Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DannyStrip

04. 10. 2004
0
0
7403
Autor
Danny

Ahoj!

Začal jsem vyrábět tzv. stripy: krátké comicsy. S přimhouřením obou očí by se daly považovat za díla, proto avizuji internetový odkaz. Zatím jsou tam čtyři, budou přibývat další, doufám že stále lepší.

Na "jiném literárním serveru", kde není limit na přidávaná díla (Nový seznam a spol.) a naopak je kategorie multimedia, jsou jednotlivé stripy uvedeny rovněž jako díla.

 

http://www.sweb.cz/dannyStrip


Paranoicus
06. 10. 2004
Dát tip
Není ovšem nad zdvořilou odpověď

Toxman
05. 10. 2004
Dát tip
reb: A nemyslíš Ty nakonec toho slavného Harryho Hackera ? ;o)

Mahoney
05. 10. 2004
Dát tip
6 je dobrá, jinak spíš než vtip z toho čiší silná averze

Paranoicus
05. 10. 2004
Dát tip
Sakra, chlape, nenuť mě psát věci, na který nemám čas!!!

Bacil
04. 10. 2004
Dát tip
Typický Danny :-)) Btw, Gates mě sice sejří, ale bohužel ho nemohu nepoužívát, ani kdybych chtěl, protože potřebuji být sdílitelný s kolegy...

Toxman
04. 10. 2004
Dát tip
Oceňuji hlavně, že používáš můj oblíbený formát .PNG :)

Danny
04. 10. 2004
Dát tip
přidal jsem další 2 stripy: 5 a 6

Kodynie
04. 10. 2004
Dát tip
Všimla jsem jsi že strip Setkání jsi přejmenoval i pro blbé na Setkání a modrá smrt, aby tam našel ten vtip každý. :-) Jinak jsem si Tvé stripy už oblíbila a těším se na další, aspoň jsem se dozvěděla kdo další Ti leží v žaludku kromě woken.

cufktish
03. 10. 2004
Dát tip
hm...budu čekat na lepší...ale zasek se zvuk je gut...a gimp ja taky rad...i když zatím xp taky...a eště sem tučňáka zatím nezkusil:// (donebevolající ostuda!!!)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru