Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsou sny a přání

17. 09. 2004
8
0
5340
Autor
Morasten

je to zase ode mě po dlouhý době romantika,takovej výkřik,to proto že je to semnou vážný. jinak ale neberte ohledy a hodnoťte sím jenom kvalitu. Pro Vítka Č.

 

 

 

Jsou křehoučké sny a přání

jsou něžné a voní květinami

každý den úsměv bez přestání

tak jako kdysi mezi námi

 

Jsou růžové sny a přání

jemu neustále vyznávat

byť i ve strachu ze zklamání

to laciné slovo milovat

 

Jsou tichounké sny a přání

lehké jak pírko, nejsladší jed

do srdcí vchází bez pozvání

nemoc, která uzdravuje svět

 

Jsou marné sny a přání

jeho city mě chladně míjejí

kvůli jednomu zaváhání

je konec veškeré naději

 

Jsou křehounké sny a přání

vzácné jak poslední dech

kouzelný úsměv bez přestání

sny a polibky na mých rtech

 

        Všem kteří milují ...

 

           ... přejí si a sní.

               

 


Celebrian
25. 10. 2004
Dát tip
tak to chodí...láska a zklamání, ale to přání úsměvů bez přestání na konci se mi líbilo.Celé je to docela povedené :-)

No... Né každej to má v sobě, ale ty jo! A ještě k tomu si svíráš cit tak dlouho, abys o něm mohla psát... Závidím ti... *

Vevet
06. 10. 2004
Dát tip
něžný...zamilovaný.. smutný.. bééé ... vážně moc hezký *t ;o)

Miroslawek
05. 10. 2004
Dát tip
odpusť, ale to snad není ani romantika jako místy spíš infantilismus, ale to asi (doufejme) přejde ;o)

Morasten
05. 10. 2004
Dát tip
je to romantika:-) ale, to víš, jsem,nebo možná už byla jsem zamilovaná...

Miroslawek
05. 10. 2004
Dát tip
tak to ať tě nepřejde ;o)

Morganna
22. 09. 2004
Dát tip
Morst: je to zvláštní, ale nikdy bych neřekla, že něco podného napíšeš. Překvapuješ mě čím dál víc. Jsem ráda, že to tak je...Lidi se mění a mohou se měnit i k lepšímu...Je to milé dílo, ale pořád v něm hledám něco víc a nemůžu se dopracovat k ničemu...

Morasten
22. 09. 2004
Dát tip
Morg.:možná že se nemůžeš dopracovat k ničemu kvůli tomu že tohle je moje individuální situace a ne situace, se kterou by se mohlo ztotožnit víc lidí. P.P.: :-) aha,to závěrečné věnování na konci prostě musí být... mimochodem ukradli mi mobil tak si můžeš vymazat moje číslo:-)

Aussigman
22. 09. 2004
Dát tip
Ozvi se někdy.

Morasten
21. 09. 2004
Dát tip
P.P.: Je to moje chyba pane, teď mám víc a víc dojem že je opravdu konec.toho,co právě začínalo ale ještě nebylo. O věnování přemýšlím pořád,ikdyž věnování píšu většinou dost opožděně. Ulita.:jé:-) tak to mám radost,gerschwin je geniální. verzí ukolébavky je totiž víc, jednou se zpívá operně, po druhý jako jazz... každej má svojí verzi:-)

ulita
21. 09. 2004
Dát tip
No, to jsem taky zjistila... jenom na tom CD co mám doma jsou ty verze asi 4...

já myslel závěrečné věnování :) vztah je vždycky křehká věc. ale některý věci musí ustát, aby za něco stál.. třeba -kdo ví?- by to nebylo ono.. ..on by nebyl ono :)

Morasten
20. 09. 2004
Dát tip
Všem díky:-) : ulita:ale asi bych potřebovala osvětlení Auss.:každej člověk si ho zaslouží:-) Sn_v.:no jo,něžný.co láska nedokáže?

kminnek
20. 09. 2004
Dát tip
*t

hůř se hledá rytmus, ale jemně plynou slova.. opravdu jedno zaváhání znamená úplný konec? snad toho, co nikdy ani nebylo.. a co zkusit dát věnování do prologu? jinak je moc fajn vidět křehkou morasten :)

ulita
20. 09. 2004
Dát tip
No zpívala jsi na kempu Summertime... já to tam fakt slyšela asi podruhý v životě. Tak od tý doby smažím doma Gershwina, akorát nikde nemůžu natrefit zrovna na tu verzi, kterou jsi zpívala ty...

Aussigman
19. 09. 2004
Dát tip
Hezký.. Ne, krásný.. Může si někdo takovej cit vůbec zasloužit..?! *

Kačírek
18. 09. 2004
Dát tip
jé, ta je krásná, to je uplně jiná Morasten než ji znám :o)

KayTee
17. 09. 2004
Dát tip
Lenka Filipová Ti to možná naspívá ;o))) Tohle já můžu *

to je sladký :)))) *

ulita
17. 09. 2004
Dát tip
dobře rýmuješ... a dlužím ti dík - objevilas mi Gershwina...

Tip!!! Tak tohle já dneska taky můžu. Ježiš, to je tak něžný... No, i se mnou je to vážný, zdá se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru