Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Název

17. 09. 2004
7
0
5746

to jsem si tak malovala šachovnici:*)

Prosvětlená realita

utopená

ve stereotypním toužení


16.06 za chvili mam prednasku

aramis
05. 10. 2004
Dát tip
18:53 a ja mam po skole :)

aramis
03. 10. 2004
Dát tip
22:45 je to jasne :)

to sem asi fakt daleko mam ted 0:16

aramis
01. 10. 2004
Dát tip
no ja mam teraz 10:17 vyzera to tak, ze sa priblizujeme :))

ja mam 19.04 nefim nefim

aramis
30. 09. 2004
Dát tip
no u mna je 9:54... si dalej nez som si myslel :)))

Morasten
29. 09. 2004
Dát tip
T.H.:a jsem velice příjemně potěšena:-)))

aramis: to bude asi ono kolik je ted? 21,11 :*)))) Morasten: vidis jak se mas...ja nemam nad cim patrat:*)

aramis
27. 09. 2004
Dát tip
no vazne, v pondelok o tristvrte na devat si nedovolim vtipkovat :)

Seregil
27. 09. 2004
Dát tip
.... šachovnice života.... tip a klub.... můj osobní.. :))

Parádní.... dávám řízek (tip a avi)... P.S.: sojovej...

aramis: ja mam pondeli presne 8...biji zvony:*))) Seregil: dik:*)))))) Rizek: sem myslela ze na me uz nemyslis fnuk:*))))))diiiiik

aramis
27. 09. 2004
Dát tip
to bude ten casovy posun :)

aramis: fazne?:*))))))))jeeeeeeee Soptik: rameno stale volny:*))))))vinobrani bylo supeer i pekny pocasi a tak arthamir: nefadi treba priste...a myslim ze v basnickach se tim uz clovek netrapi tam se toho spis zbavuje:*))) Morasten: tak to je super...Noe rikal ze ste o tom mluvili...

Morasten
22. 09. 2004
Dát tip
já taky:-D

Soptík
21. 09. 2004
Dát tip
rameno je volny, jo?dam ti vedet:-) jaky bylo vinobrani??Tentokrat jsem nebyl:-((

arthamir
21. 09. 2004
Dát tip
zajímavé... ale nijak moc mi to neříká... život je jedna velká šachovnice, proč se tím ještě trápit v básničkách?

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
dama nie je hlupa...! :) dama je skvela ;)

ondrech
19. 09. 2004
Dát tip
svatá pravda.:-)))***

dekuji broucci moji je toho hafo na reagovani... Milly: samozrejme ze realita je vsecko pritomneho ale proc ji nerozpitvat na mensi kousky ktere jsou dulezite to by pak clovek nemusel mluvit vubec o nicem pritomnem a to by byla skoda ne?:*) Makca: drsne mila holka hlavne se smej..to je prece nejhezcejsi ne?:*)) aramis: moje sachovnice je modrozelena:*))) dama se asi prilepit neumi je hloupa a ma pocit ze musi byt vsude... tulen: tohle stacilo to je cely..vic neni potreba:*)))...fajn toz se jukni.. Morasten: spis sama se sebou:*))jo a mam uz zjisteny ten tvuj nick... chroust: oooooo diky...a to sem rada ze nekomu to staci a vi:*))) Jinovata:a ty taky vis:*))))))))) jessinka: chapu me to taky nejde:*))))

jessinka
18. 09. 2004
Dát tip
Mně se to líbí. Snažím se být realistkou, ale moc to nejde. Ť

Makča
17. 09. 2004
Dát tip
dobrý...netužme, realizujme se!:-)

:*)))))choooj madam...noo jenze tohle je slozity..takze touzit a knourat je mnohem pohodlnejsi ;*)))))))

TAM
17. 09. 2004
Dát tip
Přivede ke světlu v naší mysli anebo jen k soužení

Makča
17. 09. 2004
Dát tip
ahój:-)no já to mám teďka našláplý do reálna, tak jsem zas děsně chytrá a optimistická...ale ono je to jen otázka času, kdy mě to přejde, pak se tu vrátím a ochotně zapláču, protože není nad to:-)

Tam: souzit ne...radsi svetlo to ja mam rada:*))))))z tohodle spis bude takovy to vzdaleny svetlo jako letni slunce chvilku pred zapadem teple oranzovy...a nebo mozna spis jen spokojena mila vzpominka na nej:*))) Makca: tak nas chytrej budiku klidne chvilku este rozdavej rozumy a smej se:*)))dyt vono ti to pak urcite slusi vic ne?:*)))...ale az se bude chtit plakat hrosi rameno je dycky volny:*)))))))))))

Milly
17. 09. 2004
Dát tip
když toužení právě JE, tak je realitou....................?

..asi sem nepochopila na co se ptas:*)))holt chloupy hroch:*))))))

Milly
17. 09. 2004
Dát tip
Jen mě to tak napadá..- co je realita? Není realita i toužení, když právě je? Neber to moc vážně.... Jen takový úvahy.......

Makča
17. 09. 2004
Dát tip
Milly: toužení je taky realita, ale na prd:-) Hrošice: já nepláču, bo sem drsná holka, ale sem se asi ňák trochu todlencto no...nějak vyměkávám...no sluší mi to, ale já se směju tak jako přiblble, vono to asi na efekt nic moc nebude:-)

tuleň
17. 09. 2004
Dát tip
hezký verš, ale kde je ta báseň okolo? :^)))

Milly
17. 09. 2004
Dát tip
miniatura, tuleň, miniatura........ :-))

aramis
17. 09. 2004
Dát tip
šachovnica a...! na čiernom políčku som našiel (dámu) Ale dáma je pohyblivá figúrka a pohybuje sa po celej šachovnici. Mno tak sedím furt na tom čiernom políčku a čakám či náhodou neprejde okolo. Škoda že som nevedel a ani neviem ako sa lepia figúrky k šachovnici, nemusel som teraz čakať... A to vôbec nie som šachista... :o)

tuleň
17. 09. 2004
Dát tip
milly: jasně, že miniatura, ale tohle mi fakt připadá jako kousek nějaké básně spíš než báseň celá hroch: teď mě napadlo, že mám ještě nějaké resty s přečtením některých tvých starších věcí... jdu částečně odstranit

Morasten
17. 09. 2004
Dát tip
holt, je to hra. jako boj s realitou. nebo sama se sebou?

Jinovata
17. 09. 2004
Dát tip
to je pro mne velice výstižné! no fakt je to tam... akorát každej dá jinej tón a důraz na ten stereotyp. myslím že v tomlhle pocitu jsem naprostý přeborník, mám natrénováno strašně moc!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru