Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen pro Tebe

26. 09. 2000
8
0
6010
Autor
Carodej

Kde je Ti Hanko konec....

Jen pro Tebe Lžu, abych mohl milovat, a to jen pro Tebe, má krásná paní, však opovaž se mne litovat, raději miluj mne - až do skonání. Každý jsme na jedné straně řeky, a přes tu vodu stojí most, ten spojí nás na nekonečné věky, most pro lásku a pro radost. Ta dravá řeka to je život, ten most to je naše síla, a každý v řece zaražený pilot, znamení, že jsi mne políbila. Vnímám tvou auru, laská a hřeje, dušička okřívá, srdce se směje, obratem předám Ti trochu té svojí, doufám, že hladí Tě, konejší, hojí. Kratičké setkání, dotek rtů na tváři, v mysli mé splašené, báseň se utváří. Posílám depeši, míří Ti do duše, doufám, že na lince nedošlo k poruše. Pošli mi odpověď, adresu přikládám, v toužebných obavách karty si vykládám. Srdcová královna klade mi otázku, zda jsme my na Zemi zrozeni pro lásku. Uhýbám pohledem, stydím se, věřte mi, pak ale přemýšlím o lásce, o Zemi. Vzpomenu na Tebe, Amor hned vystřelí, stydět se za lásku? Kdepak - jsme dospělí! Pravdu máš, královno, pro lásku zrozeni, dychtiví; toužící, šťastní i zhrzení, stále to zkoušíme jak můry do svíčky, své tajné představy ukryté pod víčky. Teprv když nadejde okamžik Spojení, nádherně upřímné jak matčino kojení, dochází k přenosu na stejné frekvenci, pod kůží běhají rozkošní mravenci. Uléhám v poklidu, nořím se do spánku, a myslím na krásku, na lásku, na Hanku... Své sny si maluji s pocitem malíře, na plátně se Kráska usmívá na Zvíře...
Cashew
06. 09. 2002
Dát tip
Hezky se mi čteš. "pak ale přemýšlím o lásce, o Zemi. " víc by se mi tam líbilo o lásce na zemi (o té opravdové, ne o snech) ale jinak fakt moc hezké. :))

Annika
30. 06. 2002
Dát tip
Sice starsieho data, velmi potesilo a pohladilo pri srdci...ti mravenci boli super :-)) este sa moze dat tip? ;-) t*

kapka
23. 09. 2001
Dát tip
Budu brecet........*

Carodej
24. 04. 2001
Dát tip
Líbilo se jí to....

Prokletí
07. 03. 2001
Dát tip
pof again m.

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Proc me nikdo nic takovyho nenapise?Tise zavidim a davam tipa.

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
ještě jednou jsem si to přečetla a je to prfektní

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
Carodej: ja myslel, ze tim vysvetlujes neco, co ja vnimal jako chybu... ale to asi nema cenu resit :-))

šroubek
02. 10. 2000
Dát tip
chyby tam jsou, a i když já se podobné věci ostýchám hodit do pléna, budiž ti věčná sláva

alina
02. 10. 2000
Dát tip
Jééé, tady ale někdo umí vyznávat lásku. Krásně!

Merle
29. 09. 2000
Dát tip
Carodej: pak takový věci nedávej do arény... v aréně musí básnička obstát sama za sebe, nikoliv jen z nějakýho (nám neznámýho) hlediska.

jahudka
29. 09. 2000
Dát tip
Carodeji, zase moc pěkný a miloučký. Kromě TIPu máš ode mně jedničku s velkou * !

Carodej
29. 09. 2000
Dát tip
Merle, já vysvětluji, proč vznikla, to ještě neznamená, že by nemohla obstát sama za sebe.

Mámalibor
27. 09. 2000
Dát tip
TAKY ZA ´TAKY ZAčNU MALOVAT,ALE Až V DůCHODě.

Merle
27. 09. 2000
Dát tip
máš talent napsat věci jednoduše a přitom hezky... jedinou vadu vidím v tom, že by z to mohly bejt dvě (možná i víc) samostaný básničky... těch pár nerytmů ti odpustím :-))

Carodej
27. 09. 2000
Dát tip
No mohly, Merlíku, ale to bylo psáno pro tu dívku, ne jako dílo do sbírky, chápeš? Díky Jani:-*

Stínovlas
27. 09. 2000
Dát tip
*

Lišák
27. 09. 2000
Dát tip
Hezký, hezký.. skoro jako "odemě"! ;-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru