Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kukuřičné pnutí

18. 08. 2004
2
0
3219
Autor
johanne

co do příběhu je to minimalistické :), co do hry se slovy snad nejnáročnější věc v tomhle stylu, co jsem napsala...

Něžně sněžně se zeprešele e chedněk tenel. Maidnel strčila hlavu dovnitř z noci a ostrým kuchadlem oškubala klonovaného krocana velikosti SPO [Sváteční Pokrm Osamělých]. Opeření vířilo, hnáno zuř(ř/č)ivým ventilátorem houpajícísícího se na podkousané šňůře.

Pala hala houpalaha, hola hela hohohala, spievala si SMA-ženka Maidnel [Spolek Mýtů o Astronautech]. Jsem z jižního pólu svého tučňák z jižního pólu a rozjádřený krocan heklá zlatá rybka! Vlesk b lese pleskl. Na řičné pole kukačky [ne]náviděly se vločky. Maidnel mikysku podebrala a houpy na cornflaky! (Neskvika sklál zárživý vlesk a rozdrobolil kola a čodu.)

Plyš na škodové střeše sosala plha(,) kost s něhou. Kvádrovala se dolů jak mořká hořská houba a říkala st! kolkolem. Maidnel se lekla, zaskočila a ponoržila se do missky s kukuřičnými flaky. Miška Nebyla Opět Poržadně Qelké Radosti (Maidnel) Smaltovaná Tak. Praskla a prskla.

Maidnel romretu rozsvítila a zamračená foukala oblaka, z nichž neprší. Zatáhla závěs na jeden zátah, zatažená obloha ji de prim ovala. Medová svinutá svíčka svítila světle a plamínek plandavě plápolal. Maidnel hodili do vody a řezala přitom dřevo.

Pole kukačky řičící bylo geneticky dopraveno. Maidnel probudil dým štípající ji od zavřených očí a ucpávající černými chuchvalci nos. Klonovaný krocan v troubě kokrhal, protože mu bylo vedro.

"Tož toto!" hořekovala Maidnel a cílenými údery si lámala ruce (ne nehty). Rozpálený klonovaný krocan vyskočil ze saxofonu, vyčítavě zašvidral zobákem na Maidnel a oškubanými křídly zkonstruoval ze sekáčku a dvou struhadel gilotinu. (Zvuk dopadajícího ostří). Krocan - a víc už ne - zlovolně přešel přes vyschlý Jordán.

"O!" zívaly výstřely z pole. "Ooo!" hýbaly klasy řičné kukačky vlnivě tělem. "Oh!" ř(í)vala zem se a žřížaly se "Uuuuu!" topily v kaluži. (Krocan přeletěl přes Amazonku, ale sežraly ho piraně). Prahnoucí Maidnel klesla na práh, po práchnivé prašivce přicházel příjemný přítel. Paprsky ohnivé koule vycucly všechnu vláhu zrn klasů kukačky a ty se vypjaly. On klesl a ona hlesla. Náhle bylo všude bílo. Rozlité mléko? (Trochu víc fantazie).

On zas a ona ténala. Všude bílo bylo a byli jako v oblacích. Úprk. Prchali, aby to nevyprchalo. (Pršelo v noci).

Nel otevřela oči. Stále bylo bílo i oblaka. Ale už přece zastavili (trestní) stíhání! Kukačka už neřičela a slunko nebylo přes oblaka vidět. Šílené pnutí! Zasadila se a děla; zrna klasů nápor slunce nevydržela a pukla. Všude bylo bílo i oblaka. Popcornová oblaka…


jo, tohle je ti psáno ke cti, milá slečno*

johanne
02. 03. 2005
Dát tip
Díky :o)

johanne
19. 10. 2004
Dát tip
lepší než Lennon :))? dík

guy
16. 10. 2004
Dát tip
jsem u toho v hodně správným okamžiku - nářez jak sviňa ... budu se vracet, když budu mít podobnou náladu jako dneska ... jsi lepší než Lennon ... :-)

Uau! Nejvíc mě pobavilo "klonovaný krocan v troubě kokrhal, protože mu bylo vedro" člověk si musí zvyknout na odlišnou strukturu vyprávění - a to je dobře. Taky by mě zajímalo, jak vnímají okolí lidi s mentálním postižením, nebo duševní chorobou (ne, že bych o nějakou nemoc stál), mám určité zkušenosti s autisty a ti nahlížejí realitu určitě odlišně (mají ji hlavně svoji vlastní) .. .. ... .

Uau! Nejvíc mě pobavilo "klonovaný krocan v troubě kokrhal, protože mu bylo vedro" člověk si musí zvyknout na odlišnou strukturu vyprávění - a to je dobře. Taky by mě zajímalo, jak vnímají okolí lidi s mentálním postižením, nebo duševní chorobou (ne, že bych o nějakou nemoc stál), mám určité zkušenosti s autisty a ti nahlížejí realitu určitě odlišně (mají ji hlavně svoji vlastní) .. .. ... .

papouch
18. 08. 2004
Dát tip
pro papouše naprosto nestravitelné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru