Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Archivářka citů

21. 09. 2000
6
0
6313
Autor
suva

Podobně p(l)ísňová jako moje Zoufalá, ale snad ne tak zoufalá.

Nechci tě vůbec změnit, ani den za noc směnit, s úsměvy, co nám sluší - nebuďme k sobě hluší. Když sama sobě scházím, právě do tvých snů vcházím, šeptám jen pro tvé uši - čekej splynutí duší... Zrovna nastaly deště, neodcházej mi ještě. Potok se s potokem stéká až vznikne z obou řeka. Řeka klidně si šumí, naladí duším struny, všechny bolesti tlumí líp než písčité duny. Bez tebe jenom strádám, se svým druhým já hádám jestli med nebo blín, kdo mi poví, co s tím?
suva
22. 04. 2002
Dát tip
Jo, asi jo, kdyby to byla báseň, ale tohleto je písnička...

blázen
22. 04. 2002
Dát tip
Písnička .... tak v tom případě je to něco trochu jiného. Uvědomil jsem si, žes to tam někde na začátku avizovala, ale nějak mi to nedocvaklo. Taky je teďka samostatná kategorie písňových textů, ale chápu, že se Ti to nechce měnit:) Ale jako písničku bych to zase musel slyšet...

blázen
21. 04. 2002
Dát tip
Rýmy, rytmus ... věci, co mi obvykle moc nevadí, ale tady je jich až moc, takže pro mě osobně přehlušují i ten pocit, který jinak báseň vyvolává.

Vio
08. 02. 2001
Dát tip
Potok se s potokem stéká až vznikne z obou řeka!!! Ale jinak mě to až tak nezaujalo. I když mi obsah není vzdálený, chybí tomu jiskra.

suva
11. 12. 2000
Dát tip
Šmi: a nebudeme nahodou dva? - ty an alfa, ja bet :c)))

Šminka
10. 12. 2000
Dát tip
Nějak mě to chytlo. Na rýmy jsem absolutní analfabet, ale je to prostě krásný. Ť.

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
1ní tři sloky rým je povětšině tvořen slovy rozdílné v prvním písmenu. Takové automatické se mi to zdá. Dále mě rozhodilo rýmování ABAB /4.sl./ zatímco vše ostatní je AABB ... se svým druhým já hádám - hádám se(kde by ti vypadla zvratka:-) ) nebo hádám ?

suva
14. 11. 2000
Dát tip
Vozka: zvratka nee, já a moje druhé já hádáme, co bude dál...

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
Beru na bezvědomí :-)))

suva
11. 10. 2000
Dát tip
Racek - a přece svítí!

racek
10. 10. 2000
Dát tip
Ahoj, prisla jsem, cetla jsem, predstavila si..dobra rada draha...snad jen to otrepane, ze pro jedno kviti...Racek

suva
29. 09. 2000
Dát tip
Hack - tak já tedy vězím...

Hackman
26. 09. 2000
Dát tip
když nastanou deště je plísňová na duši ale někde v televizi jsem slyšel..."ale vězte bude líp". To je jediná jistota. Otázka samozřejmě zní jak líp. Ale to je jiná píseň timurových sokolů.

Merle
25. 09. 2000
Dát tip
sůvi: někdy je rada tak nad zlato, že ani baba zadarmo nehrabe ;-)))) ne, v tomhle si ti radit jednoduše netroufám...

mis
25. 09. 2000
Dát tip
Blín néeée, tip.

suva
24. 09. 2000
Dát tip
Kluci H+M, hlavně, že mi poradíte, fakt dík :>))) Simi - tak budeme hledat ...

Merle
22. 09. 2000
Dát tip
ty

Siminka
22. 09. 2000
Dát tip
Nemám slov. (*)

Stevenson
21. 09. 2000
Dát tip
take souhlas s janou.. a tipem

pauper
21. 09. 2000
Dát tip
Pisnova je, zoufala neni, citova je, spatna neni :-)

PetrViP
21. 09. 2000
Dát tip
udej tóny, nedokážu si vybavit melodii...

suva
21. 09. 2000
Dát tip
Petr - Iamsorry, neznám noty..., jen mi to v tý mý hlavě dělá to svý důdádůdá :>))) Jani a Steve a ufo - dík PB - klidně si dál vykračuj... pauper - dobrý odhad

Hackman
21. 09. 2000
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru