Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvuky noci

27. 07. 2004
4
1
3818
Autor
Heulwen

 

Ticho jen ...

Neúprosný tikot budíku

Cvaká na polici nad hlavou.

Řka přitom, že není úniku,

Další dny po noci nastanou.

 

Ticho? Hluk!

Motorek v akvárku ze všech sil

Drnčí rachtá a bublá

Jako by srdcem rybek byl

A rozváděl kyslík do jejich žil.

 

Ticho? Řev!

Tichem tíživým jako by plul

Hukot křídel hejna mur,

Zoufalý křik opilců a nul

A vítr za okny zlověstně dul.

 

Ne, dnes v noci se nevyspím...

1 názor

Řízek
31. 08. 2010
Dát tip
tak dobrou tip

Heulwen
13. 02. 2005
Dát tip
Leasi: Jo, pravé psychologické. takové, v kterém by ve filmové podobě byly až hororové záběry protáčejících se očí chudáka,co nemůže spáti apod. :-)

Tohle dílo bych nazvala takovou malou depkou před spaním. Tak nějak jsem si připadala včera večer. Budík jsem zavřela do skříně, stroječek jsem rybičkám vypla a proti opilcům jsem si pustila rádio. Rozumím ti.

Heulwen
31. 08. 2004
Dát tip
Miss: Jej, chudinky rybičky, snad měly dost rostlinek a do rána nepošly :-) Jinak,co říci? Přesně tak to je.

Seregil
24. 08. 2004
Dát tip
Mno... teď mam otevřené oči dokořán.. :)))

Heulwen
21. 08. 2004
Dát tip
Seregil: Přesně :-) Rowenna: Já vím, já básničky moc neumím a prózu se mi nechce cvakat do pc :-)

Seregil
30. 07. 2004
Dát tip
Suché konstatování..... ten konec mi otevřel oko... prostě pocit určité bezvýchodnosti... tak bych to popsal...

Rowenna
30. 07. 2004
Dát tip
Zaujal pouze motorek, který jakoby byl srdcem ryb. Jinak pustá próza - bez jakéhokoliv náznaku poetiky. :-)

Kryton
30. 07. 2004
Dát tip
alergie :o) napsano jinde :o)

Heulwen
29. 07. 2004
Dát tip
Kryton: Já spím za dne bílýho,noc je taková magičtější,tak si jí pak užívám plnými doušky .-) A co Tebe honí od spaní? Seregil: To mě zajímá. Vyvolává to v Tobě pocit nepohodlí a touhu po úniku do klidu nebo touhu odhalit,co ty zvuky vypovídají, zaposlouchat se do nich a zakomponovat je do harmonie své dnešní ukolébavky?

Kryton
28. 07. 2004
Dát tip
vidim ze mam kolegyni... :o) taky nespavec... tedy nespavice :o)

Seregil
28. 07. 2004
Dát tip
Ten konec tomu dal zvláštní pocit.. paráda.. dík za avi.... Řízku...

Heulwen
27. 07. 2004
Dát tip
Ne e, to je nepublikovatelné ;-)

... moc pěkný.... řízek... (tip a avízko)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru