Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TO SI MUSÍTE PŘEČÍST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27. 09. 2004
0
0
3885
Autor
MADRFAKR

Pohádka vo debilnim čůrákovy


Pohádka vo debilnim čůrákovy


Byl jednou jeden čůrák.By dlouhej asi jeden metr,a širokej asi 30cenťáků.To si to jednou mrdal do sámošky,nakoupit ňáký kondomy,ale zapomněl si doma prachy.Tak je prostě čórnul.Ňáká podělaná babka na něj řvala co to krade,ale von jí jenom poslal do prdele a ještě se na ní vopovážlivě vychcal.Co to ty čůráku děláš,seš debil?A von si ještě navíc svlíknul předkožku.A ta bába dostala inkfart.Tak se čůrák vrátil domů,nasadil si kondom,a vojel tam svojí pičku.Sundal si kondom ulepenej  vod sperma,a vilil ho tý pičce do držky.Vona to spolkla a to je šťastný konec!!!


KONEC


jaj

Škoda že je ta pohádka tak krátká, vo debilních čůrácých by se toho dalo napsat.... Ale do klubu to patří.

Tak koukám, že už neexistuješ. Voni tě smazali? To mě taky. Jestli jo, tak neváhej a založ Madrfakra 2!

Dolente
28. 09. 2004
Dát tip
Himlhergot já snad blbě vidim...

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
no já taky,ale dyž von je to bílej text,tak ho musíš voznačit bys ho viděl...

Dolente
28. 09. 2004
Dát tip
Ta poznámka předtím nebyla kvůli tomu že sem neviděla text, víš ty pikaču jeden! :o))

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
ahá!!!ale to je potom jiná!mě to zaslepilo taky!

Dolente
28. 09. 2004
Dát tip
Tak to mně to vehnalo červeň do tváří! :o))

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
mě taky!!! :o)

tanganika
27. 09. 2004
Dát tip
"parada":(

pozorovatel
27. 09. 2004
Dát tip
Autobiografie? Je hrozný, jestli to budou číst děti, i když pochybuju, že to děti samy neznají. Přestože jsou tam i nějaký nápaditý úseky, tak i naopak. Bez tipu. Mohlo to být vtipný.

pikaču
27. 09. 2004
Dát tip
hm,hm,hm konkurent.... ;(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru