Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mimochodem

10. 10. 2000
1
0
3112
Autor
suva

Taktéž staršího data. Tenkrát několik děcek hospitalizovali, protože si hrála na Buštěhradské skládce.

MIMOCHODEM: Dobře si hlídejte svoje děti, aby se netoulaly po skládkách. Nemusí to dopadnout dobře. Lidé Lhostejně Ledabyle Pohazující Jedovaté odpady Druhým? Pod nos!
Sadaf
15. 10. 2000
Dát tip
Jooo, tak to pamatuju, pánžto jsem z Kladna a to je coby odpadem dohodil. A v té době jsem pracoval jako dětský vedoucí právě v Buštíku (jak my zasvěcení ono město zoveme) a tato kausa nám hnula tak dalece žlučí, že hrozilo naše vyloučení z řad... Dávám TIP, protože toto téma je stále aktuální a hlavně: modlete se všichni, kdož by jste chtěli před mými zraky vztáhnout ruku na dítě...

kem
15. 10. 2000
Dát tip
:-)

suva
11. 10. 2000
Dát tip
Kangi - ne, vzpomínka Jákob - kdyby jenom my! Saša - Ď JiKo - jak vidíš, mají...

Jákob
10. 10. 2000
Dát tip
jednou na to dojedeme

Saša
10. 10. 2000
Dát tip
jo tenkrát u Buštěhradu na skládku - do odpadu složily čísi ruce jed a všetečné ručky dětí prohrabávajíce smetí našly to svinstvo hned...

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
A co děti? Mají si kde hrát? :-)

Kangi
10. 10. 2000
Dát tip
agitační báseň - ?! (báseň není tak úplně špatná, ale chybí tam cosi, aby tou básní skutečně byla...)

bobotic
10. 10. 2000
Dát tip
Opravdu? Chybí? Já bych řekl, že něčeho je tam moc. :-) že by slov? haha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru