Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko!

02. 10. 2000
1
0
4821
Autor
Vojtek

:-( ..... :-)

Vzpomínám... Jak jsme šli v průvodu Tys řinčela činely a já drnkal v kytaru Byl to krásný čas, prostě jarní idyla náhle havran zakrákal, a ty jsi mi zmizela. Ucítil jsem bolest To jsem nikdy netušil v srdci suchý šelest a pak jsem se probudil do nového rána noc jako by nebyla a bílé vrány krákaly a ty ses mi vrátila.
Vojtek
05. 10. 2000
Dát tip
Miroslawek: Hmm bílé vrány jsem použil jako vyjádření jedinečnosti okamžiku. Kolikrát za život se ti stane aby nad Tebou krákala bílá (čistě bílá) vrána? S tím havranem je to stejně ale naopak.

Miroslawek
04. 10. 2000
Dát tip
Ty vrány mi přijdou nějak násilné a trochu i obehrané klišé (alespoň tak,jak je to napsáno). Možná by to šlo i jinak. Nicméně pocit je vyjádřený celkem dobře.

Vojtek
03. 10. 2000
Dát tip
Hmm tu pisničku jsem nikdy neslyšel... a na Petřině jsem nebyl :-) Dik..

chirurg
03. 10. 2000
Dát tip
Hmm tu pisničku jsem nikdy neslyšel... a na Hedovi jsem nebyl:-))) Dik..

Drakkan
02. 10. 2000
Dát tip
jo tak to občas zaplať pánbuh chodí. Co se básně týče není nejhorší... ani nejlepší :-)

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
Jak my biologové víme, havrani krákají na podzim, neboť na jaře odlétají na sever. Jinak kapela složená z kytary a činelů, to by musela být nádhera! Ten soulad! Rým šelest/bolest mi nezní nejlibozvučněji, i když chápu, že rým vlzel jsem na pelest/v srdci suchý šelest by autorovi zřejmě zněl přízemně.

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
kurňa, chtěl jsem napsat VLEZL, ne VLZEL! kdo mi podstrčil tu klávesu?!

Mámalibor
02. 10. 2000
Dát tip
prostě normální-šly ste spolu městem jak spousta lidí kolem vás-a povídaly ste si normálně a.t.d.

Mámalibor
02. 10. 2000
Dát tip
prostě normální-šly ste spolu městem jak spousta lidí kolem vás-a povídaly ste si normálně a.t.d. Všude rachot!

Vojtek
02. 10. 2000
Dát tip
ach ti biologové...

Vojtek
02. 10. 2000
Dát tip
žádnej rachot právě že TICHO

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
To se nedá nic dělat, když jde o lásku nebo jiné biologické jevy, máme do toho my erudovaní odborníci co mluvit. A to máš štěstí, že nejsem češtinář, jinyk by mne obrat "ty jsi se mi vrátila" taky nenechal chladným...

Vojtek
02. 10. 2000
Dát tip
Hmm třeba se to časem vypiluje..jinak dik.. Ty ses mi vrátila???

chirurg
02. 10. 2000
Dát tip
Tak jsem tady

šroubek
02. 10. 2000
Dát tip
pro porovnání J.Nohavica "křičel jsem, lásko má, na hory na doly, až jsem zaplašil ony havrany z údolí..." ale ani to tvé není zlé, hele nebyl jsi náhodou na Petříně, tam je totiž celá havraní kolonie

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru