Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem potkala sluníčko...

17. 09. 2004
1
0
1618
Autor
červánky

Věnováno jedné úžasné dušičce...

Píše se 14. září roku 2004. Den jako každý jiný a přitom pro mne ten den měl zvláštní kouzlo. Autobus mě unášel do našeho hlavního města, do města kde jsem jako malá trávila prázdniny. Vždy, když jsem se do tohoto města vracela, vracela se mi i vzpomínka na mojí milovanou babičku, která již bohužel není mezi námi. Praha se probouzela do nového dne babího léta. Vltava se třpytila jako tisíce drahokamů  a pohled z jejího břehu na Hradčany byl úchvatný. Konečně jsem stanula před před kavárnou Slavie. Stála tam. Malá sympatická postavička a já hned na první pohled cítila, že mi s ní bude dobře. Poseděly jsme společně u šálku čaje a měly jsme si opravdu o čem povídat. Měla jsem pocit, jako bych ji už dávno znala, její verše které píše, její obrázky co maluje, její povídky. Rozdávají radost a pohodu všem, z jejich děl vyzařuje kouzlo, pohladí na duši, zahřejí u srdíčka. Jsem šťastná, že se mám zase za kým do Prahy vracet. Našla jsem sluníčko, které hřeje a rozdává teplo a pohodu nám všem. Děkuji Ti Janičko - vesuvanko, díky...


komedie
19. 09. 2004
Dát tip
příjemné...:)

JazROY37
17. 09. 2004
Dát tip
Nedal bych to do povídek... Vesuvanku mám rád a tohle jistě potěší...

vesuvanka
17. 09. 2004
Dát tip
Červánky to je od Tebe moc milé, tak krásná slova potěší, zahřejí .... díky , i já jsem ten den našla sluníčko v červáncích.... veliký TIP i pro Tebe

Zbora
17. 09. 2004
Dát tip
Hezky, vesuvanka je fajn, to je fakt.

vesuvanka
17. 09. 2004
Dát tip
JazROY37 a Zbora - díky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru