Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkrat

27. 08. 2004
5
3
8510
Autor
Pokusák

Tak tohle je absolutní zkrat, něco ve stylu \"Naše staré hodiny bijí čtyři hodiny\" :-)))))) Takhle přiblblej záchvat inspirace mě ještě nepostihnul - nevíte které je to stádium?;-)))

Zkrat

 

Srdce moje teskní

Rozum z toho běsní

Půjde-li to takhle dál

Budu zralej na špitál.


3 názory

Pokusák
09. 04. 2007
Dát tip
Heeezký.. Kde se dá u kritiky tipnout??:-)) Díky za shovívavost..

zelva
19. 11. 2005
Dát tip
od pondělka mám praxi pět týdnů toš pokud si furt zralý na špitál toš si tě klidně vezmu do parády,ale muselo by to být jen v Olomouci na cévní chirdě :-))) nevím jestli sem ti dala tip ale pokud ne toš teď ti ho dám...

Zuzulinka
10. 06. 2005
Dát tip
:-)))) jó znám

Sarrah
24. 05. 2005
Dát tip
hihihi..ty taky?

Celebrian
25. 10. 2004
Dát tip
No...nelíbí.

Dirty
19. 10. 2004
Dát tip
treba budes, ale v bohnicich nikomu nepomuzou

Craerassy
25. 09. 2004
Dát tip
těžká hlava asi splín zas dostal jen aspirin:-)))

zelva
12. 09. 2004
Dát tip
Je to super moc mě to rozesmálo hlavně ten špitál- to je totiž moje budoucí pracoviště

soňa
08. 09. 2004
Dát tip
:)

Alimra
03. 09. 2004
Dát tip
já myslím, že opravdu nee... :)

Alimra
03. 09. 2004
Dát tip
snad to nebude tak hrozné, když o tom tak zvesela píšeš :)

Pokusák
03. 09. 2004
Dát tip
Černý humor je vždy poslední instance, ne? ;-)))

Eilil
31. 08. 2004
Dát tip
hihi :o) mě se tyhle krátkozkraty děsně líběj... má to ftíp :o) a je to také odlehčující.. odlehčuje lidské těžkosti.. tipnu :o)

Pisces
28. 08. 2004
Dát tip
Nechce se mi číst všechny kritiky, ale máš tam hrubku /možná Tě již někdo upozornil/. Rozum "Z" toho běsní, ne "s toho běsní". Jinak fajn záchvat inspirace ;)

Pokusák
28. 08. 2004
Dát tip
Papouch: tak je mi Tě líto skoro jako mě... ;-))) Swan: tak je mi Tě líto skoro jako mě... ;-))) Pisces: Díky za upozornění, jdu to opravit. Add imspirace, kdyžtak koukni na nějaké jiné věci - tohle je skutečně děs-běs;-))))

Pokusák
28. 08. 2004
Dát tip
Vesu: Díky! :-)

Fouckault
27. 08. 2004
Dát tip
Poslední stádium to ještě nebude.. dosud správně rozlišuješ kategorie.. :-) .. tak příště :-)))

dadik
27. 08. 2004
Dát tip
z toho vyrosteš, snad teda...úsměv

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
dadik: No já nevím, z toho už jsem měl vyrůst dávno...:-))) Fouckault: Jsem tu někde zahlídnul ten první "verš" a naskočilo mi tohlo... Jsem si řekl, že je to tak děsivý, že to sem prostě musím dát;-)))))

Makča
27. 08. 2004
Dát tip
ach...doporučuji knihu J. Austinové Rozum a cit, ve které ve výsostně romantickém modu popsala tvá trápení...popláčeš si s hlavní hrdinkou, najdeš útěchu ve své samotě a obohatíš roztouženou mysl o angickou klasiku:-))))) PS:ty ale umíš ženskou stisknout za srdce, ti povim:-)))))

heh, mno tak to je přepracovanost, to je jasný, takže nohy do kýblu a pít hodně mléka... :-)

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Makča: Toto mě postihlo jen ve filmové verzi, takže na knižní budu ještě nějaký ten rok sbírat odvahu;-)))))) P.S.: To bylo srdce? ;-)))))) Květinka: Mlíko tu nemám a navrch mi došlo i kafééé, béééé A uklizeč už odešel, takže kýbl taky nespalším... Sakra, tak to vlastně nebudu ani v kýblu!!! Co je další krok? ;-))))))))

tak to si v pr.... průšvihu samo... :-)) Tak to už jen mokrý hadr na čelo a nohy do ledničky a pokud už nemáš ani lednici, tak je to beznadějné.... špitál jasný... Chocholoušek .... :-))

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Chocholouška néééé (lednice tu taky není...)!!! :-))))))

Makča
27. 08. 2004
Dát tip
no určitě srdce, přesně takhle to říká Líza z Pygmalionu od Shawa tomu frajerovi, co ji jako stvořil...neškodná literární aluze...měl jsi zřejmě na mysli něco konkrétního v duchu - měla hezkou postavu a inteligentní nohy což?...jenže ona to ta Líza myslela čistě a upřímně:)))))))))))ten svět je dnes tak zvrácený...

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Makča: Já?? Na mysli??? Nééé, to by mě ani ve snu... (safraporte, ale takhle inteligentní nohy!!!;-)) ) Jo, jo, ten svět ja fakt hroznej, zvrácenost taky, zvrácenost támhle zvratky, vrátky, zahrádky.... (jejda, já už fakt úplně zblbnul:-OOO ) :-)))))))) No jo, čistota a upřímnost, kdo by to byl čekal;-)))) (díky!)

Makča
27. 08. 2004
Dát tip
no koukám, že sme na tom tak podobně, já se totiž jako oficiálně učim, ale místo toho sofistikovaně debatuji o úrovni morálky v naší společnosti...myslím, jsme byli bezesporu poslední slušná generace:-))))tak zdar!

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Makča: Já náhodou tvrdě pracuju... (jsem z toho celej natvrdlej) :-))) Ve svém případě bych vyměnil sofistikovaně ta sebestředně O tom žádná, možná taky jediná slušná generace (předtím to bylo možná ještě zvrhlejší, ale nějak se o tom globálně nevědlo, nebo se to aspoň tutlalo);-)))))) Zdar a sílu!!! ;-))

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Inu.... taktak.. :))

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Ještě že je už pátek;-))))

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Tak to mi nepomůže... jsem i o víkendu v práci... :/

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Tak se v pondělí sejdeme u Chocholouška ;-)))

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Mno i to je možnost... :)))

Odeta
27. 08. 2004
Dát tip
Blbůstka na n-tou...ale je roztomilá:)

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Díkes! ;-)

papouch
27. 08. 2004
Dát tip
čéče taky teskním :)

vesuvanka
27. 08. 2004
Dát tip
To se Ti povedlo :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru