Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lamentující

Výběr: Elyn, dream, Print
24. 08. 2004
24
1
15027
Autor
Craerassy

Velmi souvislý a lékařsky nepodložený dialog s unseenovým dílkem \\\"mementující\\\". Elyn...věnováno Tobě, protože Ty jediná doceníš hloubku mých myšlenek zde a taky proto, že jsi mě ukecala a budu roznesena na kopytech vážně se beroucích kritiků.:-)))

 

 

 

Pane já ještě
prostě chci jen říci
loni jsem měla úplavici
letos ten hrozný zánět žil
to jste snad ani nezažil
migrény rvou mi hlavu z krku
v noci ten polštář z husích brků
alergii mám jako hrom
i na ten onen..na kondom
povím vám pane tělo chátrá
vždycky jsem nebyla tak zvadlá
ale teď řekl jeden primář
že pomůže snad veterinář
tak se mu tedy v ruce vložím
dyk já už léta nes...
no to sem asi nepatří
a angíny jsem měla tři
a k tomu i tu pectoris
ve dveřích skříplej...
no hezky jsme si pokecali
o tělech trošku řeči dali
a já zas teda půjdu jinam
tady už skoro dohasínám

 

 

 


1 názor

Richiee
01. 01. 2005
Dát tip
Ach jo, ženská. Nebejt tam ty poslední verš, Nemá to chybu. Ty poslední vypadají vedle reality předchozích naprosto strojeně a neuměle. Skončil bych to tím klitorisem, to je stejně logické vyvrcholení celé básně a už to stejně nevylepšíš. Místo čtyř veršů bohatě stačilo jedno Nashledanou.:)

Dotek
26. 09. 2004
Dát tip
To jsem rád že můžu být kamarád. Co se sejít na hřbitově pak můžem třeba k tobě. Upečeš bábovku dietní mám cukrovku. Víš, nerad se berlím potom trochu perlím Jak mi daj nové klouby utáhnu ti tvoje šrouby i lavičku na hřbitově svižně a pohotově Začal jsem vám tykat můžu Ti tak říkat? Co zemřela nebožka trápí mě krtonožka na zahrádce u mě doma je to nebo není ona. Máš ráda ptáčky v parku občas tam najdu i marku Taky mě trápí reuma ale mám i horší trauma. Nerad bych tě zdržoval Co popojít zas trochu dál :-)

Craerassy
26. 09. 2004
Dát tip
no to mám dneska zase nával potřebuju asi zábal ne abys mě osahával!!:-)))

Dotek
25. 09. 2004
Dát tip
Počkejte paní ještě znáte doktora Smrště? Ten vám tu dělá nohy mě taky jedny parohy, ale to je jiná potvora laciná... Víte já mám otoky bolesti a na to roky Nohy sice ještě stojí třetí už neobstojí... Tak vám du s Těma nohama jak říká ta reklama odstraní se závada ve staří jak zamlada Vidím že vás to nebere, ale jak to zabere... že bychom zajiskřily? Život si zpříjemnili? Co vy na to paní? Budete k mání?

Craerassy
25. 09. 2004
Dát tip
inu to bych ráda na staré roky kamaráda jestli vám teda nevadí osobu starou pohladit na hřbitov zajít na procházku a připomenout starou lásku osahat v parku třeba sochy a potom v zoo zjuknout hrochy můžem se taky ruku v ruce probelhat trochu po palouce a potom Alpou natřete mi revma a já vám dneska budu za to věrná:-))))

mirek
24. 09. 2004
Dát tip
:-)))*

Choroby je nutné brát s nadhledem. :))

Kryton
15. 09. 2004
Dát tip
tak tohle mi nedelej :o)))

Kryton
15. 09. 2004
Dát tip
jo a avi sem zapomnel :o)

Dr_Mephisto
06. 09. 2004
Dát tip
V první chvíli jsem tě chtěl zkritizovat, že býváš lepší, ale pak se to obstojně rozjelo... Hlavně ty "doplňovačky".... Do té druhé jsem v první chvíli doplnil špatné slovo, ale hned jek jsem si uvědomil, že jsi žena, tak jsem tam vrazil to správné... :o) Super, dík a TIP.

Kastel
31. 08. 2004
Dát tip
napsall jsem už dost ptákovin ns papír na zdi do novin... ...a tobě to jde nespíšm líp - tak za to ti dávám tip :o)

Craerassy
31. 08. 2004
Dát tip
děkuji za typ Kastele vidíš mé tváře zardělé ptákoviny tak ty mi jdou jen u všech mi tu neprojdou:-)))

darksky
30. 08. 2004
Dát tip
ale jo me se to libi aspon si uvedomuju ze jsem zdravej :-D

Přeci jen dám řízek... (tip a avízko) rozleželo se to...

Seregil
28. 08. 2004
Dát tip
Ne...nějak se nechytám..

I_v_a_n_k_a
27. 08. 2004
Dát tip
díky craerassy!a fakt je to super, myslim, že jsem ti ještě nedala tip, tak ti ho dávám ted.

I_v_a_n_k_a
26. 08. 2004
Dát tip
Takže člověk zmírá, i když žije? Smrti se asi nedožije. Ale proč, já se ptám. Své tělo snad dobře znám. Zdraví zatím plné je, z venku ani zevnitř nehnije. Co když,ale, mýlím se? A brzy, snad, rozložím se? Toho já se bojím, snad se pak brzy zhojím. Tyto verše sem však nepatří a světlo světa nikdy nespatří. Creaininy verše skvělé jsou, směrem k hvězdám se ponesou. K literárním hvězdám, které já vůbec neznám..... ne, ted vážně- je to skvělý!!!

Pokusák
26. 08. 2004
Dát tip
:-))) I když je ten smile asi dost mimo... *T

arthamir
26. 08. 2004
Dát tip
to je ale švanda :-)) však neboj se nic bude toho víc teď mi schází rým trošku jsem nastyd tak asi tím... :-))

gabio
26. 08. 2004
Dát tip
.) rozesmálo:) t

Craerassy
26. 08. 2004
Dát tip
Ivanko, super!! tip ode mě:-))))

unseen
25. 08. 2004
Dát tip
craerassy: jistěže, oko mé to vidí, však kvůli mně trpělo li´dí... no nepřeberná spousta už. výčitkám tedy pravím: "huš! zmizte a vari! po parádě! tahleta je jen další v řadě!" :o)))

To nestihnu!!!! :)

No... Řízečka to nějak nechytlo.... eště se stavím...

Craerassy
25. 08. 2004
Dát tip
Pišta...smůla, pane doktore..zkusím místo veterináře třeba...elektrikáře:-)))

To je ovšem šok! .)

Delahaye
24. 08. 2004
Dát tip
:-) konečně, že sis tam zašla ! Však už jsi vážně vypadala mizerně, babi ... :-))

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
*t ten sem ti slíbil už u unseena :-)

Jinovata
24. 08. 2004
Dát tip
smrk! kašly kašly och och echeche... no:o)

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
De..ty drzoune!! ty si to vypiješ ještě..jen počkej!

Dr_Lecter
24. 08. 2004
Dát tip
pekna ptakovina*

unseen
24. 08. 2004
Dát tip
já to věděl, já to tušil, že jednou budu klasikem, inspirací a vůbec kos a pašák .o))) a jinak nemohu než típnout .o)

Fouckault
24. 08. 2004
Dát tip
:-)))))

guy
24. 08. 2004
Dát tip
JO!!!

Aerotik
24. 08. 2004
Dát tip
Velice mne pobavilo, a k tomu blbůstky jsou. Takže Ť

stromovka
24. 08. 2004
Dát tip
:)))

sk8ergirl
24. 08. 2004
Dát tip
:-))

A to mně se nejvíc líbí rým na "primář" :))

Elyn
24. 08. 2004
Dát tip
Jikoušku, pročli antivýběr? - je to hezky zrýmovaný, - má to rytmus, - má to vtip a vůbec to není blbý.. takže - kategorie blbůstka si snad taky výběry zaslouží, nebo ne?

papouch
24. 08. 2004
Dát tip
mně to nesedlo rytmus to má, má to nápad, dokonce je to tak krásně napsáno, že se to dá velice dobře dramaticky recitovat, já si to zkusil a je to paráda, ... ale mně to nesedlo (ale to je můj problém, že :-) Možná až se zítra vrátím, tak ....

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
unseen...áááá...moje živá inspirace ....vidíš, jak kvůli tobě trpím?? kamenována jsem a statečně to nesu...tělo mé odolává tomu stresu:-))))

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Pišto...já mám velmi hezkého veterináře...modré oči, do bronzova opálená pleť...kdyby jen ještě o trošku míň měl let..:-)))

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
papoušku...někdy humor nesedne nebo se stylem netrefí...já jsem ráda, že jsi tu byl..ty to víš...:-)

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Wu...to já jen reagovala na unseenovo dílko...já za to nemůžu, to on:-)))

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Wu..ty roztomilý človíčku...:-)

Empty
24. 08. 2004
Dát tip
:-))))))))))))) nejenom že ti dám tip, ale pujdeš pěkně i do klubu!

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Empty...já? já za to ale nemůžu, je to unseenova vina..fakt jo:-)))

Empty
24. 08. 2004
Dát tip
Už sem na to koukal. Hele, že ty tvoříš tak, že vdycky vod někoho vobšlehneš nápad a napíšeš to trochu jináč? S pravdou ven!

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Empty...posuď sám..zdá se ti to vobšlehnutý? ani písmenko..za tím si stojím!:-)

Empty
24. 08. 2004
Dát tip
Já nemluvim o textu, ale o myšlence! Necháš se nakopnout myšlenkou někoho jiného a pak tvoříš. ale tim nemám na mysli, že je to něco špatnýho a nic to nemění na tom, že je to skvělá věc...

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Empty...jejda, tak to ne...mé myšlenky jsou veskrze erotického charakteru, takže musím sama po vlastní ose:-))))

Hip_Zdenda
24. 08. 2004
Dát tip
Jo, tak ta je hrubá :o)) Tip jako prase :o) ... a k tomu i tu pectoris ve dveřích skříplej... ... To mě dostalo nejvíc :o))

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
no Zdendo...jsem něha sama..copak to nevidíš??:-)))

šupajdím pod horské slunéčko... :)

Nicollette
24. 08. 2004
Dát tip
ty si tady z toho děláš normálně veřejný fórum a vůbec mi neodpovídej, já se toho nechci účastnit :)) ...ježiš... ale jo, ale..... nejsu laděná na humornou notu..... tak...

Craerassy
24. 08. 2004
Dát tip
Pišta...a taky do posilovny, na manikůru, pedikůru, ortopedii, pediatrii, kosmetiku, plastiku...:))))

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Prijde ti snad ze to neni blbustka :) A kam bys to soupl ty ? :)

Kolega
23. 08. 2004
Dát tip
Tak to je výzva pro pana Kolegu. Co to je za rýmování? Ty a tohle? Že jsi to nepsala ty? A pokud ano, tak za spaní... :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Jsem, jsem jeden z těch "vážně se beroucích kritiků" a nezkoušej mi to vyvracet!!! Já se beru sakra vážně!!! Vážně.

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
JiKo...do výběrů já nemluvím, nejsem v redakci...pokud se ti to nelíbí, řekni Elyn, ať to smázne, já sem nepíšu pro tipy a výběry..

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
je to váš názorrrrr, pane Kolego a já myslím, že superstárrrr budu...mám vyjímečně krrrrásnýýý hlas:-)))

Kolega
23. 08. 2004
Dát tip
Krrrrá krrrrrá, velmi krrrrrá, krrrrrrá sný... :)

vesuvanka
23. 08. 2004
Dát tip
Lamento , lamentas, lamentat, lamentamus, lamentatis, lamentant...... Jestli to bude číst některý latiník, tak z toho budu mít pěknou ostudu... ale mě ty lamentace tak zaujaly, bylo jich tolik, že jsem je musela vyčasovat, aby zahrnuly všechny osoby.... a já zas teda půjdu jinam tady už skoro dohasínam Líbí se mi... díky a tip

Elyn
23. 08. 2004
Dát tip
Prd, roznešena, leda do všech poštovních schránek jako prima čtení :)) hop tam s tebou, zasloužíš... však ty víš :))

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Hej holka (teta) tak ted jsem se nasmal a nemusel jsem ani cekat do pulnoci - Hec Jo ty nedotazeny konce sou nejlepsi :) Tak za to ti dam Tip uz jen proto ze sem nemusel tak premyslet :) Do půlnoci čekat netřeba, báseň se objevila hned - nezbeda :)

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
Elyn:-)))...hele, teď jsi mi připomněla..mirek...kruci, ten mi tu teď začal chybět...to by byla teprve legranda:-)) a že mi sem dá někdo odkaz na toho unseena, on si to zaslouží za tu inspiraci:-)

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
machale...to jsem ráda, že tady rozbor dělat nemusíme:-)))

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Hele zase to neprehanej abych se neurazil pokus o ten odkaz unseenovo mementujici kdyz to nepude zkusim jiny zpusob ale nic neslibuju :)

JiKo
23. 08. 2004
Dát tip
asi to bude vypadat že sem naštván ale antiVýběr :-) místy silně rachtá rytmus, chátrá - zvadlá taky nic moc rým. Ale neboj další ti to vychválí,...

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
machal...ty jsi ale šikulka!! moc děkuji:-) JiKo..jdi ty...napsala jsem ji jen jako odpověď na dílko ...je v kritikách..otázka minutky...nečekám žádné ovace:-)

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Jiko i Crae si obcas musi odpocinout od teh svych slozitych zalezitosti :) Vid Crea?

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Jo a zjistil jsem ze v kritikach se daji normalne uplatnit klasicke HTML kody - takze odkaz je velice snadna zalezitost :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Tak to je poprvé, co jsem se dostal do prologu:-)))))))))))) Elyn: Začínám tě nenávidět, urazilas mou ješitnost - jsi lepší!!!! :-))))))) K dílu: I rozbor bych udělal, ale sil ubývá... No, dobrý noo, dobrá blbůstka, noo, taková hypochondrická, noo, nic moc, noo :-))))))))))))

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
machal..tak tak...odpočívat se musí:-) pozorovatel..do prologu? ty jsi unseen??

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
moc se omlouvám za avi...omylem jsem napsala nick do avízka..nezlob se

Craerassy
23. 08. 2004
Dát tip
machal...teď to správné avi...já se sekla a přivolala jsem autora mementující..ale co, stejně k tomu má co mluvizt taky:-))

JiKo
23. 08. 2004
Dát tip
to sem tak reagoval na ten výběr

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru