Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamělá

07. 10. 2000
9
0
5763
Autor
Carodej

Prolínáš se v modré vlně, svíráš pravý úhel, rozkládáš se v mnohoznačnu, chladneš. Vejdi, ale nerozházej, prosím, pracně poskládaný domek z osudových karet. Rozjímáš se v polojasnu, zkoumáš svoje ženství, nesnášíš se rozháraně, stárneš. Ber si, ale neodkládej, prosím, hořce proplakané slzy z mých očí.
Elyanne
25. 02. 2004
Dát tip
Moc dobrá.

Nanthei
27. 06. 2002
Dát tip
jé... poslední sloka...*

soňa
03. 06. 2002
Dát tip
*

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Nutis me mrknout se i na zbytek tvych dilek...ja si snad ten cas budu uz muset vyrabet.Je moc krasna diky za ty hezky slova *)

Kittie
26. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle se mi frakty moc líbí :o)

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
páčí sa

olivierek
14. 10. 2000
Dát tip
Jseš čarokrásně působivej, to se musí povzbudit Do toho ! :).

Merle
09. 10. 2000
Dát tip
tohle je zřetelně lepší (nápaditější) než většinou píšeš... jestli jsem to pochopil, je nová. jen ten konec...

Miroslawek
09. 10. 2000
Dát tip
Hmmm...nějak mne to nezaujalo. Rozjímáš se v polojasnu tomuhle verši nerozumím.

Carodej
09. 10. 2000
Dát tip
Tak nějak jsem přešel na nový styl. Potřeboval jsem se nejdříve vymanit z toho původního, což jsem mohl těžko dokázat bez hodně-čtení-na-Písmákovi. Ono to není možné jen tak přejít, kupodivu. Jinak nové jsou obě tyhle neveršované básně (i Osamělá) a také například mé Blbůstky a povídky.

Yeziiinka
08. 10. 2000
Dát tip
Oooooohromná...zírám a vlastní slova jak ohodnotit mě neskonale nudí. Tipnu si, za ty tvé čáry.

Gimi
08. 10. 2000
Dát tip
Nechtěla bych být osamělá a nechci být chladná. Chtěla bych vcházet a nechci bořit. Snad mohu říct..... ...já znám se(alespoň trošičku) když už ne ženství,tak alespoň nitro. Snad sním i brát si, snad smím i dávat(tip....:-D) Jen nechci stárnout. Prosím jen,neplač.Vždyť slzy pálí.

Janis
08. 10. 2000
Dát tip
Chlapíku,Čaroději,nadpřirozená bytosti!!! Vzmuž se Máš na víc....

Carodej
08. 10. 2000
Dát tip
:-))))))

x
07. 10. 2000
Dát tip
jee čaroději tys mě vyslyšel!! je to špica chlape! Tip

Carodej
07. 10. 2000
Dát tip
Ano, bylo to na tvůj popud, přiznávám. Díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru