Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(A Excalibur je hračka z plastiku, můj čaroději...)

15. 08. 2004
3
8
7500
Autor
Narriel

Jsem slepý, slepý...!!

Ooh, jsem slepý, nemohu se dívat do vod Jezera,

v nichž zrcadlí se slunce

ale přitom nejde nemít hlavu skloněnou...

Stojím na břehu...

 

Jsem slepý, slepý, ó Paní Jezera,

nemohu se dívat

jak ostří, protínající vzduch

odráží kopí slunečních paprsků

Jediný z mečů nikdy neporažen -

nemohu zaklonit hlavu

abych se rozloučil...

 

Jsem slepý, ach, jsem slepý,

Jezerní paní, řekni mi,

jak jen jsem mohl nevidět

že Guinevere je děvka

Lancelot namyšlený surovec

Artuš snílek plný ideálů

Proč mi zrcadlo Tvých vod

neřeklo, že se do něj dívá blázen,

 

                                                          slepý blázen ?!

 

 

 

 

 


8 názorů

Jakubisko
22. 06. 2012
Dát tip
Co zatím čtu, tak to jsou samé nenápadné, ale přesto naléhavé řádky...asi si tě dočtu celou, zatím jsem nadšen. :) *

Úžasné... nemám co dodat :)

Narriel
21. 07. 2009
Dát tip
Lamorak: Děkuji Ti za návštěvu i kritiku... bestye: Je vždycky hezké, když někdo navštíví i tyhle staré věci... Děkuji.

bestye
21. 07. 2009
Dát tip
běhna by se mi asi líbila víc, nicméně kurva mi tam vůbec nevadí, prostě jsi tím chtěla něco vyjádřit a mně se to tak líbí :c)*

Lamorak
06. 04. 2009
Dát tip
Lancelot nebyl namyslenej surovec, ale chudak.. Jestli byl nekdo v Artusovskejch legendach kurevnik tak Tristan.. Ale jinak dobry dilo..

Narriel
17. 08. 2008
Dát tip
Alois: *povzdech* Tohle je totiž asi jediná odvaha, na kterou se vzmůžu... Patcheesa: Děkuju za návštěvu a kritiky.

Alojs
17. 08. 2008
Dát tip
odvážné podání. část s děvkou mě dostala :)

Patcheesa
17. 08. 2008
Dát tip
mi se to líbí. přijde mi to vlastně jako docela zajímavá interpretace legendy, která je většinou všude zpracovávána jako slaďárna ;).

Narriel
30. 09. 2004
Dát tip
Stařec : Děkuji...Za touhle básní si totiž opravdu stojím i navzdory negativním kritikám, kterých je většina...Proto mě ta Tvoje moc potěšila. Ještě jednou děkuji... To all : Přemýšlela jsem o tom...A sama jsem zjistila, že jsem nevyjádřila to, co jsem původně chtěla...Přišla jsem na lepší slovo ;-)

Stařec
30. 09. 2004
Dát tip
Hodláš se této tematice věnovat i nadále? Mně by se to líbilo, protože máš talent, který si rozhodně nenech upřít.

Seregil
30. 09. 2004
Dát tip
Lepší...

Arienalia
30. 09. 2004
Dát tip
Souhlas s výše zveřejněným názorem :)

Stařec
29. 09. 2004
Dát tip
Nádherné a úžasně cynické.Nesmírně se mi líbí určitá tajuplnost zatajováním identity básníka, která je i tak zřejmá.Líbí se mi pohanění Lance a Guinevere, které obzvlášť nemám rád pro jejich roli v legendách.I když ten vulgarismus je tam...je takový nevhodný a tím nemslím to, že je to sprosté slovo.

reona
08. 09. 2004
Dát tip
ja nevim, to ma asi kazdej v sobe jakousi uctu k necemu, ja mam uctu treba k Artusovske legende (mimo jine ;o)

Narriel
03. 09. 2004
Dát tip
reona, Dvojčátko, Neutrin, Seregil : Dík za názory...BTW, reono, Ari - proč myslíte, že k určitým tématům se vulgarismy nehodí, a jaká jsou podle vás specifika výběru těch témat ?? Sem s názory, ať mám zas jednou o čem přemejšlet ;-) :-P !!

Arienalia
03. 09. 2004
Dát tip
Dvojčátko: Po dnešním shlédnutí filmu "King Arthur" jsem na určitý čas vykopnuta z vlastního řádu názorů na toto téma, aniž bych byla zaujatá, tudíž "kontaktujte operátora nebo opakujte volání později". Děkujeme za pochopení : ))

Narriel
03. 09. 2004
Dát tip
Arienalia : Kuš :-D !!

Seregil
26. 08. 2004
Dát tip
Hmm... zajímavý...

Neutrin
17. 08. 2004
Dát tip
myslím že je to velimi dobré :o)

reona
15. 08. 2004
Dát tip
no...jsou tematai, ke kterym se proste sprosta slova a nadavky nehodi...a tohle je myslim jedno z nich...

Arienalia
15. 08. 2004
Dát tip
"jak jen jsem mohl nevidět že Guinevere je kurva" Teda, Dvojčátko... :-DDDDDDDDDDDDDD Je to sice pravda, ale reona má v tomhle pravdu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru