Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pokec

10. 10. 2000
3
0
5052
Autor
pampelin

parlapa (sláva X-chatu)

Stačí malý pohled ven... den je smutný,šedý jsem náhle k smrti unaven a snažím se nedý Ta chybějící přípona mě rázně vrací světu kdo by cítil samotu v době Internetu
Šílená
16. 01. 2001
Dát tip
...normálně bych připsala něco filosofického jako merlík ... třeba o pohlazení a o úsměvu, o nepřirozenosti virtuální komunikace...o... ale jsem nějaká unavená... takže jen - :o) bavíš mě!!!

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
pobavilo

PS
20. 10. 2000
Dát tip
:o) Tak. A už sem nevlezu. :o)

PS
18. 10. 2000
Dát tip
Pampeline, tak nevím, ale počítat asi fakt neumíš. :o) Už jen ten počet slabik na 1. a 3. řádku se liší... (A to nehovořím o přízvuku!) Ale není to zas tak nutné, pokud cítíš jak cítíš, nech tak. :o)

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
PS-řekněme že "jsem" je předtaktí...možná že bys ale ukecal zkrácení "jsem" na "su" :-) zazpívat to ale jde bez problémů:-)

PS
18. 10. 2000
Dát tip
No jo, já si to myslel, že jde o text písně. :o) Pak tam předtaktí nevadí, že. A zkrácení "jsem" na "su" je sice zkvalitnění výraziva, nicméně problém se slabikami by to neřešilo. :o) (Že ty mi to se m píšeš jenom proto, aby sis zvýšil čtenost? :o))))

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
PS

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
odhalil :-))

PS
16. 10. 2000
Dát tip
Ť (hlavně za ten -chat :o) škoda rytmu... stačilo tak málo - slůvko (např. jen) (jde o první řádek)

pampelin
16. 10. 2000
Dát tip
PS-zkusil jsem tam dát jen,ale nějak se to vzpříčilo. Rytmus jsem vyťukával 3x-je v pořádku. Každopádně děkuji za podnět-vše vyzkoušejte,toho dobrrého se přidržte:-))

Print
13. 10. 2000
Dát tip
Xchat je pasé! Všichni na www.xko.cz !:-)))

JiKo
11. 10. 2000
Dát tip
hmm správná kategorie

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
málokterá snadná cesta je dobrá... nepoužíváním vzniká atroface, tak ať z nás nejsou mrzáci v lidskosti

kalinka
10. 10. 2000
Dát tip
-chat..a nebo chat byť v době internetu nenasát čerstvý vzduch šílenstvím zdá se, když proto je tu.. Krásou ze samoty snout není nic nezvyklého pár přípon na chomout co zlého zříš z tvého okna ven? Tak dýchej, ještě jde to! Svět vrací ti,co vzali jsme mu Cítíš se samoten Snad blbá pozice tvých vjemů Šedá ti nevoní, smutek nic nepřináší? Móda jde mimo? depka do slov se dere? Olivy drcené... Iluze tvé zháší.... Nejlepší pošušňání pro gurmány rozmazlené... Co víc bys ještě chtěl? Naději? Beznaděj? Další lži? Ještě jsme tu..... Jsi tu..... V době internetu.......:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru