Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

30.9.2004

Výběr: Jinovata, sleeping_beauty, Dero, Print
07. 10. 2004
29
0
15040

na popud Noeho...takze tohle byl muj dnesek..vcerejsek?uz mozna:*))

Velký vůz přede dveřmi

Chraňte jaro před podzimem

Stepuju v dřevákách na dvorku

A pes mi vojíždí nohu

To pan gynekolog na mě ani nekoukl

Přitom mi to tolik sluší

Vagína vypráví zanícenou pohádku

A v levé noze ožívá Láska

 


tyjo... :) blbej gynekolog... (mama ma dobryho, promita me na obrazovku!) :))

uz sem si taky nasla jinyho:*)))))))i dyz ten taky moc nekouka...a nikam me nepromita ani do cekarny....saaaaaakras...

oo dekujiiii:*)))))))))))Empťáku

Empty
05. 02. 2005
Dát tip
Brrrrrr.... Nádherná poezie:-)*

cubka: zde je jedno pekne cisilko...treba zaujme dyz sem za nebo obdrzela i vyber:*))))

Noooo: jafne drahy hroch souhlasi se vsim:*)))))))ale cekej pak velkou kritiku:*)))))))) ch mnoho: :*))))))))ani za tak kratounkou kritiku se nemohu zlobit:*)))))))))

Yfča
09. 01. 2005
Dát tip
*

ch_34
05. 01. 2005
Dát tip
v tuto noční hodinu k tomu nezvládám napsat nic než... bravurní

Noe1
04. 01. 2005
Dát tip
Ahoj, konečně se mi vrátila z Francie kamarádka, která mi slíbila vyrobit tištěnou podobu projektu 30.9.2004. Kamarádka je moc šikovná grafička a knihařka - navíc materiál, který se sešel je dost různorodý a kvalitní, takže předpokládám, že vznikne zajímavé dílko. Chci se tě zeptat, zda souhlasíš s zařazením tvého díla do téhle sbírky. Budu tisk financovat sám, takže ti kromě jednoho výtisku zdarma nemohu nabídnout žádný honorář. Mám představu, že bych za další výtisky, které by si někdo chtěl doobjednat, vybral nějaký drobný peníz, aby se ten tisk pokryl. A kdyby náhodou ... což nepředpokládám ... něco přebylo, mohli bychom to věnovat na provoz Písmáka. A zároveň chci ještě poprosit o svolení, abych tvé dílo začlenil do komponovaného pořadu „30.9.2004“, který bych rád připravil a představil na nějakých čteních ... Dej mi vědět, zda souhlasíš s jedním, druhým, či oběma způsoby zveřejnění. Díky za odpověď, Noe.

Bacil
15. 12. 2004
Dát tip
No já vím, ale lepší Pokec v hrsti, než naživo na střeše, ne? :-)))

to se povede...teda esli se papim vubec nekdy brzo ufidim:*))))

Bacil
14. 12. 2004
Dát tip
Teď je zrovna na Pokecu :-)))

dyz ja myslela nazivooooo

Bacil
13. 12. 2004
Dát tip
Hodně štěstí při vhodném začlenění do kontextu :-)))

to zni krasne to musim brzo pouzit:*))))))))

Bacil
10. 12. 2004
Dát tip
Aby z něj nebyl škytapouch :-)

ale at ho zase neprechvalime ne?:*)))))))))uz takhle musel desne skytat:*)))))

Bacil
08. 12. 2004
Dát tip
Však jo, a já ho mám ostatně rád, to, co jsem napsal výše, bylo jen takové malinké připodotknutí. Papouch je úžasný člověk a jsem rád, že mám tu čest se s ním znát a dokonce že jsem měl tu čest hrát ve dvou jeho věcech :-)

no ale nakonec se nam to povedlo ne?:*))))

Bacil
01. 12. 2004
Dát tip
Já myslím jednak to, že někdy až přísně posuzuje například něčí prohřešky vůči určitému žánru, a třeba i při nacvičování to, že hodně lpí i na detailech. Ale je to snesitelné :-)))

vagina nebyla noha...vagine bylo spatne ale byla takova mile roztouzena...a ta noha...to vi jen Noe...tyka se to jedne veci ktera ten den jaksi probehla televizkou:*))))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Mile roztoužené vagíny mě vždycky lákaly ;-)

:*))))))))dyt ses taky chlap...doufam...asi...ale vim jiste ze ses cert:*))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
No jo, když mě autor napíše jako bezpohlavního čerta (možná z vrozené ještitné touhy vyniknout coby PRVNÍ a jediný chlap :-)) ), to je pak těžký, ale jinak... moment... no jo, jsem chlap... a stejně mě potěšilo, že moji slabost pro mile roztoužené vagíny považuješ za přirozenou (tedy jestli jsem Ti dobře rozuměl). Setkal jsem se i s takovými, co mi naznačovali/y, že jsem prase :-))

ty a prase??...ne ve zviratech se vyznam..prasata vypadaj jinak...nojo papí chce byt hvezda vecera a myslim ze se mu to i povede:*))))))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Určitě a já mu to přeju, zaslouží si to. A to říkám přesto, že mě v poslední době občas docela štve (tím jak je na některé věci až příliš cimprlich :-)) )

tezko mi posoudit esli je nebo neni...me to tak neprijde...

Bacil
23. 11. 2004
Dát tip
Vagína nohou a noha vagínou... zajímavé... :-)

:*)))))))))))))

arthamir
29. 10. 2004
Dát tip
jo jo, tak tohle je přesně ten malý milý hrošík :-) kterému to samozřejmě vždycky tááák sluší :-))

Miroslawek
23. 10. 2004
Dát tip
zase ty vagóny... a velký vůz... asi si na ptáka nechám vytetovat nápis Šinkanzen ;o)

ja sem cela vagonalni:*))))))je toho poficero tak nejak vsude...ostatne mam plne pravo:*)))))))))))

Miroslawek
23. 10. 2004
Dát tip
máš plné právo, absolutně...

Miroslawek
23. 10. 2004
Dát tip
absolut vagina

jeeeeeeeee:*))))))))))))ze bych to udelala soucasti nejake z mych vaginalnich praci?:*)))))))

Miroslawek
23. 10. 2004
Dát tip
pokud nemáš problém s autorským právem... a nebo dost peněz pro firmu Absolut, tak proč ne?

takova formalitka...nase fakulta to urcite milerada zaplati:*))))))))))))

oo diky Dis za vycerpavajici chaotickou kritiku:*))))...no inspirace Topolem neprobehla ale on se mozna inspiroval mnou bych rekla:*))))))))

dismorphia
13. 10. 2004
Dát tip
ani jsem v takovou inspiraci nedoufala, ale stačím si s asociací :)

ach asociace a nebo achasociace a nebo treba jen sociace socialni asocialni...je mi spatne:*)))))

dismorphia
13. 10. 2004
Dát tip
anebo sociální a zdravotní :) a je mi špatně

fuj to zni jeste hur...uz takhle skoro ublinkavam na klavesku...napada me jeste studijni a moje zdeseni bude dokonale:*))))))

dismorphia
13. 10. 2004
Dát tip
no, dobře, tak jsme se vzájemně vyprovokovaly k blinkání tak já snda vypadnu blinkat do svýho pokoje, nebo na koleje, nebo na kolej, nebo na koleje, nebo na koleje nebo á nebo bé nebo hlava nebo orel :)krásnej den

krasny mily vecer v kouzelne spolecnosti preji...nebo na zachod ne?...a ma me rad nema me rad...:*))))))

dismorphia
10. 10. 2004
Dát tip
no jo číslo díla! že já si kurva víc nevšímám, nebýt deroslava, přijdu o to :) - eh, no nic, no dílo!, no dílo skvělý, nechávám se strhnout davem, ach bohužel, ale u hrocha to spolknu :)* (ach, kecám) :)))

dismorphia
10. 10. 2004
Dát tip
a ten poslední mi připomněl topola - jen tak mimochodem - aneb střepy a "a venku ožila lááska" - nebo tak nějak :) a nebo jsem úplně mimo

Noe1
09. 10. 2004
Dát tip
nemůžete být tak vztahovačný, pane veterináří ... nechte něco i druhým :-)))))))

Tohle s radostí, pane Noe :))

Pista: vyjimecne nebyl ale klidne ti tak muzu zacit rikat...co sachovnice? uz funguje?:*))) Noe: nak za vsim vidim neco jineho...chjooo...asi sem blazen hroch:*)))heeeeeeec...

:)) Jooo, funguje, jen jedna figurka má tendenci samovolně měnit umístění... Na druhou stranu to do hry vnáší prvek nečekanosti a tím i větší zábavnosti :))

to je bud strelec nebo kun ze jo? ti sou takovy kutaleci...sem si rikala ze to moc vadit nebude a aspon clovek bude opatrnej a bude hlidat jak presne ji poklada¨..bude se o ni starat a vsici budou spokojeni:*))))))))))))

Ano ano... Jdu strávit odpoledne péčí o šachovnici... Zdarec. :)

toz papa:*))))))starej se o ni hezky at neni smutna ze dostala panecka misto uzasne panicky:*))))))

jeeee diky celemu davu za jakykoliv nazor...jsem z toho znacne vydesena:*))) Stvn: Noe ma pravdu kazdy den by to nesla...jista souvislost s jistym dilem jisteho autora...neco velmi nepismackeho ale naopak uplne filmoveho:*))) Print: dik za vybera...cucim jak hroch z flasky Noe: ze bych byla beatnice?:*)))))))))dik chlape sama koukam... Vella: drsna ne,,,:*))))))aspon doufam a jen nekdy...a todle moc drsnych vyznamu nema... anae: me to taky neprijde az tak vazne a uzasne :*)))

StvN
08. 10. 2004
Dát tip
No jo no, mě tady sakra furt musí někdo odporovat.

Noe1
08. 10. 2004
Dát tip
Si holt ta Prima :-)))) zezky si mi dala na prdel ... o 9 tipůůůůů :-)

Stvn: to nedelam schvalne...hele ja ti to napisu zpravickou neci to rict na plnou hubu dyz to kazdej nepozna jen dobre:*))) Noe: a o kolik vyberu drahy? ;*))))))))))sem holt nej nafouknu se a odletim nekam kde je teplejc...ale musim se nafouknout dost abych unesla este jednoho cloveka:*))))))

StvN
08. 10. 2004
Dát tip
Dělej jak myslíš.

Noe1
08. 10. 2004
Dát tip
Než se nafoukneš úplně, koukni se na průběžníé výsledky naší malé soukromé soutěže ... tlustokožče :-)))))

Noe: nekouknu bezeme by to nebylo:*))))))) Mardou..dikyyyyy:*)))

Noe1
08. 10. 2004
Dát tip
:-)))))))))))))))) že ti sem prdnu tu fotku :-))))))), nebo ještě líp ... do věnování té oné ... :-))))))))))))))))))))

mršáku jedeeeeeeeen:*)))))))))))

Mršák nebyl na mně, že ne??? :))))

Alimra
07. 10. 2004
Dát tip
líbí*

StvN
07. 10. 2004
Dát tip
Oproti ostatním dnešním 30.9.2004 vidím podstatný rozdíl v tom, že se tohle mohlo stát kterýkoliv den a to je na tom krásný. To s tou láskou je dobrý. Tak. Dneska se to může.

Print
07. 10. 2004
Dát tip
Paráda!:-) *!

Ježkovy voči.... :))

Zbora
07. 10. 2004
Dát tip
Á já si říkal, že už jsem ji někde četl....tak už bez tipu...líbí.

Noe1
07. 10. 2004
Dát tip
Gratuluju ke zlatýmu výběru :-)))) Je plně zasložený ... beat v praxi - jsi moravská diPrima :-))) *t

Noe1
07. 10. 2004
Dát tip
StvN: mýlíš se ... poslední řádek se nemohl stát kdykoliv :-)

KayTee
07. 10. 2004
Dát tip
checht*

anae
07. 10. 2004
Dát tip
spíš pěkná blbůstka, to joo*, ale volný verše??? chmmm

kassiope
07. 10. 2004
Dát tip
Dokonalý, naprosto skvěle jsi to napsala :o) t*

Ondrech: noo to uz asi jo Derousek: ty potvurecko braskovska dik a nezblaznili ste se vsici?? hele ono tam puvodne bylo prede dvermi...mam to tam dat?? pak to bude asi citelnejsi...no tak ja to este zmenim...:*) a diky za presun chodnej kluk:*))))))

Eilil
05. 10. 2004
Dát tip
wauuu :o) den D jak se patří :o) tipek

ondrech
05. 10. 2004
Dát tip
dero - copak je na tom čísle díla tak zajímavýho? BTW hroch je tvoje segra?

Seregil
05. 10. 2004
Dát tip
Krutědobrá...*t

Dero
04. 10. 2004
Dát tip
Datum jsem Ti změnil, sestři ... :o) A jak to tak čtu ... no dobře, když už tu jsem, tak Ti tu kritiku napíšu ... :o) Mám poznámku - a to technického rázu - ke spojení "před dveřmi" ... mi se to prostě nahlas špatně čte. ;o) Ale jo, ujde to ... :o))) * + (ale jen za číslo díla :o)) v

pozorovatel: je jen lehce vaginalni:*))))diiiiiik Fouckault: dikyyyyy ondrech: jen lehce perverzni no mozna hodne po urcitych novych zkusenostech se vazne citim jak uchyl megauchyl:*))))

pozorovatel
03. 10. 2004
Dát tip
nemáááááš záááááč

mozna...chmm ale bud rad ze dekuju a nenadavam:*)

pozorovatel
03. 10. 2004
Dát tip
...a já to myslel tak hezky... Jen nadávej:)) já rád, když někdo nadává... - člověk je potom takový roztomilý:))))

dneska mam sakra na co nadavat fnuk:*(a nefim esli u toho budu roztomila spis desne smutna...

pozorovatel
03. 10. 2004
Dát tip
tak nadávej... rád si přečtu... a můžeš nadávat i třeba mně, byl bych potěšen:)

tak se tes na nestastnou zpravicku...

ondrech
03. 10. 2004
Dát tip
správně - neperverzní - úchylný.:-D

děvče
01. 10. 2004
Dát tip
:-))***

Zbora
01. 10. 2004
Dát tip
Bezvadný. Takový povrchně geniální.t.

StvN
01. 10. 2004
Dát tip
Bylo dohodnuto, že se všechna díla 30.9.2004 vydají 7.10., aby byla hezky pod sebou. Ono když je společná akce, tak by měla být společná, nemyslíš? To je jako by ses hlásila k vegetariánům, ale jedla maso, ne?

Rowenna
01. 10. 2004
Dát tip
Trdlo, měla´s to publikovat až 7. Já publikovala až sedmého. :-))))) jinak - báfniška jo.

Rowenna
01. 10. 2004
Dát tip
No vidíš, oni tě kárali už jiní, taky jsem si to mohla odpustit. To mám z toho, že nečtu kritiky. :-))))

Noe1
01. 10. 2004
Dát tip
Koukej to datum změnit :-)))))), to ještě můžeš :-) a just ti to vokomentuju až sedmýho

Noe1
01. 10. 2004
Dát tip
Aha, Brown :)

Jinovata
01. 10. 2004
Dát tip
nááářez! :o) V

diky za diky a cokoliv jineho,..chm beru vytky utikam zmenit datum..hroch je magor toz tak:*))))necte nbikdy vsecko cely a pak to takhle vypada:*))))))))))aspon se mate nad kym vztekat a chytat za hlavu ...takova mala predzvest nadchazejici akciciky...no dobre dost kecu:*))) copretinka: si pockej prej na 7. a bude to tady vsecko:*)))))) Zbora: dyz to rikate dva tak sem asi genius...a klidne i povrchni:*))))to uz je jedno StvN: blazniva zenska noo:*)))) Rowennka: neboj hroch se nezlobi spis culi co to zase spustil:*)))))) Noe: jo jasne presne tak:*) sem rada ze to nekdo pochopil:*))) Jinovata: az tak?:*)))))))wow dikyyy

a nejde to bu:*(((((nebo sem blba a nefim jak a mazat teda nic nebudu dyz to ma dokonce i vybera:*)

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
Taková hezká vaginální básnička.*

Fouckault
01. 10. 2004
Dát tip
:-)))))) bravo*

ondrech
01. 10. 2004
Dát tip
Tak tohle už mi nevymluvíš, to je perverze jak sviňA!!!:-))) ***TIP

diky madam:*)))))))vsak az budou urcite si na me vzpomenes:*)))och citit se jako genius je povznasejici:*)))))))))) Noe aviii

hele ty chces abych se cervenala a nebo te podezirala ze keckujes:*)))))))

tuleň
01. 10. 2004
Dát tip
:^)))) dobré, zvláště ten vtípek s nohou... i když mám obavu, že to asi nebyl tak úplně vtípek... taky budu muset něco dát do kupy, ale dám to zveřejnit asi dle instrukcí 7.10. :^)

Tulen: zadnej vtipek...ses nedival dneska na filmac?:*))))oni byly naky instrukce??? to hrosi ingnorujou a prevalcovavaji:*)))viditelne:*))))))) swandrow: napada me jen velmi nechutna veticka....tam je mista jen vejdi:*))))))

dle tveho prani madam:*))))

aramis
01. 10. 2004
Dát tip
a v lavej nohe oziva Laska ... a v pravej nohe sa ozyva Laska :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru