Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák je sračka!

Výběr: Litochowitz
15. 09. 2004
2
0
12023
Autor
Cinky

Je to tu vo hovnu!

Heleďte se, s timhle serverem se můžete jít zakopat. Je tu jenom snůška naprostejch volovin vod ňákejch kreténů, co si myslej, že jsou bůhvíjak chytrý a přitom jsou to naprostý idioti, zvlášť Horner. Běžte do hajzlu! Vaše názory mě nezajímaj!!!!!!
Petr_Pan
07. 04. 2005
Dát tip
:-)

adrift
10. 11. 2004
Dát tip
hehe co naděláš ;c))

To tě šlechtí. Akorát nechápu, proč ti vadí můj styl diskuse. Mysli si o mně co chceš, já si taky o tobě nemyslim bůhvíco, vole. Tak drž zobák, takovíhle rozumbradivé mě iritujou.

adrift
08. 11. 2004
Dát tip
Víš Cinky, jestli jsi tak inteligentní jak si myslíš, proč si škodíš diskuzema jako je tahle? Vždyť ti musí být jasné, že každý trošku soudný člověksi když se přijde, pomyslí, že jsi naprostý tupec. Nic proti tobě, třeba máš své důvody, ale stejně. Jinak jako buzik se nechovám proto, že buzik nejsem a nemám proto proč se tak chovat.

Sidonia: Ty taky? Je na Písmáku vůbec někdo heterosexuál?!?! adrift: Jsem chytřejší, než si myslíš, ty valašskej skřete. Ale těší mě, že se jako jeden z mála nechováš jako buzik.

sidonia
06. 11. 2004
Dát tip
já jsem bisexuální.. takže je mi to jedno, víš?

adrift
05. 11. 2004
Dát tip
No né Cinky. dokonce anglicky! mile jsi mě překvapil. už jsem si myslel, že primitivové se cizí jazyky naučit nedokážou ;c) nebo možná jen umíš používat ctrl+c, ale i tak jde rozhodně o pokrok!! jen tak dál ;c) třeba se zachvíli uplatníš jako televizní rosnička.

Solitary
04. 11. 2004
Dát tip
To zavání diktaturou. Ale OK Cinky, vedeš to tu TY. Ale snažně Tě prosím, dej Miroslawkovi šanci! Howgh.

Miroslawek
04. 11. 2004
Dát tip
dej mi šanci s elegancí sobě vlastní zhasni :-*

sidonia
04. 11. 2004
Dát tip
Cinky, díky za avi. Miluju tě. Škoda, že seš na ty chlapy....ale aspoň tohle máme společný. Přeju ti úspěchy ve tvém sexuálním životě.

Prase jedno chlupatý homosexuální! Za tyhle výroky poletíš z Písmáka!

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
poletim... do těbá, do těbá, do těbá...

Ty podělaná zkurvená kundo, já se na tebe můžu vysrat, a to bych docela rád, i když i pro moje hovna by to byla hrozná potupa, kdyby musely padat na tebe. Zalez si do hajzlu, spláchni se do něj, zůstaň v kanále, mrdej tam potkaní samce a bezdomovce a neser se na Písmák!

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
trošku mě mrzí, že nedokážeš dát své fantazii prostor, brzdí tě, brzdí chudý slovník a přitom existuje daleko víc šťavnatých a šťavnatějších slov... nevím, nevím, jestli si budu moci vyhovět tvým tužbám po intimním sblížení, u partnera vyžaduji určitou úroveň a inteligenci... no uvidíme, třeba si to u mě ještě vyspravíš, zatím pá a pusu :-*

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
jestli ty nebudeš sadistický koprofil, to bych si to musel ještě rozmyslet, máš v koupelně kachličky?

Solitary
03. 11. 2004
Dát tip
Hele, Cinky, všichni tady reagujou na Tvoje dílko, předpokládali totiž, žes o to stál - vzhledem k tomu, že ses tu takhle zajímavě zviditelnil. Tak PROČ ten slovní průjem? Co tedy chceš od nás vlastně slyšet? Jestli nic, tak nevidím smysl v tom, co děláš... Pokud nejsi schopen smysluplně odpovědět, nemusíš to dělat vůbec. Ušetříš čas. Zdar.

Solitary, tuhle diskusi vedu já a budu si tu dělat, co budu chtít. S tim slovním průjmem nic nenaděláš, nepřesvědčíš mě, abych dělal něco jinak, maximálně tě to ještě znechutí. Takže sem nelez, jestliže ti tu něco nevyhovuje. Chtěl jsem akorát poukázat na to, že Miroslawek je teplej a dělá mi obscénní návrhy. Žádný smysluplnosti tu nehledej, můj smysl je založen na nesmyslu Písmáka. Howgh.

Ha, Miroslawku, vidím, že měkneš - u mě jsi se svou zvrhlou touhou nepochodil a obracíš své homosexuální touhy na někoho jinýho. Výborně. Horší je, že návrhy už mi dělá i Papouch. Písmák je fakt děsnej hnojník.

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
ne ne, to se pleteš ;o)***

Litochowitz
02. 11. 2004
Dát tip
..ta tvoje zamrdana diskuse se moc nerozviji...sere na to.....beztak je to jako kdyby sis to nastrikal do ruky a pak se bal to ochutnat......

sidonia
02. 11. 2004
Dát tip
hah, soushlas s Lit. ale su též z Moravy

Yellow matter custard, green slop pie All mixed together with a dead dog eye Slap it on a butty, ten foot thick And all wash it down with a cup of cold sick Cha, vy podělaný zmrdi, poserte se, a všem pošlu avíza, hehe, protože mě serete, ale úplně všichni, co tu jste, a nestojíte ani za nakopnutí. Do prdele jděte, chachá!!!

Miroslawek
02. 11. 2004
Dát tip
už jdu, připrav si prdelku a lubrikant :-*

Miroslawek
28. 10. 2004
Dát tip
Litoměřitz: To není Výtěr? Olé...

Jinak Litochowitzi díky za ten Výběr, vůbec jsem si ho nevšim!

Litochowitz
25. 10. 2004
Dát tip
Cinky, ale komunikuju, to víš že ano, jen koukám že se to ubírá někam ke slušný debatě a to už je o hovně....

Litochowitz
25. 10. 2004
Dát tip
...jej, koukam že funguju jako redaktor, ačkoli jím nejsem, zajímavé.....

Děte do prdele, prasaty zkurvený, utopte se ve vlastní mrdce, nakrájejte si svý péro cirkulárkou, žerte svou sračku po kilech. Jste jenom ubohý podělaný sráči, který jenom serou a nic jinýho neuměj, a až se celý vyserou, tak už nebudou mít co srát a zmizej. Fuck off! Pohrdám vámi, jste kaše z hemeroidů a klystýrová omáčka! Vole děte do prdele, už mě kurva neserte Vyserte si voko, shnijte, do píči vám nabliju Jestli máte depku, zmrdi, tak se klidně vožerte Budete-li buzerovat, v poklidu vás zabiju!!! Děte do hajzlu, vy mrdky sublimující na hovnech úchylů!!!!

Miroslawek
25. 10. 2004
Dát tip
brm-brm, brm-brm...

sk8ergirl
25. 10. 2004
Dát tip
Tuším, že se můžeš jít zakopat akorát ty...

Miroslawek
25. 10. 2004
Dát tip
http://hajzly.mysteria.cz/ http://www.stamgast.cz/view.php?id=174

papouch
24. 10. 2004
Dát tip
jojo, mělo by se to ... -škyt- :-)

Miroslawek
24. 10. 2004
Dát tip
papouch: škyt, škyt... trefil ses... právě piju čaj s rumem

papouch
24. 10. 2004
Dát tip
já bez čaje :-))

Miroslawek
24. 10. 2004
Dát tip
se máš, nám rum dochází, tak musíme šetřit

Miroslawek, nemyslim ty akty, ale tvůj ohavný homoušský slovník. Taky bych si měl dát rum.

Teď mě sereš zas ty, Litochowitz, vůbec nekomunikuješ! Hanba!

Miroslawek
24. 10. 2004
Dát tip
Cinky: Ale prcko, měla bys spíš šetřit na gel, ať na něm nemusíš šetřit a nemáš ji pak rozedřenou.

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip
to jen, abych tě malinko rozohnil... teď jsem o víc než tři roky starší a mám víc zarostlejší prsa... :-*

Fuj, ty honimíre! Jdu blejt! Vypadni z týhle stránky a ať tě ani nenapadne tyhle prasárny někde šířit, nebo podám návrh na tvé vyloučení z Písmáka!

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip
Tyhle prasárny jsou na Písmákovi už od konce roku 2000, kdy jsme nafotili oficiální písmácký kalendář s názvem Písmácká úroda 2001 (link bohužel po přesunu na nový server momentálně nefunguje). A je v něm zachycena nejen má ladná dokonalost. Pouvažuj, kam ses to chlapče vlastně dostal ;oD* P.S. Bylo to i v televizi ;o)

Miroslawek
22. 10. 2004
Dát tip
papouch: ty brďo, já už jsem tu přes pět let, to se musíme oslavit, ne?

Miroslawek
21. 10. 2004
Dát tip
nějak ti to nejde, ale kdybych byl slovy básníka Kuběny "stožárem v tobě...", to bys na to přišel... no nic, tak ti aspoň olíznu ouško ;o)

Ty seš neskutečný prase, Miroslawku! Takovýho humusu bych nebyl schopnej snad ani já! Jsi teplej?

Miroslawek
21. 10. 2004
Dát tip
Ne. A s náboženskou otázkou jsem vyrovnán. A propos, ty jsi vcelku vůbec neschopný.

Vole sprostej!

Litochowitz
20. 10. 2004
Dát tip
Cinky, ty nejsi holka, ne?...to by měnilo všechno vo co de.....ale počítam že si chlap (s k.k.tem):)))....muhehe.....a s.re mě, že se mnou nekomunikuješ:)

Litochowitz
20. 10. 2004
Dát tip
...a jak to, že mam u toho ména porád ty závorky?

O svém kokotu už jsem mluvil a doufám, že nepředpokládáš, že jsem holka s kokotem. Komunikovat se snažím, ale nemam na net moc času. Takže tě budu asi srát, seč mi síly stačí. I když - kdo ví - už teď jsem až nechutně slušnej.

Litochowitz
20. 10. 2004
Dát tip
...to si, teda.....a chci bejt sranej, je to gut....

O svém kokotu už jsem mluvil a doufám, že nepředpokládáš, že jsem holka s kokotem. Komunikovat se snažím, ale nemam na net moc času. Takže tě budu asi srát, seč mi síly stačí. I když - kdo ví - už teď jsem až nechutně slušnej.

Debile zkurvenej! Píčo zprdelená! Hromado hnisu! Kopuluj s osmnácti generacemi svých předků! Ale já bych tě spíš nasral, kdybych ti nenadával, co?

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
doufám, že to platí i pro tvou prcku, miláčku

Kdo maže, ten jede, Miroslawek!

Mila_cik:mrtvo nebo mrtvolno.. s tipem nebo bez všůde dookola

Litochowitz
11. 10. 2004
Dát tip
Cinky, staň se, tim se může stát přece každej, nikdo to nevybírá, tudíž je to k ničemu:))....pak ti jistě vzroste literární sebevědomí a budeš o sobě pak uvažovat jako o člověku znalém:)).....

Litochowitz
11. 10. 2004
Dát tip
...víš co?...vyměníme si role...já se odhlašuju:))

Miroslawek
11. 10. 2004
Dát tip
brm, brm ;o)))

No to je na tobě, jestli ho sneseš. Já koktejly nerad. A začínam tak uvažovat nad tím, že bych se stal redaktorem...

Litochowitz
07. 10. 2004
Dát tip
...tak jo vole, redaktorů je tu až po kokota, navíc se jim může stát každej, viz...:).....a je dobrý že lidi s malym pérem nezatracuješ, to by pak byl zatracenej celej svět:)...hmm a co s tim pivem?

To já nevim, ale redaktorů je tu dost, takže vždycky je někdo, koho můžu prudit... Ale já jsem tolerantní a lidi s malým pérem nezatracuju!:-)

Ještě avízo, vole!

Litochowitz
05. 10. 2004
Dát tip
Ty v tom máš zkušenosti?..to je gut, ale bacha na slova, ještě by mne mohl někdo pohnat před soud nejvyšší....co bych si pak počal?...a co by sis počal ty beze mne?

Jenom bacha, ať ti tam neuvízne!!! V případě, že se tak stane, ti doporučuju to rozvolnit vyšší teplotou a mejdlem.

Litochowitz
27. 09. 2004
Dát tip
...ale Cinky, ne, já to nedělal a dělat nebudu...a mam ho možná nejmenšího na světě.....klidně ho můžu strkat do flašky vod piva.....jsi na tom líp?:))

Avízo Litochowitzovi: Ještě se musim zpětně vyjádřit k tvý reakci z 16.9: Panic už nejsem. Dovolím se tě zeptat na stejnou otázku: Dělal jsi to již?!?!:-) Jo a mý rozměry nejsou zas tak velký, ovšem využít je umim bezezbytku!

Soptík
20. 09. 2004
Dát tip
nevim,kdo to avizko nakonec poslal,ale dekuji za nej - tak konecne vom, kdoze to tu dela pruvan :-))) Nechapu, jak tohle muze nekoho vytacet, ja se bavil od zacatku dokonce. Ne tedy nad dilem, ale nad prispevky pod nim:o)))))) Vyslovebe me pobavili PAPOUCH a WAAWE :-)) Pak taky nechapu, proc takovy LITOCHOWITZ / Redaktor !!!! / pise co pise pod zrovna tohle dilko - ale asi bych mel stejny nazor jako u S_B , jj,Elyn je mi jasne co mi na to reknes....ale dobre jsem se bavil:-))))

A je to, jsem smazán! Spokojenost, ó drazí? Pošleme ještě pár avízek, a taky Soptíkovi, aby věděl, co jsem zač(hehe!)

Elyn
19. 09. 2004
Dát tip
hele a proč že tu vlastně jsi? Nějak mi to pořád nedochází...

Jsem všude a ty to neovlivníš!

elyn: hmm a preco ty tiez stale pises veci pod toto veldielo ? ;)

Elyn
19. 09. 2004
Dát tip
stále? :)))) Minime.. asi nemůžu uvěřit vlastním očím :)))

no pocuvaj, sak toto je uz tvoj piaty zapis ;)) som ta dostal co ? ;))))

Elyn
19. 09. 2004
Dát tip
Minime, nedostal, já to dílo prostě už nečtu, a tebe ráda uvidím i posedmý :)))

no na citanie tam veru toho vela nie je ;) tak posedmy ... dik berem to ako kompliment ;)

Elyn
19. 09. 2004
Dát tip
:) tak hele, a koukej taky dorazit :))))

oukej ale uz posledny krat ;)

darksky
16. 09. 2004
Dát tip
Cinky: Jak moc bych se s tebou chtel hadat až te budou mazat půjdu ti mávat je cas udelat papa :-D (pouziju slova z tveho oblibeneho serialu)

Litochowitz
16. 09. 2004
Dát tip
Cinky, nepocákáš...na to nemáš, beztak sis ještě nezamrdal a budeš tu dělat machra:)......si to děláš doma po tmě pod dekou, hlavně nekoukat, viď....kdo ví co bys dělal kdyby sis uvědomil jak ho máš malýho:)).....cheche......ale to neva, ty stejně nebudeš dlouho žít, si to hodíš asi brzo:)))........... beatrice, toho Danteho jsem teď půjčil:)....chichi, ale divokej moc nejsem, takhle přeci běží život, proč se přetvařovat:))

papouch
16. 09. 2004
Dát tip
ubožáčku, co je ti, že nemůžeš skákati? :-)

Mila_cik
16. 09. 2004
Dát tip
:-D Pobavil si mě..:-) Opravdu dobrý vtip..haha

Litochowitz
16. 09. 2004
Dát tip
...jééé, ještě něco, jak tě tak čtu, ty jsi z Moravy...viď:)....tak to už je mi všechno jasný:))............

Litochowitz
16. 09. 2004
Dát tip
...jééé, ještě něco, jak tě tak čtu, ty jsi z Moravy...viď:)....tak to už je mi všechno jasný:))............

Zbora
16. 09. 2004
Dát tip
Cinky se dobře baví, baví Tě to viď Chcinki, musel sis dát práci, než si vyplodil tolik hezkých reakcí. Teď už nepochybuju, že si fakt nejchytřejší a nejlepší, ostatní jsou vážně nuly, obdivuju Tě.

Solitary
16. 09. 2004
Dát tip
Cinky, určitě by sis rozuměl s autorkou nemilujici_jitka Vám oběma jsem chtěla doporučit, co by se vám určitě líbilo, ale pak jsem si to rozmyslela.. Tuším, co byste asi odpověděli..škoda..

Solitary
16. 09. 2004
Dát tip
..jo a omlouvám se za avi, sem se asi málokdo rád vrací...

Dero
16. 09. 2004
Dát tip
Lito ... taky jsem z Moravy, co to o mně vypovídá? :o))

Cinky
15. 09. 2004
Dát tip
Já můžu všecko, vole!

Cinky
15. 09. 2004
Dát tip
Neni omluvy!

RuDa
15. 09. 2004
Dát tip
Můžeš všecko, jo? Tak schválně - změň se ve slušného, inteligentního přispěvatele. :-)

Dero
15. 09. 2004
Dát tip
Inu, pobavil jsem se dobře, ale když nechceš diskutovat, tak budu muset změnit kategorii. :o))

Litochowitz
15. 09. 2004
Dát tip
...to je hodně slabá diskuse........čimpak trpíš chudáčku?...nechceš abych ti ten tvůj dozajista pojebanej ksicht rozkopal na sračku?...co?....ale jinak je pravda že tu sou jen sračky...pytle a pytle hoven........ale tahle diskuse nic nevyřeší.....ani kdyby sis ho vyhonil a pocákal celou obrazovku, tak nic nezměníš....prostě zůstaneš sračkou, ničim jinym si ani nikdy nebyl...........a tvoje rodina taky musí bejt těžce v prdeli, mít doma takovýho zmrda:))...viď:)........a tadytu svojí poluci smázni.....a radim ti, jdi si to udělat někam do parku, hlavou vo strom:).......

Litochowitz
15. 09. 2004
Dát tip
...hmm, ale jinak jsem slušný hoch:))

Elyn
15. 09. 2004
Dát tip
:) můj ty tondo, podzim je tu...

elyn:kde? :)

Mila_cik
15. 09. 2004
Dát tip
KDO TIPOVAL??? cinky: Hochu ty seš jeden velkej komplex..hold asi na to nemáš jako my ostatní...ale neboj to Tě přejde..

Dero
15. 09. 2004
Dát tip
Mila_cik ... já ne, ale asik to byl někdo, kdo je nad věcí. ;o)

Mila_cik
15. 09. 2004
Dát tip
No asi jo..:-) Ale podle kritik mi k tmu jaksi nikdo nesedí..:-)

adrift
15. 09. 2004
Dát tip
je to rebel. ;c)

darksky
15. 09. 2004
Dát tip
je dalsi co se potrebuje zviditelnit doufam ze mas okolo nejakej papir aby jsi to mel potom cim utrit (damam se omlouvam, pani to prekousnou /doufam/) :-D treba si tipnul sam pres altern. identitu :-D

Mila_cik
15. 09. 2004
Dát tip
No to je taky mozny..:-( Ach joo...je to *** asi tak..:-)

papouch
15. 09. 2004
Dát tip
Blahoslaveni chudí duchem, neb i jim patří království nebeské...

bzum

Elyn
15. 09. 2004
Dát tip
von Tikowitz... no, esli tohle neni podzimní depka, tak pak co už to je? :))

dismorphia
15. 09. 2004
Dát tip
el, jestli ono se to nevztahuje na všechna čtyři roční období :)

Zbora
15. 09. 2004
Dát tip
Tak proč sem lezeš? nedělej to a ušetříš si pár nervových buněk...evidentně je potřebuješ.

Waawe
15. 09. 2004
Dát tip
klobouk dolů dámy a pánové.... školka opět udeřila :)))))

Vinki
15. 09. 2004
Dát tip
iq tykve? no, spis min, tak cervenyho kolecka

Cinky
15. 09. 2004
Dát tip
No ty vole, tady se sešlo zmrdů! Tak jeden po druhym: RuDa: Na tebe a všechny slušný přispěvovatele seru zvejšky. Dero: Ty kurvo, to byla diskuse, a já chci diskutovat, byť s takovejma pamrdama! Litochowitz: Tak co, pudeš na bitku, ty mrdko z krávy? Nebojim se nikoho! To se dycky takový zkurvysyni kasaj a pak skončí na kaši, když je zválcuju. Sračka seš ty, já jsem nejlepší na světě! A monitor mrdkou klidně pocákám!!! Elyn: Hele debile, neříkej mi tondo, na to fakt nemam náladu! von Tikowitz: Ty ubohej čůráku, ty nevíš, co je podzim? To seš na tom fakt dost bledě, ty hovado. Mila_cik: Za takový žvásty bych ti rozkopal prdel! Parta takovejch blbejch přizdisráčů se mě tady snaží buzerovat! adrift: Hovno rebel, nevíš, co plácáš, měl by ses léčit! Darksky: Ty píčo, uvědom si, že můžu všechno, a vy vůbec nic, ani si usrat bez mýho vědomí!!! Žádnej tip jsem si nedal, to dal někdo z vás debilů. papouch: Běž si zobat zrní a neser! Minim_Sladkyj: Bzučivej hmyz zabíjim. dysmorphia: Zas ňákej úplnej meteorologickej vymaštěnec. Zbora: Ty mi vlez do prdele, já budu lízt, kam chci. beatrice: Vypadni! Waave: To, cos tu vyplodil, ukazuje na to, jakej seš sráč. Vrať se do plen, vole! Vinki: Ty seš ten úplně nejblbější vošoust na celym světě! Z tvýho mozku vede černá díra přímo do prdele! a na závěr všem: Děte do hajzlu!!!!!!!!

Elyn
15. 09. 2004
Dát tip
Cinky... nechápu, proč tu tedy vlastně jsi? Pokud se ti tu nelíbí, vesele odkráčej.. asi nikdo plakat po tvých nadávkách nebude.. avi Lyryk...

Cinky
15. 09. 2004
Dát tip
Jo, Lyryku, až sem přijdeš, tak na tebe taky mrdám!

Vinki
15. 09. 2004
Dát tip
jo, sem a mas uplnou pravdu, presne tam to vede

a2a2a
15. 09. 2004
Dát tip
A já jsem Cinky vděčný, už dlouho jsem se tu tak nenasmál, řada reakcí je kouzelných, samozřejmě, že s Cinky nesouhlasím, ale ani mu nevěřím, že to myslí vážně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru