Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnešní krásné letní unavené ráno

04. 09. 2004
14
0
11223

tak takhle vypadalo mé dnešní ráno…:*))a abych vysvětlila co kdo je Tej, pejsek kterého jsem si představovala že mám ..abyste si ho líp představili tak vypadal jako vlk:*))

A v parcích vzlétají hejna holubů

Po probdělý noci

Oči získávají zvláštní lesk

První cigareta na lavičce

Zabal se do šátku

Princezno s protančenýma ponožkama

A nepouštěj sednout igelitkovou dámu

Vysněny Tej pobíhá kolem

…je ráno

 

 


yoyo
19. 09. 2004
Dát tip
t

jasne...teb taky uplne moooooc:*)))))))

dekujiiiii vseem Minim: ja slunicko rada:*))))))))))a tmu taky a pak i holuby a...:*))))) seregil: diiiiik chodnej Arien: velika omluvaaaaaa....a jak to de??:*))))))))) Rizek: dik soja mnam

a mna samozrejme ;)

Seregil
07. 09. 2004
Dát tip
moc pěkný... dovolil bych si dva kluby...

darksky
07. 09. 2004
Dát tip
t* co vic dodat

Arien
07. 09. 2004
Dát tip
juva cigareta, hele, já se zas snažím přestat, to mi nedělej! ale jinak moc moc hezké, takové barevné a rozusmívané:) usmívi usmívi usmívi a tip

Krásně.... dávám jasnej řízek... (sojovej specielně pro tebe hrošíku)... Tip a avi...

JiKo
05. 09. 2004
Dát tip
nene já mám pravdu a ty vagínu zase..na světě je šecko rozdělaný spravedlivě :)

ja mam vseckooo...pravdu i vaginu:*)))))))))heeeec

avi bylo zapomenuto...

JiKo
05. 09. 2004
Dát tip
pravdu mám já a ty lež......ležet..a ty máš ležet a spát a na zádech ať vagína vjetrá :))

to zni strasne nebezpecne..pude nakej uchyl kolem lehne na me...ne-e...

JiKo
05. 09. 2004
Dát tip
přikrej se olověnou dekou :))

to je naky moderni pas cudnosti?:*))))))a vetra to jo?

JiKo
05. 09. 2004
Dát tip
naděláš díry ale jen malý ...

JiKo
05. 09. 2004
Dát tip
a eče tě to ochrání při jaderným výbuchu

tss to by stejne prezil jen muj potkan tak coo:*)))))))

tak sem to pracne spocitala:*)))))diiiik

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
jé, ono mně se to líbí! :) - to jsem nečekal.. *

swandow: no lesk...protancenyma je prostrednich 12 ale asi si to myslel/a spis po radkach ne?:*)))))a donutit pocitat hrocha je vazne umeni..fuuj katugiro: a japato ze necekal?:..kazdopadne diky:*)))))

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
nevím... prostě jsem nic moc neočekával (je to lepší, než se na něco těšit :) )

ja se radsi tesim a pak hledam pozitiva...me totiz bavi se tesit:*))))))))))kazdopadne rada pozitivne prekvapuju...preju krasny deeeen

neni nad rana ... len keby nebolo slnko ;)

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
Už zase protančený :-)))))) ty si ty nohy nedáš do pořádku :-))) *t

no ne-e...a to sem se tak snazila tancovat jako vila...ale to asi hrosi neumej a dupaj:*)))))))

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
:-)))

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
příjemná momentka... ale... víš... ty cigarety... nějak mě to tam už nesedí... já vím, že hulení u nás ještě nemá vybudovanou tu správnou tradici, ale... :-) kdo nekouří, tak se mu s tím těžko ztotožňuje i když by rád :-)

art: to je dost dobre mozne ze kdo nekuri tak to nepochopi spravne:*))))))))a co rikas mojemu novemu pejskovi?:*)))))

Jinovata
04. 09. 2004
Dát tip
sedím v parku a vidím všechno :o) bezprostřední

aramis
04. 09. 2004
Dát tip
Princezno s protančenýma ponožkama :) *

Jinovata: dikyyy...to i bylo...a byla mi desna kosa...jde to tam taky najit?:*))))) aramis: :*))))))))

Flammea
04. 09. 2004
Dát tip
Pěkná atmosféra.Kouřím,takže se s tím dokážu ztotožnit:) TIP za protančený ponožky:)Btw,proč zrovna Tej?

sem premyslela jak by se ten pes jmenoval a kdyz sem si prestavila jak vypada automaticky me napadlo Tej:*)))))..dik ponozek je mi lito krasny batikovany byly:*))))))))

Flammea
04. 09. 2004
Dát tip
Tej...zajímavý,to by mě asi nenapadlo.To můj pes se jmenuje nudně neoriginálně-Jůlie:)A neboj,ponožky nabatikuješ nový:)

ja rada zajimavy jmena...moje potkana se jmenuje Isasia:*)))))ale muj opravdovskej pejsek je jen obycejne Woody:*)))) noo nabatikuju mam je uz nachystany:*)))

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
Sestřulkoo to je ujetyy:-))))/to je jako pochvala:)))/

ondrech
04. 09. 2004
Dát tip
hmmm, dobrý, ale oproti tvejm dřívějším dílůům je tohle nic....

Rowenna
04. 09. 2004
Dát tip
Tej :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) představ si, že je skutečný, a kouká na tebe, abys ho šla vyvenčit.

sk8ergirl
04. 09. 2004
Dát tip
No nějak sem se asi nechytla :-)

8-) pěkná, hrošíku. Ale tip nedám.

dekuji drazi moji:*)))) Barny: :*)))))neni to takhle byloo ondrech: dik...no ja fim..ty mas rad ty moje stary vecicky ale ted uz je to proste nejak jinak vsecko:*)) Rowi: jeee to by bylo fajn...ale muj pejsek je taky uzasnej:*)))a skutecnej...sem dneska male anadherny snivy den ponoreny jen v predstavach...:*)))))))krasne chvile odpocinku a pohody:*))) sk8: tak treba priste:*))))))) Krasno: dekuji a tip nevyzaduji nebooooj:*)))))))))

LaMouette
04. 09. 2004
Dát tip
neumim psat krytyky.. ale umim tipnout dyz se mi to lipi.. a tohle mots... :-)*

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
hrošik: a proč by něco co bylo nemohlo bejt ujetý??.-))))

Lm: :*))))))))))diiiik...neboooj nepotrebuju zadny sahodlouhy vysvetleni co libi a co ne a proc...a dyz bych chtela tak si reknu:*)))))))) Barny: tim padem je cely muj zivot ujety:*))))))))

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
hrošik: šak jo a tak je to spravny a o tom to je:-)) ja sem tu basničku stejně vubec nepochopil akorat my přišla ujeta:-))))

na tom neni co chapat...to je proste o tom jak to bylo:*))))))))co slo neslo letelo melo byt a bylo kolem me:*))))))))

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
sestřulko nerozumim ti ani slovo:-)))))))

co s tebou ty nechapave zvire?:*)))))))

JiKo
04. 09. 2004
Dát tip
kecáš už je večer :)) hezká, byť jenom o pocitu

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
hrošik: mít mě ráda:-))))))

Jiko: ale ja mam jeste noc..:*)))))dekujii ja moc jiny nepisu nez pocitovy:*)))))))) Barny: a dyt to mam brasko:*))))))))))

Barny
04. 09. 2004
Dát tip
hrošik: já vim, ale když já to vždycky tak rád slyším sestřulinko:-)))))

JiKo
04. 09. 2004
Dát tip
já vím :)) četsem něco :-)

barny: tak at mas radost mam te raaaaadaaaaa brasko...a dybys mi tak este dones pivo:*)))) Jiko: ja fiiiiim:*)))))))))

JiKo
04. 09. 2004
Dát tip
já vím víc :)

o tomhle se hadas s zenskou..a tim vic se mnou?:*)))))chlupacku...:*))))))

Fouckault
04. 09. 2004
Dát tip
.-)*

Foucek: dikyy

JiKo
04. 09. 2004
Dát tip
pravda je jenom jedna a proto jí mám já! víš? :-)

ja mam vsecko a pravdu nejviiiiiic...a budu trucovat a zacnu dupat a zemtreseni bude haž tam u vas...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru