Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověd Opilcova

09. 10. 2004
0
0
3576
Autor
mr_mocak

Každý jednou nějak skončí.

1.

Já nevim proč

chčiju jen moč

musim furt žrát

a potom srát

 

Ref:

chčiju bliju, chlastam prdim

a strašně moc, strašně smrdim

seru, žeru, píchám, stříkám,

a potom strašne moc ztěžka dejchám

 

2.

Má žena mě nechce

do hospody pustit

já nežiju si lehce

a nemůžu ji šustit (já vim, že tam má bejt šoustat, ale tak se to nerýmuje)

 

Ref:

 

3.

Tak tohleto byla

celá moje zpověď

už nedostanu ani,

ten přiblblej oběd.

áááááááááách jóóóó.........


Zolo
15. 02. 2005
Dát tip
Ale fungovat to bude, námět je jiná věc :))) Máš talent.

Poučné, odstrašující. Klub

Garth
10. 10. 2004
Dát tip
chalmin : nerozumím tvému viděli

chaImin
10. 10. 2004
Dát tip
..jestli jsi souhlasil s gamesnikem, verim, ze sis precetl s cim souhlalsis..

Garth
10. 10. 2004
Dát tip
souhlasíš, píšu souhlasíš Jasně, taky se opravil. Souhlasím samozřejmě s jeho postojem, který myslím vyjádřil i přes poněkud brutální hrubku velmi transparentně.

Garth
10. 10. 2004
Dát tip
chalmin : :-)

chaImin
10. 10. 2004
Dát tip
8^)) mně vůbec nejde o nějáké hrubky, propána! jak vidno sám mám všech deset křivých a chromých.. ale myslím, že plno opilců píše kvalitní básně, a viděl (píšu vyděl i viděl 8^) jsem osobně napsat skvělou báseň skoro v deliriu a ještě v ruštině..

Garth
10. 10. 2004
Dát tip
Taky píšu viděl i vyděl.:) Ale už jste někdy zkoušeli vydělit opilce? Vydělte dva opilce deseti rumy a třemi vodkami značky Finlandia, přičtěte sedm piv vynásobených 7000 dny, odečtěte čas strávený střízlivěním v práci, umocněte cirhozou jater a výsledek se limitně blíží deliriu tremens. 1) je to klasický relaxační text písně (nevím co mě na takových textech baví, ale baví) 2) neznamená to že autor textu je opilec, tedy text nemůžeme brát jako výplod ethanolového mozku (doufám:)), ale jako snahu o zachycení možného výplodu ethanolového mozku 3) autoři, o kterých mluvíš, jsou svým způsobem geniální. Což ovšem většina standardních opilců není. Ten v písni je pravděpodobně jeden z nich. 4) plně souhlasím s tím, že dílo není žádný zázrak, kolega Močák se má co zlepšovat. :)

chaImin
10. 10. 2004
Dát tip
8^) jak říkají pařani: V57 - Excellent! V57 - Yeehaa!

chaImin
09. 10. 2004
Dát tip
dílo předběhlo nejen veškerou poezii, nýbrž uteklo i jakékoli poetice

Empty
09. 10. 2004
Dát tip
Tohle je jak Roman_Tik, ale on tu byl dřív!

Tak tak. Romane, někdo tě tu paroduje! (ale nemá to to kouzlo... :))) )

Jo, ještě avi Romanovi... :))

Garth
09. 10. 2004
Dát tip
Trošku jako fousatej hat, velmi relaxační. Zajímalo by mě, jak v písni zazpíváš "a nemůžu ji šustit (já vim, že tam má bejt šoustat, ale tak se to nerýmuje)" :) Empty : Tvá kritika mě baví. Měl by vážený pan Močák v rámci prevence plagiátorství tedy projít díla všech autorů, kteří tu byli dříve? (no flame :))

gamesnik
09. 10. 2004
Dát tip
Nemyslim se ze by slo o pokus o parodii, podle delky tvorby soudim ze je tu teprve kratce a tudiz nemuze znat vsechna dila. A pokud vezmete v potaz jmeno te pisne "Zpověd Opilcova " tak od toho zadnou poezii nemuzete cekat. Podle mne to navodilo docela dobrou opileckou "atmosferu". Proste jako zpoved opilcova. (Uz jste nekdy vydeli opilce ktery by byl schopen tvorit poezii?) Docela rad bych to slysel.

gamesnik
09. 10. 2004
Dát tip
jeje...ja napsal vydeli...timto to opravuji na VIDELI.

Garth
09. 10. 2004
Dát tip
Souhlas s Gamesníkem. Tohle dílo není o poetice. já nežiju si lehce a nemůžu jí šoustit :)

Roman_Tik
09. 10. 2004
Dát tip
Snažíš se být stejně geniální jako já, chlapečku???!!!!!! Cha! Na mě nemáš, břídile!!!!!!

chaImin
09. 10. 2004
Dát tip
viděli, píšu viděli a byla v tom ï duše - psal to zřejmě básník, he? na příklady možná stačí učebnice literatury pro třeťák sš

romi
09. 10. 2004
Dát tip
no nevím, nějak mě to asi neto...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru