Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

10. 08. 2004
1
0
7091
Autor
Danny

Vím, že Bůh existuje ale nepovažuju toto svoje vědomí za víru.
Věříte v to, že před vámi svítí monitor počítače? Nemusíte, to přece vidíte na vlastní oči. Věříte v to, že sedíte na židli? Nemusíte, to přece cítíte na vlastní kůži. Ale my máme více smyslů, než jen těch pět základních. A jeden z těchto zapomenutých smyslů (netvrdím že ho každý má v sobě probuzený) je prostředek, kterým cítím existenci Boha.
cufktish
28. 08. 2004
Dát tip
achjo, bandy omezenců nebo jak to nazvat...nc

AZALIN
12. 08. 2004
Dát tip
Jo, tak nějak s tebou souhlasím..... :-)

Danny
12. 08. 2004
Dát tip
lyryk: ten smysl není "navíc". Píšu netvrdím že ho každý má v sobě probuzený ... má ho každý, ale ne každý ho rozvíjí žádné nadčlověky jsem neměl v plánu

Lyryk
12. 08. 2004
Dát tip
tak to potom ano, zamyslím se proč jsem to tak hned nepřijal .-)

Delahaye
10. 08. 2004
Dát tip
a pak že ty dnešní monitóry huš nejsou zdraví škodlivý, paní Vomáčková ! Houby s voctem. Jen lidem lžou ! Tak ! Syčáci ! .-)))

papouch
10. 08. 2004
Dát tip
...když já mám raději nesmysly, než smysly... :-) Ale některé nesmysly jsou opravdu Boží :-)

Jeheheman
10. 08. 2004
Dát tip
Jo, já ten smysl taky jaksi nemám, citím se být pouhým živočichem co jednou prostě zhebne tzn. autor se mýlí

A co když mám smysl, který mi říká, že Bůh není? Vím to asi tak jistě, jako že teď sedí na židli a koukám do monitoru. A víš co? Je mi to líto.

podle mne existuje tolik smyslů jako lidí...a každý je stejně jiný..

Lyryk
09. 08. 2004
Dát tip
pokud je to o smyslu navíc -> potom každý kdo cítí Boha je nadčlověk??.-)) tohle jsou nebezpečné myšlenky o vyvolení, které má jen soukromou oprávněnost a neznepokojoval bych tím ostatní s tím málem smyslů .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru