Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hluboká intimita hříchu

12. 10. 2004
5
8
8604
Autor
Petr_Fonvald

Jsem monstrum bez tváře
Jsem výmysl faráře
Ale jestli vás to uklidní
Tak jsem hluboce intimní

Píše se že nepožádáš manželky bližního svého
Ale co když žena přítele tvého
Požádá tebe
Ne-pro mě neztratíš nebe

Jsem monstrum beze jména
Jsem tu když dívka toužebně sténá
Tak vraž si do srdce dýku
Pro hlubokou intimitu hříchu

8 názorů

Nechápu to pranýřování, mně se ten námět líbí a že to zní lehce pateticky.. proč ne... Každá báseň nemůže být hodnocena takhle hyperkriticky, jde to ze srdce a potřeby vypsat se, ne z potřeby zařadit a zalíbit se.....!


Bridget
01. 08. 2012
Dát tip
určitě umíš víc

Tak to jo. To to všechno vysvétluje.

Senyoryta
16. 04. 2007
Dát tip
proč ne?

Proč banány?

Senyoryta
16. 04. 2007
Dát tip
hmmmmmmm.......... vybavila se mi chuť banánů...

hmm... trochu nerytmické...ale něco mě na tom zaujalo

Tedy přeřazeno. Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

:-))) vyjadořovat se nemusím..... :-)) ale tak nějak souhlasím... :-))

To bych se z toho picnul... :(( Jeden neví, má-li úpět nad katastrofální úrovní textu, nebo nad autorovým skromným názorem, že jeho poezie je vyšší forma filosofie, případně že jde hlavně o obsah (forma je zřejmě nedůležitá, čili by nykonec stačilo nasypat slova do pytlíku, a pak seřadit jak se namane... Nezkoušel to už někdo ? :)) ). Uff. Zařazuji do klubu do kategorie Citové ekzémky, nicméně současně dávám hlasovat o přeřazení do kat. X. Klubbeři?

Rowenna
06. 12. 2004
Dát tip
ajta, jsem z vyšší formy filosofie vskutku na větvi. :-)))))

Zbora
06. 12. 2004
Dát tip
Hlasuju pro přeřazení. Tohle je vskutku hodně debilní. x.

Alte?

pomíjivá
04. 12. 2004
Dát tip
avi

_Rebelka11
12. 10. 2004
Dát tip
... poslední sloka se mi líbí.

harosek
12. 10. 2004
Dát tip
co na to říct, představil jsem si desatero přikázání a nyní ho přehodnocuju a zapisuju znova :) souhlasim,že poslední sloka je asi nejpovedenější

Miroslawek
12. 10. 2004
Dát tip
Jsem intimně znepokojen ;o) Pokud chceš verš skutečně vázat, doporučuji nastudovat alespoň něco málo o jeho metrických zákonitostech (tj. o rytmice), např. Hrabákův Úvod do teorie verše.

Jeheheman
12. 10. 2004
Dát tip
.. poslední dva řádky se mi nelíbí (..a Miroslawkovy pindy taky ne:o)) Jinak je to.. řekněme usměvné:)

Jajoch
12. 10. 2004
Dát tip
Nehledě na zajímavý nápad bych též ocenil trochu rytmiky...

Zásadně píšu verše, které vycházejí ze vnitř. A protože mé myšlenky jsou mnohdy rychlejší než ruka, tak jsem rád, že to stíhám napsat. A nehledě na formu považuji tyto básně za hotové dílo. Stejně jde o obsah. Myslím si totiž, že poezie je vyšší forma filosofie.

makros
12. 10. 2004
Dát tip
...je to zbytečně patetické...

etna
12. 10. 2004
Dát tip
Hluboká intimita hříchu ... zní velice pěkně, ale ten začátek není prostě ono.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru