Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá smrt

24. 09. 2000
9
0
6081
Autor
Carodej

Kdysi jsem se v jednom auditoriu velmi hádal o drogách a drogové závislosti. Pln emocí jsem pak napsal tohle....

Bílá smrt Sevřu tě v dlani jsi má bílá myška bílá věc na hraní co leze mi z bříška. Má postel se vznáší mám křídla jak ptáci a z nebe se práší to jak slunce zvrací. Kolem mne sněží je to sypký a bílý čas šíleně běží chci zmrazit tu chvíli. Je horko až mrazí jsi ostrá a tenká tak tančíme nazí jsi má pekelná směnka. Je hustá a sladká je teplá a rudá, má lávka je vratká má duše je chudá... Strašně to pálí smrt hasí ten plamen už oči se kalí jen zašeptej...amen...
nin
26. 02. 2003
Dát tip
JÁ TO NEVYDRŽELA... DOST DOBŘE NAPSANÝ, COŽ VĚTŠINOU O VĚCECH NA TOHLE TÉMA NEŘÍKÁM... přečti si moje První kroky jinde nebo Poslední a za tohle ************************** protože je to jediná věc, kterou jsem četla od někoho, kdo to "jenom" napsal

Manuria
05. 10. 2001
Dát tip
Mně se taky líbila.....* Šílená..!**

Junkie_23
27. 06. 2001
Dát tip
tanec a smrť plíženie, strácanie, zakrádanie sa tmou zrada, nenávisť, krik a rev samota, choroba, bolesť a šialenstvo chcem žiť, chcem žiť, chcem žiť... možno, snáď, asi... krásna báseň ...

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
jsem nějak polekaná travička zelená, asi mi rozumíš, co tím myslím, ale jako báseň to nemá chybu, i ten amen na konci bych tam nechala

Carodej
01. 10. 2000
Dát tip
Heh - nevím, na co se ptáš? Připadá Ti to jako odtržené od reality, chceš říct? Jako že jsem špatně vyjádřil svůj pohled na umírajícího narkomana?

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Saxanko???

Saxanka
30. 09. 2000
Dát tip
No????

Saxanka
28. 09. 2000
Dát tip
ehmm... Nemohu se zbavit pocitu,že o tom moc nevíš,není-li tomu tak ,zaraž mne.....

Yeziiinka
26. 09. 2000
Dát tip
Nikdy není dost takových sdělení a... "Když se navíc podaří - zamrazí a opaří..." Šílka mivyraziladech!!!

Carodej
25. 09. 2000
Dát tip
Šílená - už máme dvě básničky na protidrogovou básnickou sbírku:o))) Dost dobrý!:o))) Díky moc, Jani!

Merle
25. 09. 2000
Dát tip
Carodej: tím koncem si to trochu zkazil (ten amen), jinak máš moji plnou podporu... Šílená: bojím se, že je dokonalá...

Carodej
25. 09. 2000
Dát tip
Merle, já vím, ale na druhou stranu - ten amen tam tentokráte není jen kvůli rýmu. Vyjadřuje finále, ke kterému takový "bílý tanec" nevyhnutelně směřuje. :-) Ale jinak chápu, jak to myslíš....a možná i souhlasím.

kalinka
25. 09. 2000
Dát tip
předposlední sloka je taková...živoučká..., s Merlem tudíž tak zcela nesouhlasim. Jinak šílce bych tímto ráda udělila tipanec, ale neni asi kam,což?!:O)

Šílená
24. 09. 2000
Dát tip
ty oči...jizva na sítnici ty oči...v jiném světě bdící ty oči s leskem opojení panenky líně rozměr mění ta ústa smutkem rozpraskaná ta ústa - otevřená rána v které se bolest v slovech pění pryč doba něžných políbení ty ruce - listy rozechvělé a přitom začalo to skvěle tak krásně se točíval svět a teď? Jak vzít vás zase zpět?... ach jo...promiň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru