Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bod

07. 10. 2004
3
0
1681
Autor
zvedavec

 

bod

 

mnoho iných bodov

naokolo

 

on – tak nablízko

 

priťahovaný stredom

stráži hranice

 

neprenikneš

jeho stred milujúcu

 

nevraživosť


Naštěstí, že jsem si mohla přečíst zprávy výše - posunuly mě. Super.

zvedavec
10. 10. 2004
Dát tip
:-)

zvedavec
09. 10. 2004
Dát tip
super, koľko významov je možné dať tým istým slovám :-) (a potom, že prečo vznikajú nedorozumenia...) Ibaže v tomto prípade tie Tvoje vysvetlenia, teda to prvé z nich sa mi vidí vyslovene pekné a tvorivé. Priam žasnem, čo si v tých slovách našiel - a je to tam! A ešte navyše, myšlienkovo mi je i také vysvetlenie blízke. Ale naozaj - ten druhý obsah som do týchto slov vkladala ja.

zvedavec
08. 10. 2004
Dát tip
:-)

Liso
08. 10. 2004
Dát tip
nerozumiem tomu! :) Nechces naznacit umysel basnika? :) Inac na mna to silne zaposobilo, zrejme kvoli mojmu geometrickemu videniu sveta ... Obavam sa, ze zial nevolila si tie obrazy geometricky :) Bod a mnoho bodov okolo (kolo = kruznica) Tak blizko - pritahovany stredom strazi hranice - som rozumel ako paradox medzi tym byt blizsie k stredu a zaroven na hranici kruhu... Nemoznost, byt naraz tam i tam, byt vsade... Nepreniknes jeho stred sa dalo chapat opat dvojznacne - jednak rekurzivne v tom zmysle, ze samotny bod ma svoj stred teda je viac nez len bodom, sam je kruhom :) jednak tym, ze on vlastni stred kruhu ktoreho je obvodovym hranicnym bodom... Stred milujucu nevrazivost som chapal ako silu ktora vytvara kruh, ktora je vlastne silou stvoritelskou... Je to predsa ta rovnomerna odpudivost stredu na vsetky strany, ktora povrch kruhu napne do kruznice, nie? :) Takze to odpudzujuce negativne je tym pozitivnym tvoriacim... :) --- Ale ako sa zamyslam asi skor ide o taky ten vnutorny kruh priatelov/zasvatencov, kde hocikoho nepustia, vsak! :)

vesuvanka
07. 10. 2004
Dát tip
bod mnoho iných bodov naokolo a on – tak nablízko priťahovaný stredom stráži hranice Pěkné vyjádřené.... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru