Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdrav z velkých plání

15. 09. 2004
3
0
1546
Autor
mila_hanska

Už se zase těším na to, až mě louky přemluví k hrám...

po dlaních jsem se nechal lechtat

blonďatými hlavičkami

větrem rozverných stonků trav

prozpěvovali si šeptem písně

o větru a vůni dálek

zpívali a zvali mě k tanci

tak jsem se nechal

objímat kolem pasu

a vlnil se s nimi


mila_hanska
27. 09. 2004
Dát tip
Od srdce děkuji všem co se zde upsali... A.I.: A kde ty se tu takhle bereš? Já myslel, že jsi zmizel a ty najednou zde? Za tip děkuji. Ale na oplátku by mě zajímalo, kde teď funguješ...

m_h: A proč bych tady ne? Nedostanu se sem často, ale když už, tak to ani nestojí za to... Hlavně že si ještě udržuješ víru v mou funkčnost. Můžeš si ji ověřit nejlépe naživo. Bylo by to ostatně vhodné – už bych pomalu potřeboval vrátit ten indiánský kruh (máš na to 2 týdny, potom mohu případně zapůjčení obnovit). Už je možné tě navštěvovat v hokně? Kdykoliv budeš mít chuť, můžeš poslat zprávu (my jsme do dneška byli bez kreditu), a nebo přímo sebe osobně (nejlépe i s druhou polovinou). Tak buďte zdrávi a doufám, že brzy na shledání. :)

Nu tedy až takové jemnocity bych tu od tebe nečekal. Myslím, že tě potěším jedním tipkem za odvahu se s nimi podělit.

Mila_cik
15. 09. 2004
Dát tip
jemná atmosféra..a ta si TIP zaslouží..

adrift
15. 09. 2004
Dát tip
nějak jsem se do toho nedostal, srry

Příjemná atmosféra. Ale nic mě na ní nezaujalo, jen tak prolétla.

vesuvanka
15. 09. 2004
Dát tip
Je krásná a něžná, zaujala mě atmosféra louky.... větrem rozverné stonky trav... mně připomněly kavyly na Oblíku v Českém středohoří... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru