Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pocit

06. 08. 2004
10
0
3387
Autor
zvedavec

Vieš si predstaviť,

 

 

 

 že časti tvojho tela kedysi boli súčasťou nejakých  hviezd, ktoré vybuchli? A putovali vesmírom, až sa nakoniec stretli v tvojom tele?  “ takúto som dostala otázku.

 

Viem si predstaviť.

 

A v tej chvíli, keď si to predstavím, sa prestávam cítiť ako hmota, cítim sa celkom jasne ako niečo duchovné, a nie hmotné. V tej chvíli začínam mať dojem, že som tu od nepamäti a naveky.

 

vlastne ničím nepodložený pocit


Skvělé. Směj se.

Samozřejmě. Co si myslíš, že jsem debil? Ne, já jsem jenom veselej a humornej.

beda
11. 08. 2004
Dát tip
maia: je to maia. Hmota je jen jednou z tvých her. Maia tvoří realitu a šašek si s ní pohrává. Cink'. :-)

maia
11. 08. 2004
Dát tip
Tyyy, beda jeden, beda ti. :-))

zvedavec
11. 08. 2004
Dát tip
Maia: no, to mi trvalo, kým som pochopila, aká si Ty maia. Už som sa ťa chystala spýtať, potom som zabudla, potom znovu a nakoniec som si povedala, že pozriem niekde, len nevviem, kde, skôr, ako som na to prišla, zabudla som. Navzdory čtenárum: Nie, teraz už si rozhodne nemyslím, že si debil. To som si síce ani nemyslela, ale takto sa mi Tvoja veselosť vyslovene páči :-)

maia
11. 08. 2004
Dát tip
A aka som ja maia, ved ani neviem.... ?

zvedavec
11. 08. 2004
Dát tip
mája: doslova ilúzia, klam, Krišnova energia pod ktorej vplyvom živé bytosti zabúdajú na svoju duchovnú totožnosť a na Zvrchovaného Pána našla som na internete, ja som si pamätala - pod vplyvom Béďovej odpovede, že je to nejaká tá hmota, ktorá nás klame

maia
11. 08. 2004
Dát tip
A vidis to! To som ani netusila. Ono totiz maia je aj v greckej mytologii ako dcera Atlasa, milenka Dia, matka Hermesa a babicka Hermafrodita. ;-) A maia bola tiez v krasnom filme Kamasutra... :-)

zvedavec
11. 08. 2004
Dát tip
vieš, ja som expert na zabúdanie. Niekedy som aj čítala grécku mytológiu, ale ja zabudnem aj to, čo sama prežijem, takže ak mi píšeš, kto je Maia - viem len, kto je Zeus, kto Atlas - kedy ten mal čas splodiť dcéru? tuším, ko môže byť Hermafrodit, ale to si len domýšľam, Niečo viem aj o Kamasutre, ale tú som čítala ako dospievajúca a tajne a o Maii som tam tuším nič nenašla :-) ...príbehy sú preč, tak zväčša.

Liso
11. 08. 2004
Dát tip
Nie sme hmota, sme energeticke polia, ktore si modelujeme ako castice. Tie polia zahrnaju cely vesmir, Ved aj hmotnost Tvojho tela prispieva k rieseniu "otazky", ci sa vesmir bude rozpinat do nekonecna, alebo vzajomna gravitacia (vratane Tvojho tela) zvrati rozpinanie a spusti totalny kolaps vesmiru... Predstavujes si ako Tvoje telo (spolu)pritahuje galaxiu andromedy? :) Ako sa vzajomne prepletaju gravitacne poia Tvoje a tych miliard miliard Slnecnych sustav tam daleko? :)

Nicollette
10. 08. 2004
Dát tip
navzdory: nevim jak to pochopit.... jakože kecam?..:-)))) všetok je pravda pravdivá a já sama sem vítr.....(*-*)

Jakože vítr je tak trochu nehmotný. Je to fórek, víš? A ty se nemají vysvětlovat.

Nicollette
10. 08. 2004
Dát tip
ale tak já nevim, za a) sem děsně zaostalá a za b) si ze mě fórky dělat nemusíš.... to neni fér.:)

Se rád směju.... Lidem, che che.

zvedavec
10. 08. 2004
Dát tip
patríš k tým ľuďom aj Ty, ktorým sa rád smeješ?

zvedavec
10. 08. 2004
Dát tip
vďaka Vám všetkým :-) a teším sa, že - zdá sa - preciťujeme niečo spoločne. (otázku položil môj životný partner, ja som ju iba zachytila spolu s pocitom, ktorý vo mne vyvolala)

beda
10. 08. 2004
Dát tip
Tuto žije a beda dorazil se svým tipíkem * až teď. :-))) Umíš si představit, že hmota je jen představa ? :-)))

maia
10. 08. 2004
Dát tip
Porozmyslam nad tym. Je to mozna predstava, ale slovne ma viac nenapada...

Pokusák
09. 08. 2004
Dát tip
:-)) Krásné *T

synáček
09. 08. 2004
Dát tip
Máš pravdu... zkouším to... a je to velmi intenzivní pocit... TIP... a díky!

domeska
08. 08. 2004
Dát tip
hlubokou myslenku to vazna ma ... :)

Barbar
08. 08. 2004
Dát tip
**************** *************** no, jaksi mi nestačí slova :-))) BARBAR

Nico - taková trochu do větru, což?

maia
07. 08. 2004
Dát tip
Pocity nie je dolezite podkladat, pocity treba prezivat a precitovat, aby sa stali hnacou silou, v tomto pripade niecoho velmi uslachtileho. *

To se mi stává často, že se necítím jako hmota.... Takže ses vlastně zase jenom opila.

Andulka
07. 08. 2004
Dát tip
krasne receno.....ja na rozdil od tebe, nemam jen ten pocit....ale viru...(v to co si rekla)....taky nicim podlozenou...ale vim ze ja nejsem moje telo...ale to co je nehmotne schovane tam nekde uvnitr....a az mi telo spali na popel a rozsypou po jezeru a louce....ja budu zit na veky...:-)***......fakt, krasne se ti to podarilo vyjadrit. Hezkou sobotu!

Nicollette
07. 08. 2004
Dát tip
navzdory: no mě se to stává i když sem střízlivá.... Stojím a najednou se rozplývám do celého světa.... už sem větší než Země...proplouvám mezi hvězdami.... jsem vesmír..... tomu se řiká astrální cestování...tak nějak:) ***

Nevděčná
06. 08. 2004
Dát tip
i já si dokáži představit....amen....t

Nevděčná
06. 08. 2004
Dát tip
i já si dokáži představit....amen....t

cmukina
06. 08. 2004
Dát tip
*

cmukina
06. 08. 2004
Dát tip
ach boze ja som zabudla

vesuvanka
06. 08. 2004
Dát tip
Tak to je krásný a zvláštní pocit, zdánlivě nepodložený, ale ono něco na tom je....Hmota bez duchovní podstaty (energie) by nemohla existovat.Sama jsem se ještě nepropracovala k vesmíru, ale něco podobného vnímám tady na Zemi.. Tvoje dílko má hlubokou myšlenku. Díky a tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru