Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hadí zeměpis

20. 08. 2004
7
0
7999
Autor
Krásnoočko

Ať si Noe nenaříká

hadů plná republika:

 

Nedaleko Komni

jsou Hadůvky ... pomni.

 

Hadlíz najdeš v Třebíči

u potoka se tyčí.

 

U Nového Jičína

Hadí kopec (Vřesina)

 

A ulice Na Hadíku

je u Labe na Mělníku.

 

V Dubečku Na Hádku

chci si prožít pohádku.

 

Hadovitá,  Michle

paneláky, krychle.

 

A Hadačku u Kralovic

tu mám ráda asi nejvíc.


Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
:-)) Co na to říct - prostě blbůstka :-)

Tvůj smajl řekne víc než slova ;-) Vidíš ... měla být a je 8-))))))

Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
Jo jo :-) Jen by mě zajímalo - to sis vymyslela, nebos vzala do ruky autoatlas a už to bylo? :-)) Každopádně obdivuhodný :-)

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Eilil: teda teď ses mne dotkla. Buďto se směješ že sem nesnesitelnej, nebo že Krásno utekla z klubu. Obojí mi vadí. To druhé bys odčinila, dybys do klubu vstoupila místo Kačky :-))))

Noe, noe :-)))))))))))))) Ješitnej chlape :-))))) A teď ses mne zase dotknul ty. Vyměnit mne na někoho jinýho??????? Další velké mínus, staviteli arch (tedy archiváři).

uteču ti z klubu 8-)))))))))P

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
Hele, hele, jestli mne budeš vydírat, tak tě z klubu vyhodím sám :-))))))) ... nevysvětlím :-)

Tak ju. Máš cos chtěl. Odcházím.

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
Neblbni. Vlastně co, tvoje volba. A díky za všechno, co si pro klub udělala. Doufám že se vrátíš.

Eilil
02. 09. 2004
Dát tip
juuu :o) Krásnoočko :o) tak to je od Tebe milééé takhle mi nechat poděkovat.. Noe. nemáš zač.. :o)))) hihihi

Eili: Já jsem milé děvče, bezpochyby. Ale ten Noáč je někdy opravdu nesnesitelnej. Už jsem mu z toho hadího klubu utekla. A má to 8-)))))))))))))))

Eilil
02. 09. 2004
Dát tip
che che :o)))

Eilil
02. 09. 2004
Dát tip
jehéééé :o) to musel mít Noe radost. .:o) tipik

Díky ... a víš, že mi tu k tomu Noe ani nic nenapsal, potvora jedna :-((((((((((((((((((, mě teda nadzved.

Eilil
02. 09. 2004
Dát tip
tak to já mu za Trest pošlu avi :o))) ju??? :o)))

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
Á jéjej. Průser. Ale určitě jsem chtěl, Krásno nejkrásnější :-)))) Přísahám, dyť se mi fakt líbila ... to je fak nešťastná náhoda či shoda okolností. Jak to mohu odčinit? Eilil: díky.

No lacino se z toho nedostaneš. Nejdřív poděkuj pořádně Eilil. Za každej den zanedbání se ti počítaly úroky. A to já umím, měly jsme to ve škole. Takže ne díky ale líp. A co dál, to si ještě rozmyslím.

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
První úkol rád splním, princezničko: Eilil, děkuji mockrát, děkuju milionkrát, děkuju z plna srdce, uctivě i vřele děkuju ... a zbytek nacháme na ... víš na kdy ;-) A co dál?

Tak, to bys zvládl. Děkovat umíš. A druhý úkol? Že bys mi, babě zvědavé, vysvětlil to "víš na kdy ;-)" ??????

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
Hmmmm, a jaká je alternativa, když nevysvětlím, babo zvědavá????

machal
21. 08. 2004
Dát tip
Ne já studuju ČVUT a tam to máme. V září jdu na zkoušku a nějak mi to neleze do hlavy :(

vesuvanka
21. 08. 2004
Dát tip
Pravda, na ČVUT je geologie, manžel studoval stavební fakultu... Držím Ti palce.... ráda bych Ti pomohla, ale já jsem jen nadšenec, ale sama se učím ... Jinak v Národním muzeu v Praze zase začnou od září (vždy je to každou první neděli v měsíci) besedy určování nerostů a hornin, bývají zde i přednášky odborníků.... Chodí tam hodně mladých lidí - sběratelů nerostů, kteří chodí různě do lomů. Besedy bývají od 10 do 12 hodin - teď by měla lbýt v neděli 5. září. Možná, že bys tam našel někoho, kdo by Ti poradil....

Rena
21. 08. 2004
Dát tip
hezký, pěkný, pobavilo*

machal
21. 08. 2004
Dát tip
Vesuvanka - to není o radě - mám tu nějaký zapisy z přednášek - problem je v tom se to učit. Taky sem na stavebce (mam za sebou stavebni prumku tak pokracuju pac stavarina me bavi) - Pozdravuj kolegu manzela :) Ale dík za info - v tom muzeou se asi stavím :)

DíK(ačka)

Mila_cik
20. 08. 2004
Dát tip
Pěkná rýmovánka...

f_moll
20. 08. 2004
Dát tip
:)) Hele, Mělník? Opravdu? :)

Opravdu, je to taková ulička na Skuhrově u Labe

f_moll
20. 08. 2004
Dát tip
:)

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
pěkné, to sis musela pěkně prostudovat mapu, což?

To víš, jsem šikovná holka 8-)

vesuvanka
20. 08. 2004
Dát tip
Hadovka - část Prahy 6.... nejen v zeměpise, ale i v botanice nás slovo "hadi" překvapí: hadinec obecný (krásná v létě modře kvetoucí vyšší rostlina - např. u tratí) rdesno hadí kořen (kvete růžově) hadí mord nízký (kvete žlutě) hadovka smrdutá - známá houba a dokonce i mezi kameny nacházíme hadec (serpentin) Básnička se mi líbí nejen rýmováním , ale především nápadem díky a TIP

Vesuvanko, kuju :-)

papouch
20. 08. 2004
Dát tip
a ještě je Hadimrška - typ předválečného auta :)

guy
20. 08. 2004
Dát tip
a ještě je trenér Hadamčík ... a okurky hadovky :-)

Mě fascinuje, jak si vytvářtíe stále nová a nová dílka, která se hodí do klubu :-)...ale za zlé to nikomu nemám, protože jak jsem si všimnul, tak při tom občas vznikne docela zajímavé, často i úsměvné dílko...a tohle nebude výjimkou...T.

Jé, ahoj Milane -) Díky :-))))

machal
20. 08. 2004
Dát tip
Hej tak to je hezké dílko :) - Tip Vesuvanko - o tom Hadci mi nemluv - měl sem ho u zápočtu z geologie :)

arthamir
20. 08. 2004
Dát tip
milá rýmovačka :-)

Dash_707
20. 08. 2004
Dát tip
Rýmovačka, to ano... :o))

vesuvanka
20. 08. 2004
Dát tip
machal - Ty studuješ geologii? No to je skvělé !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru