Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Terezku...

24. 09. 2000
9
0
6016
Autor
Carodej

Tuto básničku jsem napsal, když jsem se rozcházel se svou velkou životní láskou Terezou.....

Pro Terezku Slunce Ti tančí na víčkách směješ se ráda v rytmu štěstí úmluvy tajné při svíčkách láska si k Tobě cestu klestí. Vzdycháš mi slastně v náručí tančíme kolem horké víry, možná nás vítr naučí, jak slyšet zpívat netopýry. Skláníš se dlouze nad říčkou, po skráních stéká kapka krve, chtěl bych Tě škádlit větvičkou, chtěl bych Tě laskat jako prve... Milostná píseň v korunách, modrá je láska, černá je země, přejedu prsty po strunách, Tvá láska žije stále ve mně...
Konvalinka
27. 06. 2004
Dát tip
Taky bych chtěla, aby mi tak někdo pisankoval....

Elyanne
25. 02. 2004
Dát tip
Zase za tu poslední *

Perchta
08. 03. 2003
Dát tip
*

Martinka
18. 02. 2003
Dát tip
ako povedala Yeziiinka...take horkosladké.... ale celkom podarená...

Shellinka
09. 08. 2002
Dát tip
Chtěla jsem jít už dneska domů, ale zůstanu tady, protože jedu v neděli na dovolenou a nemohla bych si přečíst zbytek tvých věcí. :)) Miluju básně, který ve mně nechaj takovej skoro hmatatelnej pocit. A z větu Tvá láska žije stále ve mně... si prostě zasloužíš dvojitej TIP - i když to Písmák neukáže. Ode mně máš dva. :)

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Jeeee to je krasnyyy)))***)))

Carodej
02. 03. 2001
Dát tip
Silvinko.... ano..jsou z nás dnes nejlepší přátelé...... a stále se máme moc rádi. Christi - díky moc, jsi moc milá, nejen tady.... Ano šroubečku, byl jsem.......

Silvinka
04. 11. 2000
Dát tip
Čarodejník, to musel byť smutný rozchod, keď si pri ňom napísal toto :o(, ale napriek tomu necítim z tej básne smútok, je v tom toľko lásky, odpustenia a zmierenia... Za pocity ;o)

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
jůůůůůůů, ty si ale musel být zamilovaný

Yeziiinka
26. 09. 2000
Dát tip
No, mě to nepřipadá sladké - spíš hořkosladké a něhobolné...Za krásu, za pocity své a pro pocity dalších tip* divotvornému kouzelníkovi ;-) .

pauper
25. 09. 2000
Dát tip
Mozna az moc sladke...

Merle
25. 09. 2000
Dát tip
no, já bych hlavně vytkl (máš to v aréně) jen trochu profláklé rýmy víčkách-svíčkách, krve-prve, země-ve mně...

Carodej
25. 09. 2000
Dát tip
krve - prve taky?:-( ....ano, díky....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru