Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otazník!!!

25. 09. 2004
4
0
3959
Autor
zelva

Chtěla jsem jet zrovna tímto vlakem?

Kde na konečné stojí už jen nápis " SBOHEM "

Jiný vlak tudy nejede?

Že nevítě kam?

No přece do stanice " NADĚJE "


...asi bych zmenil žánr...třea jako miniatury...*t

zelva
30. 01. 2006
Dát tip
no asi jo, eště sa nad tím zamyslím:-))))

Eva_S
14. 01. 2006
Dát tip
to je úvaha? nedůležito....

_Rebelka11
09. 11. 2005
Dát tip
nejspíš bych taky změnila kategorii, ale to není tak podstatné, hodně často mám pocit, že u mě jiný vlak než ten první už ani nejezdí...*

zelva
09. 11. 2005
Dát tip
jezdí jich mnoho, ale těžké je do jiného nastoupit..

Silvita
26. 02. 2005
Dát tip
nevím, jestli se jedná o úvahu, ,,, ¨má to dobrý nápad, je v tom trošku hloubky, ale .... neumíš moc dávat své pocity na papír. Držím palce do další tvorby!:c) Sil.

I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005
Dát tip
tahle se mi ale líbí, asi jako jediné...prostě - já dávám tip

KayTee
22. 10. 2004
Dát tip
asi nejsem sama, koho to neoslovilo..myšlenka hezká, provedení špatné...ale nezoufej..skoušej to dál ;o))

zelva
07. 10. 2004
Dát tip
Toto jsem napsala jako reakci na jednu událost.

klukbuk
04. 10. 2004
Dát tip
A je super že si z kritik bereš věci, který Ti pomůžou (a většinou ti pomůžou nejvíc kritiky který nejsou hezký a bolí :))

1/5 ehm...

oCo_de
25. 09. 2004
Dát tip
Bez urážky, úvaha je o tom, že se při ní jakoby nahlas uvažuje.

zelva
25. 09. 2004
Dát tip
Tak jo příště se polepším a už to snad bude skutečně úvaha.....Doufám!!!

Ne, to fakt není úvaha, ale popis pocitu. Životně důležotého pocitu. Proč jsi to publikoval? Odpověz si klidně potichu sám, já takhle začínám už při psaní textu. Nemám toho v hlavě a papírech málo, ale přeci s tím nebudu zamořovat net, ne? Měj se a jsem zvědav na tvou příští úvahu.

zelva
25. 09. 2004
Dát tip
Třeba se dočkáš, ale zase tak brzo to nebude - néni čas. Zatím to mám jen v hlavě, na papíře ještě ne. Asi to bude spíš něco mezi úvahou a pocity.....no uvidíme, co z toho nakonec vyleze:-)

child
24. 09. 2004
Dát tip
ledatak do stanice touha vole, ach jo zauvažovals!

Dero
24. 09. 2004
Dát tip
Jako úvaha vážně nijaké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru