Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vteřina elektrotechniky

Výběr: Print
12. 08. 2004
6
0
3903
Autor
srha

                                                                     Jinovatovi a možná i jiným:)

 

 

 

Vteřina elektrotechniky

 

 

 

...start načas
a pokud vteřina poklekne mezi všemi nulami,
tehdy je šance nad zlato.

Ten okamžik měří přesně!

špičkami v blocích...

ano - ta otázka zní:

 

Je tu někdo, kdo věří klopným obvodům?

 

 

 


Armand
03. 09. 2004
Dát tip
:)

rabako
16. 08. 2004
Dát tip
tak tomuhle nerozumím ani za mák... ale třeba k tomu někdy dospěju... ;o)

papouch
13. 08. 2004
Dát tip
já klopotným obvodům věřím, neb svým klopotným překlápěním, tak jak chci já, mne de facto i de jůre živí... Kdyby neklopily, ale klepaly a klopýtaly, tak by neměl papoušek ani na zrní... :-)))

Craerassy
13. 08. 2004
Dát tip
já už přišla k hotovému...myslím tím, že tu naštěstí je i vysvětlení, tak mohu tipnout s klidným svědomím:-)

(závorka)
13. 08. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

Jasně, že věřím. Neznámým věcem i lidem vždycky věřím. Dokud mě nezklamou... Špičky v blocích mě moc pobavily. Dokonce se přehouply i přes dnešní výšku mé tipovací laťky.

srha
12. 08. 2004
Dát tip
že děkuji!*

Tož já myslím, že klopné obvody neexistují. Minimálně nevím, co to je. Což je, philosophicky vzato, totéž... :))

srha
12. 08. 2004
Dát tip
jaký máš hodinky Pišto?

No žádný, přeci... Tak mně ale napadlo, že klopný obvod by se mohl vyskytovat v digitálkách (když už to tedy musí být hodinky), a klopným je proto, že je to přiklopený víčkem, odspoda...

bohus
12. 08. 2004
Dát tip
pekne ti preskočila - tá vteřina - medzi tvojimi nulami; a zdá sa, že aj mne tak trochu preskočilo - ale nič to, ja som tiež nula... ...som z toho akýsi popletený - otázka znie: máš ma brať vážne?

Jinovata
12. 08. 2004
Dát tip
Jakože mám maturitu z automatizační techniky,díky! Zdá se je o pravosti pisatelovy pokleknuté vteřiny:o)

A_je_to
12. 08. 2004
Dát tip
Klopný obvod - obvod hrudního koše ve výši klop (tam co sou prsa)

dismorphia
12. 08. 2004
Dát tip
tak tomu už vůbec nerozumím :) Vteřina elektROtechniky (myslím, že překlep)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru