Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

30.9.2004

17. 10. 2004
0
0
4303
Autor
JiKo

Filajový krávy

Kdo má nejen auto
potřebuje povinné ručení na lásku
aby mohl zajíždět listí, žížaly a šneky

 

Ze zdi se na mě růžově zubí
jedno povinné ručení na lásku
na něm pár reklam
a osmset třicet jedna k úhradě

 

Jak zaplatit povinné ručení
když nemám ani na lásku
a Starobrno bývá k půlnoci tak drahé

 

Ale záclony jednou za čas vyprat musíš
tak si našetři na lásku
za kterou musíš povinně ručit

 

Lidi by měli mít
povinné ručení na lásku
aby jak kopřivy
nepálili kolem sebe


JiKo
05. 01. 2005
Dát tip
No to je "úmluva" :))) Jasně že souhlasím s A i B, neuvažuješ o drobném penízu i za první výtisk zdarma? ps: do té tištěné publikace bych chtěl podpis "_JiKo_ Jiří Kočí" (pokud se tedy do toho "kvalitního" nominuju :))

Noe1
04. 01. 2005
Dát tip
Ahoj, konečně se mi vrátila z Francie kamarádka, která mi slíbila vyrobit tištěnou podobu projektu 30.9.2004. Kamarádka je moc šikovná grafička a knihařka - navíc materiál, který se sešel je dost různorodý a kvalitní, takže předpokládám, že vznikne zajímavé dílko. Chci se tě zeptat, zda souhlasíš s zařazením tvého díla do téhle sbírky. Budu tisk financovat sám, takže ti kromě jednoho výtisku zdarma nemohu nabídnout žádný honorář. Mám představu, že bych za další výtisky, které by si někdo chtěl doobjednat, vybral nějaký drobný peníz, aby se ten tisk pokryl. A kdyby náhodou ... což nepředpokládám ... něco přebylo, mohli bychom to věnovat na provoz Písmáka. A zároveň chci ještě poprosit o svolení, abych tvé dílo začlenil do komponovaného pořadu „30.9.2004“, který bych rád připravil a představil na nějakých čteních ... Dej mi vědět, zda souhlasíš s jedním, druhým, či oběma způsoby zveřejnění. Díky za odpověď, Noe.

JiKo
31. 10. 2004
Dát tip
artha: no to ručení pak zmírňuje případné karamboly a boule tolik nebolí :)

arthamir
30. 10. 2004
Dát tip
he he, básnička o povinném ručení na lásku za cirka vosumset káčé - tak to jsem eště nikdá nečetl... no, všecko je jednou poprvé... :-)

fuuuuuuuj...barbari jedni...tsssss dojed k nam na bahynko:*))))

Starobrno bývá k půlnoci tak drahé to mas recht:*)))))))))

JiKo
24. 10. 2004
Dát tip
no v tomto konkrétním případě stálo 44,- :))))

hlucho
19. 10. 2004
Dát tip
To je ale hrozná blbost, ale pobaví. Dlouho jsem se tak nenasmál.

JiKo
19. 10. 2004
Dát tip
hlucho - plně tě chápu je to blbost :)

Craerassy
05. 10. 2004
Dát tip
JiKo...tohle mi děláš schválně?? je hrozná, hrozná, hrozná...hrozná..to jsi psal sám?:-))

JiKo
05. 10. 2004
Dát tip
se mělo psát co se stalo né?:) no jo asi soutěž nevyhrám hele tag já napíšu hezkou (snad) a věnuju ti jí, ju?

Craerassy
05. 10. 2004
Dát tip
JiKo..neslibuj....já se tak těšila, když jsem měla avízka a ty tohle:-((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru