Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

preto,

03. 08. 2004
8
0
3104
Autor
zvedavec

preto,

že som uverila...

 

 

Uverila som,

 

že ak budem hýbať

nohami, rukami

spôsobom,

ktorému sa hovorí „plávanie“,

 

skadesi, z akéhosi

zadného, neobjaveného 

šuflíka môjho mozgu,

či z éteru

 

(ktovie odkiaľ?)

 

vyhrabem pohyby,

ktoré som ešte

 

nikdy nevyskúšala,

 

a tie ma udržia nad vodou...

 

...

 

Verím, že

ak hľadám cestu,

 

zlým predpovediam

jednoducho

 

uveriť neslobodno.

 

Svetlo na konci tunela

môže byť i za mnohými

 

zákrutami - neviditeľné.

 

 Reálne.

 


Liso
11. 08. 2004
Dát tip
Aj podla mna je to dobre tak ako to je :)

Pokusák
09. 08. 2004
Dát tip
Výborné! *T

maia
07. 08. 2004
Dát tip
Moze, preco nie. *

kaktusik
05. 08. 2004
Dát tip
Toto bolo celkom pekné. I keď možno na konci to slovko Reálne uz by som ani nedavala .. to vyvrcholenie je dostatocne uz predtym .. :-)

zvedavec
04. 08. 2004
Dát tip
;-) tanganika: hráš mi do karát... ak som skadesi vylovila text (a dokonca v preklade), ktorý preložiť neviem - ani teraz, keď si mi to napísala, tak to funguje!!! svetlo na konci tunela som zobrala od priateľa, ktorý bojuje s chorobou a pred časom sa mi posťažoval, že "už nevidím svetlo na konci tunela"...ten pocit sa volá beznádej, mňa sa dotýka preto práve toto spojenie slov, i keď je to klišé (som slobodný človek a dovoľujem si použiť práve to klišé, ak ma zasiahlo :-) chcela som napísať iba to, že niekedy aj to dobré (v tomto prípade možnosť uzdravenia) môže byť dobre zamaskované a zároveň reálne prítomné. Len je nutné ísť tým tušeným smerom, aby som ho neminula :-) ďakujem Ti za pozornosť a všetkým!

Barbar
04. 08. 2004
Dát tip
Dohnal jsem vše zameškané máš to pěkně udělané BARBAR :-)))

synáček
04. 08. 2004
Dát tip
Souhlas s Nicollette... víš dobře, že jsem právě o tomto mluvil již tolikrát... nikdo nedokáže tak dokonale jako Ty pojmenovat naprosto přirozené jevy… o kterých mnohdy ani nevíme… že vlastně probíhají… je to skutečný dar… TIP… a díky!

zvedavec
04. 08. 2004
Dát tip
Barbar, ďakujem Ti, že si tu bol. :-) Synáček a Nicollette - všetci milí priatelia (i oponenti), teší ma, že ste si našli čas a venovali mne i mojim výtvorom pozornosť (poniektorí aj prajnú pozornosť :-), lebo samozrejmosťou to nie je.

cmukina
03. 08. 2004
Dát tip
krasne

tanganika
03. 08. 2004
Dát tip
/ktorému sa hovorí „plávanie“, / to by som vynechala... /Svetlo na konci tunela/ klise.... co tak napr...myslim, ze to je od metallici... "Yeah, Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a frieght train comin' your way"

beda
03. 08. 2004
Dát tip
Ano, je potřeba doplavat až tam, kde již nás proudy samy ponesou. :-) *

Nicollette
03. 08. 2004
Dát tip
vyhrabem pohyby ktoré som eště nikdy nevyskúšala To je úžasný..... máš hlavu plnou myšlenek, úvah a dokážeš to krásně napsat (což už ale neni tak podstatné, ...pokud se tim teda nechceš živit) ......... smekám ......***!!!

vesuvanka
03. 08. 2004
Dát tip
Pěkná, také mě zaujal verš vyhrabem pohyby ktoré som eště nikdy nevyskúšala díky - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru