Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...Štěstí...?

28. 07. 2004
15
5
11266
Autor
sk8ergirl

Blbnu, experimentuju a kombinuju...no, občas možná i trochu překombinuju :-)... Tak mě bijte...:o)

 

hoď podkovou a čekej na štěstí

snad jednou přiletí

až najde tu správnou silnici

v tom našem zkouřeném stavu bytí

náramek z čaroitu zapleť

mezi copánky pocitů

ať neztratí tvar

a bílá káva uhasí slunce

aby nevysušilo zelené kadeře štěstí...


5 názorů

Narriel
04. 03. 2009
Dát tip
"...náramek z čaroitu zapleť mezi copánky pocitů ať neztratí tvar a bílá káva uhasí slunce..." -tohle. Zbytek, jak jsi se obávala v prologu, skutečně překombinovaný... ale výše citované mě rozsekalo naprosto. Plus máš u mne tip - vůbec jsem nevěděla, že čaroit je opravdu nějaký kámen, měla jsem to za neologismus... Dokonalé :). T.

kropitko
14. 05. 2008
Dát tip
Dohromady to nedrží vůbec pohromadě a možná jsem blb, ale obsah mi naprosto uniká... Začátek byl slibnej... ale... já bych to napsal ve stylu třeba: " hoď podkovou a čekej na štěstí snad jednou přiletí a nerozbije ti hlavu v tom našem zkouřeném stavu bytí ... atd. něco v tom stylu... takhle i dobrý nápady se v tom bohužel ztrácej...

pété
28. 12. 2007
Dát tip
po druhem precteni me to docela oslovilo...pekne obrazy misty, teda az na zelene kadeře..

Jakubisko
28. 12. 2007
Dát tip
to mě moc nezasáhlo, takové trochu kostrbaté...nečte se mi to tak příjemně jak bych chtěl :o)

Nitram
01. 11. 2007
Dát tip
zajimavej experiment tip*

Barka
27. 07. 2005
Dát tip
nevím ... přemýšlím ... pro mě je to prázdně, tak bude tip snad příště

sk8ergirl
01. 12. 2004
Dát tip
montasek: Nechápu tvoje asociace... Julinka + malej + Nallien: Dík :o)

Nallien
26. 11. 2004
Dát tip
heeeeeeej! mě se líbí : " v tom našem zkouřeném stavu bytí" jojo

v tom našem zkouřeném stavu bytí neco jo neco ne.....trututududu

montasek
16. 11. 2004
Dát tip
Zkus psát do novim - budeš mít uspěch :)))))))))) (Třeba o politice)

Julinka
01. 11. 2004
Dát tip
Copánky pocitů... Bílá káva uhasí slunce... moc hezký...

Prokletí
31. 10. 2004
Dát tip
Myslím, že z nezasbírkovaných věcí je tahle asi nejhorší, klišoidní obsah, je to "čajovnová poezie" a z té mi naskukuje husacia koža otporem ;o))) Není to ani moc hezké formálně, tudy asi cesta nevede ;o) m.

Print
14. 09. 2004
Dát tip
*!

sk8ergirl
11. 09. 2004
Dát tip
Empty: Děkuju, ale jak vidíš, ne každý je toho názoru :-) pozorovatel: Stačilo to říct jednoduše :o) a2a2a: Děkuju za kritiku, která něco řekla...:)

pozorovatel
11. 09. 2004
Dát tip
Jednoduše řečeno: Nevim. :))))

a2a2a
31. 08. 2004
Dát tip
tady mne ruší copánky, ačkoliv v následném ztvárnění jsou nutné. Ruší mne asi proto, že se v básničkách autorů objevují často a evokují spíše něco dětského a čistého, co nemůže mít sílu stavět se vůči vážnějším problémům. Ale znovu sympatická věc.Může však, souhlasím, nastavovat zrcadlo.

pozorovatel
26. 08. 2004
Dát tip
Já ti nevim. Tak nějak jaksi přesto ovšem vědecky vzato nevim.

Empty
25. 08. 2004
Dát tip
Je to moc dobrý, takový surrealistický. Četl sem pár tvých věcí už dřív, ale přišly mi takový obyčejný. Tohle mi sedí!*

sk8ergirl
19. 08. 2004
Dát tip
Craerassy + Lancelott + alternative4: Děkuju, to mě těší :-) sleeping_beauty: Což o to, já sem chtěla, ale asi až příliš...

Lancelott
06. 08. 2004
Dát tip
MOC hezké:o)

Craerassy
04. 08. 2004
Dát tip
a mně se líbí:-) tip

To já radši takhle běžně, no, aby jsi moc nespychla a tak :-)).

JiKo
31. 07. 2004
Dát tip
ta silnice je fakt překombinovaná, co dát tam cestu - význam stejný a nezní to tak hrubě. S tím kouřením taky moc nesouhlasím a taky se mi to zdá trochu jako módní vlna - kdo nehulí je debil. Snad by báseň obstála i bez toho verše. ještě dotaz ty kadeře mají mít význam jako že něco raší (tj. štěstí)?

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
studánka: děkuju :-) _Jiko_: Takže, děkuju, že ses nakonec stavil...o výměně silnice za cestu uvažuji už dlouhou...uznávám, že by to znělo líp, ale tak trochu se držím toho, že uveřejněná dílka už neměním...i když v tomhle případě eště popřemýším... Já si nejsem jistá, ale tuším, že ste to s tím "zkouřeným stavem bytí" nepochopili úplně správně...v žádném případě to tam není proto, že "kdo nehulí je debil"...vzhledem k tomu, že dílko je o štěstí, tak... -"až najde tu správnou silnici (cestu) v tom našem zkouřeném stavu bytí" - když je člověk zkouřenej, tak občas pociťuje pocit štěstí...které ale je vlastně falešné...je to přirovnání k dnešní době, kdy se lidé často pociťují štěstí ve věcech, který vůbec nejsou důležitý a to pravý štěstí jim prostě uteče...no a tak se tam snažím naznačit, že doufám, že si to prav štěstí lidi najde i přes situaci, jaká je... a zelené kadeře - ano i tenhle význam mě napadl, ale spíš jde hlavně o tu zelenou barvu, která tuším vyjadřuje takevej klid, pohodu a harmonii, který by při pocitu štěstí neměli chybět...

JiKo
31. 07. 2004
Dát tip
cesta OK tak pro příště víc přemýšlet a brousit :-)) to o tom hulení bylo myšleno že je dnes "moderní" psát o tom že někdo hulí, s tím jsi zkrátka in. myslím, že lyrická básňa zvláště když není odzačátku stylově psaná režným jazykem prostě o hulení nemá být, ani když je to tam jako prostředek k vyjádření tvého stavu. můžeš být např. excitovaná, povznesená, mimo co já vím mě zrovna teď synonyma nejdou )))) ty seš autor poraď si :-))

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
Poradím...nechám to už bejt :-).......a díky

Petr_Pan
31. 07. 2004
Dát tip
Malý princ, kapitola XXV Nelíbí - vůbec. Jediné, co z toho všeho má smysl je obraz zaplétání čehosi, aby to uchovalo tvar. Takové - spousta obrazů, které nemají žádné opodstatnění - nebo - alespoň já je nechápu. Když do toho chceš cpát symboliku, tak pořádně. Tohle je odvar bez chuti a zápachu - vůbec Ti to nesluší =>důrazný nesouhlas s Kratasem Promiň :-)

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Uvažuji, že bych symboliku mohla písnout, ale nevím, estli by to vůbec mělo smysl :-(.......ne :-)...já vlastně děkuju, za tohle (a nemyslím tím negativní kritiky) tě mám ráda, i když je t možná neuvěřitelný :-)...takže děkuju eště jednou Když si to tak po čase přebírám, tak bejt čtenář, asi bych se v tom taky nedokázala najít...no nevadí... A mimochodem, kdes to viděl, omlouvat se za kritiku?! :o)

Petr_Pan
31. 07. 2004
Dát tip
sk8ergirl> Tě mám taky rád a tak se omlouvám, protože mě mrzí, když Tě nemůžu potěšit... :-)

studanka
30. 07. 2004
Dát tip
líbí a moc...

angel1
28. 07. 2004
Dát tip
bílá káva-zelené kadeře-bohužel neoslovilo

vesuvanka
28. 07. 2004
Dát tip
Ten čaroit mě oslovil - to je tak nádherný fialový nerost, původem tuším ze Sibiře a je moc vzácný náramek z čaroitu zapleť mezi copánky pocitů ať neztratí tvar a bílá káva uhasí slunce aby nevysušilo zelené kadeře štěstí... Líbí se mi a pěkná je i barva písma. Díky a tip

Seregil
28. 07. 2004
Dát tip
Tak tohle mě dostalo... dovolím si tip a avi...

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
angel1: Nevadí, možná příště :-) vesuvanka: Jo jo, čaroit je moc, moc krásnej...já mám kamínky hodně ráda...a máš pravdu, čaroit se nachází na Sibiři...a děkuju :-) Seregil: Díky :o)...a klidně si dovol...

Tohle je moc pěkný... čili .... řízek.. /tip a avízko/

Kratas
28. 07. 2004
Dát tip
Hledáš styl a tenhle Ti sluší t*

děvče
28. 07. 2004
Dát tip
zelené kadeře štěstí..hmmm- to se mi lííbí :-) TIP

vesuvanka
28. 07. 2004
Dát tip
skBergirl - to mě těší, že máš ráda kamínky, ono to tak trochu na mě z básně dýchlo - právě ten čaroit....

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Řízek_avíz: Díky...a nemůžu si odpustit, ale máš zajímavej nick :-) Kratas: Jo, jo, jak už sem řekla...experimentuju a docela mě to baví :-) děvče: Hele kdo se objevil :-)...nu, děkuju... vesuvanka: V tom mém nicku, je osmička, nikoliv velké B...:-) a ještě sem Tě chtěla moc, moc poprosit...od kritik nemusíš avízka :-)

Noe1
28. 07. 2004
Dát tip
Plná obrazů které rezonují (se mnou i navzájem). *t

Dá se to, no :-)...t.

Nejni zač... a dík... se červenám... :)))

aramis
28. 07. 2004
Dát tip
jeejo, to sa mi paci :)

kassiope
28. 07. 2004
Dát tip
Jediné "copánky pocitů" mi přijdou trochu obyč, ale jinak nemohu říct půl slova....moc se mi líbila :o) t*

dismorphia
28. 07. 2004
Dát tip
nic kromě bílý kávy nezaujalo..

Sukot
28. 07. 2004
Dát tip
muuuuuuuuuuuuuška jenom zlatá;)

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Noe: Ty mě těšíš :-) Milan_D_Nejedlý: Nač ta skromnost ;-)? aramis: To je fajn. kassiope: Mám to brát tak, že to ostatní je neobyčejné :o)? dismorphia: No nevadí, nedá se nic dělat :-) Sukot: Och, jak duchaplná kritika...

kassiope
28. 07. 2004
Dát tip
Jinak se mi ty kombinace slov líbí...asi tak :o)

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
avi...samozřejmě se žádostí o kritiku :-)...a předem děkuju...

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
+ eště nějaký a jedno, který nevím, estli sem odeslala :-)

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Korojev: Předem moc děkuju za kritiku :o) K tomu "zkouřenému stavu bytí" - teď Ti budu přísahat, což často nedělám, ale já to eště nikde jako moderní kec nazaznamenala...no možná málo poslouchám... A s tou silnicí...no to máš vlastně pravdu, ale ta silnice je tam spíš použita hodně obrazně...

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru