Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť je pro vodní děti dobrým znamením

Výběr: Noe1
14. 08. 2004
9
0
7396

V noci u nás nádherně pršelo..blesky na chvíli vzbudily slunce...mokré provazce očistí nás i zemi.. Přišla jsem jim poděkovat

Mocná síla ohně a vody

Zpívám pro ně píseň

Není třeba slov

Nebem se táhne tajné zaklínání

Souznění

Prosím, svěřuji se, dávám

Voda nepřijímá polovičatost

Dešťová a nahá ulehnu do postele

Předtím jsem prošla zahradou

A prosila za náš dům

Za naše dílo

Poklonila se živlům a noci

Pes jen smutně koukal, trošku se bál

Než vlasy rozmočí řádky

Dozpívám svou vodní píseň

A dlouhý déšť očistí pro tento příběh


Noo: jeeeeje ze by az tak?:*))))))))

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
V

aramis
28. 08. 2004
Dát tip
:o))

skvělý. psalas to aspoň ingóstem?

aramis: a za jakkoliv:*))))))))))))))))))) NikitaP: skorooo...ale rozpijelo se to pekne...nebo tam je y?:*))))))snad ne ne?:*)))

aramis
26. 08. 2004
Dát tip
za prve: zlobidlo... neee... buuuu... fnuk.... ;) za druhe: som rad :) za tretie: som velmi rad a konieckoncov na to som tu :) za stvrte: :)

aramis
25. 08. 2004
Dát tip
po prve: ja ne zlobidlo :) po druhe: uz je lepsie?

za prve zlobidlo jsi a poradny ale taky jsi na me hodnoucky:*)) za druhe je a o dost takovy pekny klid ktery dokazou prinest jen hodiny stravene mezi obrazy a za treti mocmoc dekuji za ten vcerejsek hodne jsi pomohl Miu:*)

Seregil
24. 08. 2004
Dát tip
Skvěle...*!

diky:*))dneska nemam na vic silu...

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
Jo, Hrochu jo !!!! I já si před pár dny zatancoval nahý v dešti a slunci najednou. *t

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
Jo, a ještě nejoblíbenější, čarodějko :-)

diky...ted spis tancim v trni...

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
já zas zahrabaný do překladů šíleně nudných textů ... aúúúúúúú. Eště že můžu občas odskočit sem :-)

bolest je ma sestra a je s emnou az prilis casto..

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
Je určitě stovka dobrých důvodů k tomu, mít svoji bolest rád. Jeden šaman (i když si tak neříkal) mne před několika lety na hodně dlouhý čas takhle zbavil bolesti hlavy. Naučil mne ji vnímat jako přítele, ne nepřítele ...

ja vim a zanm to...jenze ted mi nevadi primo ona bolest ale to co ji zpusobuje...

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
že by od včerejška změna??? To snad opravdu ne ...

to snad rozhodne ano..

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
shit ... chtěl jsem ti tu připsat nějaký moudro, ale každé bylo dost blbé na to aby ti k něčemu bylo ... takže držím hubu

diky za mlceni...

zlobidlo jedno:*)))))))))))))))))

aramis
20. 08. 2004
Dát tip
ano ano, nahody neexistuju... :) a ked, tak len take trosku... malicke :) no dobre, nebudem sa pridavat, aj tak s tym nemam VOBEC NIC spolocne :o)))))))))))))))

Barny
17. 08. 2004
Dát tip
tak to se mi libi je to takovýýýý takový eee prostě se mi to libi, nečekaš ze mě sahodlouhou kritiku, že ne?.-))))

arthamir
17. 08. 2004
Dát tip
řekniiiiii :-)))

aramis
17. 08. 2004
Dát tip
hroch: hmm to je zvlastne ;o)) kedy to zhruba bolo? mozno to bolo v podobnej dobe ako u mna ;o))) to by bola fakt nahoda... ;o)))))) arthamir: pridavam sa aj ja :)

Barny: :*))))))))diky brasko necekam..:*)))))))muzes nemusis:*))))))) arthamir: neeeeeeeeee aramis: hele a kdyby to bylo ve stejnou dobu tak co?:*))))))))))nahody neexistujou a vubec....nepridavej se jo?:*)))))))))))

Barny: :*))))))))diky brasko necekam..:*)))))))muzes nemusis:*))))))) arthamir: neeeeeeeeee aramis: hele a kdyby to bylo ve stejnou dobu tak co?:*))))))))))nahody neexistujou a vubec....nepridavej se jo?:*)))))))))))

arthamir
16. 08. 2004
Dát tip
vážně??? :-))) a koho se mám zeptat?

aramis
16. 08. 2004
Dát tip
jo milovanie v dazdi :) to poznam... :)) hrosik aj ty to poznas? ;o)

gabio
16. 08. 2004
Dát tip
**************

arthamir: nereknuuuuuuu aramis: jojo i ja:*))))))))))zvlastni ne?:*)))))))) gabio: dikyyyyyyy

dikyyyyy

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
já mám déšť moc rád :-) a co teprve milování v dešti :-)) a když se nebem táhne tajné zaklínání, je čas napsat do nebe pár našich tajných přání :-)

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
já mám déšť moc rád :-) a co teprve milování v dešti :-)) a když se nebem táhne tajné zaklínání, je čas napsat do nebe pár našich tajných přání :-)

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
eh - omlouvám se za tu druhou kritiku... byl to asi nějaký skřítek erorek :-)

jeeeeeeee:*)))))no ale k milovani v desti..to umim...se klidne zeptej...nooo radsi nic:*)))))))))))

hezké, jen ten poslední řádek... nějak mi to nezní....t!!

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
krásná..bude se určitě líbit ves:-) tip a avi

vesuvanka
14. 08. 2004
Dát tip
Mocná síla ohně a vody Zpívám pro ně píseň Není třeba slov Nebem se táhne tajné zaklínání Nádherná..... škoda jen, že písmo je tak světlé a hůře se čte. Jinak díky a veliký tip tip Souznění

vesuvanka
14. 08. 2004
Dát tip
Craerassy - díky moc za avi...

vesuvanka
14. 08. 2004
Dát tip
Craerassy - díky moc za avi... tehotnej_hroch Omlouvám se, že jsem text nějak rozhodila... báseň čtu znovu - jsem jí nadšená...

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
ves...není zač..cítila jsem z ní něco, co patří k tobě...:-)

Kouzelna: dik...noo on mozna zni malinko kostrbate..ale je to tak potreba:*)) Crr:Kujiii a este i za propagaci ;*))))))))))) vesuvanka: diky za nadseni:*)))))))))..ja vim je to dost svetlounke...ale tahle barva k tomu proste patri..je uuuuuplne destova:*)))))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
jojojo..je dešťová...až modrostříbřitě:-)

zejo?:*)))))))sak mam taky cit pro barvy ;*)))))))))))))))rikala pani ucitelka:*)))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
to já taky..nejraději bych všechno natřela na žluto:-))))

na zluto si planuju pretrit dvere v pokojicku:*))))))taky miluju zlutou:*))))ale ja vlastne skoro vsecky barvy:*)))))))zatim mam na dverich jen male slunicko a okynko:*)))))))))jeee mohla bych jit batikovat..na zluto:*)))))))

na zluto si planuju pretrit dvere v pokojicku:*))))))taky miluju zlutou:*))))ale ja vlastne skoro vsecky barvy:*)))))))zatim mam na dverich jen male slunicko a okynko:*)))))))))jeee mohla bych jit batikovat..na zluto:*)))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
tak mi taky nabatikuj a ať je to pestrý! já mám duhově batikované tričko a je to správně vyřvaný.-)))

:*))))))jeeee ja mam batikovanych veci..ted tam na me ceka sukne saty a par tricek co ze jako s nima provedu..a zavesy joo...tech je mooc:*)))a copak by sis prala draha?:*))))))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
batikovaný prádlo:-))))

tak toho mam taky hodne:*)))všeliké krásné kousky:*)))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
fakt??? to si snad ani neumím představit:-)))

vypada to krasne:*)))))))akorat takovy maly prostor delam vetsinou jen jednou barvou:*)))..ale jinak ja si po pradle i maluju barvama na textil..takova pomalovana podprsenka:*)))))))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
to věřím, že to vypadá krásně..ale tak malý věci se musí špatně batikovat:-)))

ale ne:*))))))))aspon to mas hned vyvazany:*)))))))))schvalne to zkus...:*)))))))a nahlas mi vysledek:*)))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
hele...te s v tom ale nebudu moci nikomu ukázat, ať je nevyděsím:-)))))

pokud to nekoho desi tak je to jeho problem...ne tvuj:*))))))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
ty jsi číslo:-))))...ale co já potom...sama...v batikovaném prádle děsivých barev..:-)))

tak pockas az prijdu ja a budeme dve:*)))))))))))))))to bude teprv dilo..predstav si hrocha v batikovanym pradle:*))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
hrocha, to by ještě šlo..ale těhotnýho???:-))) ježíši, doufám, že budou ty plavky aspoň celkový, jinak se vyděsím i já:-)))

to bude necooooo...ja tak rada desim lidi:*)))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
no moment!!! tak proto se tu se mnou batikokamarádíš, abys měla koho děsit??? ty potvoro hroší!:-))))

ondrech
14. 08. 2004
Dát tip
krásné, hrochu...:-) opravdu.Docela dobrej popis citů, což je u tebe docela zvykem. A prolog jen doplňuje tvůj styl...logický.:-)***Tip

JiKo
14. 08. 2004
Dát tip
no zní to trochu kostrbatě ale závěr je pěknej to jo, tak vona to není ani tak poezie jako zpověď :-)

Crr: ja byt hodny hroch...ja jen malinko zlobit:*)))a desit..to ja rad:*))))))))))))))) ondrech: a klidne ja treba budu i logicka jestli chces:*)))))))))))))dik Jiko: ja pisu dycky zpovedovite:*))))))))))))

f_moll
14. 08. 2004
Dát tip
:) milá věc..

Kelis
13. 08. 2004
Dát tip
Co říci... Zase dobré.... ***t

děvče
13. 08. 2004
Dát tip
Než vlasy rozmočí řádky... krásná hrošíku...a tak určitě tip :-)

dekuji vam dvema:*))))))))) devcatko: pry se potkame v Trutnove?:*))))))uz se tesiiiiiiiim:*)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru