alter Ego, tak dokonalé. To je vlastně moje zhmotněná představa chrousta geneticky štrejchnutého jazzem. Krásno: Kočko, mám to opravit ;-)

ulita
21. 07. 2004
Dát tip
Elyn: ano, slovy velkého Mistra - "Drogy ne, drogy ne, hlas musí být v pořádku...!" Rowenna: šmarjá!

Rowenna
21. 07. 2004
Dát tip
ulita: :-)

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
ulita: :-)

Rowenna
20. 07. 2004
Dát tip
Já bych sázela na Lyryka, tedy.... Protože se důsledně Voloďovi vyhýbá, což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. :-) avi nařčeným

child
20. 07. 2004
Dát tip
ale ( neznám ho osobně, ale ) lyryk mi nepřijde jako natolik velikej šprýmař

Aerotik
20. 07. 2004
Dát tip
A záleží na tom?

child
20. 07. 2004
Dát tip
ne - a záleží na hromadě tvých "erotických" básní ? ne víc než na diskuzi o voloďovi - každému co jeho jest

Rowenna
20. 07. 2004
Dát tip
Vissel - tahle představa je dost děsivá, co když je mu skutečně těch čtrnáct let? A my tadyk todlenc..... :-) Velice na tom záleží, zjistit, kdo to je. :-)

Aerotik: nezáleží, ale je to prča. Jako skoro všechno tady. Child: Dylan skomře už brzo, zbude jen child.

child
20. 07. 2004
Dát tip
já vím že umře..

Rowenna: to je strašná představa, že by mu fakt mohlo být 14. Pak by takovéhle diskuze navždy pokřivily jeho dušičku, stal by se z něj nejméně sériový vrah literátů (hahaha - koukala sem vščera na inspirující video), nebo aspoň alkoholik

Rowenna
20. 07. 2004
Dát tip
:-)

chicoria
20. 07. 2004
Dát tip
neznam Voloďa.-)

ulita
20. 07. 2004
Dát tip
Ta úleva... přijít do práce a začít se smát... díky, díky, díky, statečný pátrači! Osobně se domnívám, že Voloďa je společný produkt všech výše jmenovaných... včetně tebe, pochopitelně.

dadik
20. 07. 2004
Dát tip
těším se na další volodovu báseń...

cikoria: Voloďa je jeden z nejtalentovanější básníků na Písmákovi. Přečti si jeho díla a nezapomeň mu dát tip.

dobře sepsáno * autor nicku voloďa je trpělivý čekatel na pointu, která nepřichází ..a tak nějak je mi to jedno ;)

navážeč
20. 07. 2004
Dát tip
Zas toho voloďu nestresujte, třeba pod tlakem nepíše nejlíp, dopřejte umělcovi klidu ku tvorbě...

Vy si opravdu myslíte, že Voloďa by mohl být někdo jiný????? To nééééééééé. To nemůžete !!!!!!!!!!!!!!!!!! myslet vážně.

A tohle dílo se mi nelíbí.

romi
20. 07. 2004
Dát tip
:o)))))) Výborně se bavím...

dismorphia
20. 07. 2004
Dát tip
no, on je vlastně voloďa můj mladší bratr..

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
avi nařčeným obětem

Litochowitz
19. 07. 2004
Dát tip
...já nic nevim:(

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Hmmmmm, další podezřelý. Potrefená husa .... :-)))))))

Litochowitz
19. 07. 2004
Dát tip
...to v žádném případě, prosím nespojujte mne pane Milane s někým, s kým nemám nic do činění:)

To tu právě tvrdí každý :-))))))

Já bych sázela na chrousta, objevili se s Voloďou přibližně ve stejnou dobu.

Litochowitz
19. 07. 2004
Dát tip
...já se přiznam že jsem "Voloďu" zaregistroval až dnes, díky vzniku jeho fanklubu:)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Chroust se dušoval, že to není. Čímž je podezřelý :-)

Dero
19. 07. 2004
Dát tip
:o))))))) Spekulujte, přátelé. ;o)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Dero: Kdo nespekuluje s námi, spekuluje proti nám :o) Bea: chroust je špica borec, klidně si ho v hlavě nech.

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
rači dva, pak bude děsně faj a ftipnej

dadik
19. 07. 2004
Dát tip
hm, Voloda se ted bavi.........

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
To doufám. Doteď bavil on mne, je čas splácet dluhy :o)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
A kdo si myslíš dadíku, že to je?

dadik
19. 07. 2004
Dát tip
naprosto netuším, zas tak ty lidi tady ještě neznám, abych něco od něčeho odvozovala..i myšlenka že Voloda není autentická postava je pro mne nová...ale myslim že se to nedá zjistit..nebo jo?????,

romi
19. 07. 2004
Dát tip
:o))))))))))))))) Noe, myslím, že Voloďa jsi ty.... Pro tebe hovoří zejména: 1) Až skoro přílišný zájem, obrovské sympatie k tomuto mladému nadanému....a hlavně aktivní řešení otázky "Kdo je Voloďa?", což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. 2) ...že to nepopíráš a už vůbec ne důsledně :o)))) Proti hovoří: 0 2 : 0....je to jasný :o))) Btw. Takhle mě máloco pobaví....děkuji. * a avi nařčené oběti.

Roman_Tik
19. 07. 2004
Dát tip
Já si myslim, žes na někoho zapomněl pardále:-))))

Roman_Tik
19. 07. 2004
Dát tip
Přečti si mě a nebudeš již dále na pochybách.. Jedině Roman může být Voloďa!!!!

navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
To bude někdo jinej :)))

dadik
19. 07. 2004
Dát tip
každopádně má ted´ voloda propagaci jak svińá...hned si ho pořádně pročtu..je moc šikovnej...

Kratas
19. 07. 2004
Dát tip
Hmmm

Elyn
19. 07. 2004
Dát tip
Já to nejsem, fakt ne..:)) a taky jsem tam čekala i růženku a Lyryka a připsala bych tam i tebe, Noe :)) možná i Roman_Tika, který je možná žena - protože tichá voda břehy mele :))))) :)) ale já fakt ne, tak schopná, abych stvořila Voloďu, fakt nejsem :)

Elyn
19. 07. 2004
Dát tip
ještě avi jmenovaným obětem :))

child
19. 07. 2004
Dát tip
já myslím že voloďa je lyryk potřebuje zvýšit návštěvnost skomírajícího písmáka

Elyn
19. 07. 2004
Dát tip
childe, s první větou bych souhlasila, s druhou jsi vedle..;) Protože, jestli skomírá Písmák, pak skomírá třeba i totem.. pokud už by se mělo srovnávat.. :) jojo, věčný buřič child :) Klid, brácho..:)

child
19. 07. 2004
Dát tip
totem taky skomírá a literra jakbysmet jedinej kdo neskomírá je bob dylan a já

Elyn
19. 07. 2004
Dát tip
:) pak ovšem nevím, čeho dosáhneme touto tvojí stále opakovanou skomírací mantrou? :))

child
19. 07. 2004
Dát tip
totem taky skomírá a literra jakbysmet jedinej kdo neskomírá je bob dylan a já

child
19. 07. 2004
Dát tip
skomírneme všichni

Elyn
19. 07. 2004
Dát tip
Brou noc.. i tobě, Noe..;)

child
19. 07. 2004
Dát tip
skomír

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru