Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

XI.

07. 10. 2004
10
0
3912
Autor
Elyanne

už nemám vůli
nemám sílu
ani se stulit
někde v rohu
už do zrcadla
nedohlédnu
neohlížím se
kvůli lednu

že říci: "milu..."
kytka zvadla
i druhou nohu
svěřím římse
guy
07. 11. 2004
Dát tip
*

arthamir
01. 11. 2004
Dát tip
trošku mi to škobrtá... no, hlavně aby jsi neškobrtla ty, až budeš oběma nahama stát na té římse. hezky se podívej, jak je krásný výhled a šup zase zpátky na pevnou zem. žádné skákání! :-)

Craerassy
10. 10. 2004
Dát tip
víš...není ufňukaná, přestože bolíš... tip

oprátka
09. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, zajímavé. Také mívám podobné deprese.

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
a zase ta tragedie na nas nahle padla co si tedy prestehovat blize ta zrcadla? nic neni nikdy tak horke,jako se to dela ve kterem patre jsi na te rimse posedela ? nez skocis, zkus trochu poctu 6 deleno tremi a pak klidne hupni dolu, vzdyt je to v prizemi Sorry, ale ten podzim si snad tolik tech depek ani nezaslouzi.-) jinak libi.

Seljuk
08. 10. 2004
Dát tip
No ve fancouzských internetových kavárnách musíš počítat s naprosto jiným rozmístěním klávesnice..Jj,není nad středoevropský standard:-)

aramis
08. 10. 2004
Dát tip
snad nebyvas prilis vysoko :) inak *

Mila_cik
08. 10. 2004
Dát tip
že říci: "milu..." kytka zvadla i druhou nohu svěřím římse Ď..*

Noe1
07. 10. 2004
Dát tip
auu, bolí. *t

Seljuk
07. 10. 2004
Dát tip
hmm, a kdo by se taky kvůli lednu ohlížel?? Zrcadla jsou loňská tráva, pravda pořád vděčná.. ale jinak.. taková jednoduše "rádoby smutná" a tak ať to je každému patřičně jasné, že?..

Elyanne
07. 10. 2004
Dát tip
Inu, prisel odbornik a roznesl me pozdne porozchodove deprese na kopytech. Dik.

Noe1
07. 10. 2004
Dát tip
Odborník ... taky dík ;-)

Seljuk
07. 10. 2004
Dát tip
Stála jsi o hlubší kritiku, tak to neshrnu "líbííí" nebo "no, nic moc", s tím prostě musíš počítat. A priste pis s hackama, protoze se to fakt blbe cte.. Tak už to chodí, že se nezavděčíš všem, a tvoje osobní problémy jsou mi opravdu stejně volné, jako většině neznámých.. To je taky hotová věc, takže bych doporučoval vylévat jinými směry..

Elyanne
07. 10. 2004
Dát tip
Seljuk: A cim dal tim lepe :o) Je mi mi lito, ale ve vetsine internetovych kavaren ve Velke Britanii asi muzes na hacky a carky zapomenout.

kawa
04. 10. 2004
Dát tip
*

Lyryk
29. 09. 2004
Dát tip
už do zrcadla nedohlédnu

Print
28. 09. 2004
Dát tip
*...

katugiro
27. 09. 2004
Dát tip
tap ta dap ta - druhá strofa se mi líbí - tedy ne že by se mi líbila, ale líbí se mi chápete, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru