Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jonáš říká :o))

Výběr: vesuvanka
10. 10. 2004
1
0
2279
Autor
romi

Ahoj, žiješ v uspěchané době svázané internetem, mobilními telefony, technikou, bez které se žít přece nedá, jsi tu pro ostatní, klaníš se autoritám, protože musíš, protože...no vždyť víš. Jednoho rána ale....

  

Stojíš na rozehřátém písku

 

Není teplo, naopak je spíše příjemně chladno, ale od chodidel hřejivo…

 

Někde v dáli zní klapot koňských kopyt

 

S tvými vlasy si pohrává vánek a je takové ticho, že ho slyšíš, nic jiného, jen vánek, své vlastní srdce a tichý uklidňující zvuk - koňská kopyta bořící se do písčité půdy…

 

Široko daleko nikdo není, nic neruší, nic neohrožuje…pustá pláň.

 

Můžeš zavřít oči

Rozpřáhnout ruce

Nemyslet

A navzdory všemu cítit ....sebe….člověka.

 

Udělej to, zavři oči, rozpřáhni ruce, vnímej jen písek, který hřeje tvá chodidla, vánek, co čechrá vlasy, tlukot srdce…jenž doplňuje hudbu kopyt, nemysli…..a zhluboka se nadechni….

 

Pak se vztyčenou hlavou ze všech sil zakřič "já jsem člověk"...

 

...a poslechni si hlas odnikud, přesto však jasný a zřetelný, říkající "ano, jsi..."

 

 

 

Přeji Ti krásný den

 

 


proste_ona
05. 02. 2005
Dát tip
hustý...jen bych to nejradši zakřičela někde uprostřed Prahy kde je děsně lidí!!

Miroslawek
12. 10. 2004
Dát tip
jo jo, starej Jack Burton vždycky říkává

Marthin
10. 10. 2004
Dát tip
Je ticho a přitom jsou slyšet koňská kopyta jak klapou v písku?:-)

vesuvanka
10. 10. 2004
Dát tip
Opravuji se - ono je to MIMO a ne Indispozice - mně tyto dvě kategorie splývají, protože jejich kritiky se neobjevují pod dílem

stromovka
10. 10. 2004
Dát tip
:) no zkusila bych to, ale zakřičela bych nejspíš něco jiného:)

Jee, to je jeako klip k nějakýmu songu, víš....jakoby rozpřáhl ruce a padal dozadu na písek a opakovaný záběr znova a znova a jenom končeky prstů a moře a písek a obloha bez slunce, světlunkáá a nějaký rákosí a jak křičí, aby to bylo vidět, ale slyšet ne.....Promiň, moje pocity:o) je to fajn

Mar_15
10. 10. 2004
Dát tip
Jé, to je hezký. Je to jako odpověď na pár mých veršíků: Nahmatej v chladné skále skrytý pramen vody. Naslouchej dálce mořského dna Dýchej hvězdnou hloubku Vztáhni ruce na rozkvetlé louce A sebe se ptej: Kým jsem?

Garth
10. 10. 2004
Dát tip
Rozumím Ti, protože mně občas uniká, kým a proč vlastně jsem (otázka je, kdy se z toho stane stav setrvalý) a rozumím i pěkným veršíkům Mar_15. Osobně bych si to dovedl představit i jako reklamu na nějaký pěkný kabriolet (vím, že to není vhodná asociace) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru