Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kletr Pivotný a Peřina Johdalová opět na scéně

Výběr: rebecca13
12. 10. 2004
7
0
6623
Autor
SilverArrow

Myslím že tyto postavy českého pšoukbyznysu není třeba přesdstavovat a když je uzpůsobíme potřebám písmáka, výsledek je dokonalý...

Peřina: Nazdar ty vole, ty si zase spocenej jag vrata vod chlíva.

 

Kletr: Drž hubu ty gumová nádhero ty gdybys nedostala botulinovy injekce tak čovek neví jestli ti kouká do xichtu nebo do prdele!

 

P: No hlavne ze ty seš krasavec, cejchu jak starej damr a bude se na mě natahovat.

 

K: No kurva ty sis začala ne, tak drž hubu di honit svýho pana Divokýho a na mě nech zábavu. To já umím Hý, hýýýýýýýýýýýýý

 

P: Ty umíš tak akorát hovno ty tlust´ochu to já....

 

K: Tak už drž hubu a poslouchej a jestli se nepochčiješ tak už nebudeš vykopávat za tu egyptskou misku nebo jaxe to menuje. Mám tu jeden příběch od Rímy Vynutila z E 55. Prej se to fuck stalo.

 

Příběch:

 

V hlavních rolích: E55, BMW, neznámý řidič, pět lechkých děv...

 

Černej bavor nedaleko hranic přijede ke krajnici, stáhne kouřový vokýnko, vystrčí se prst a povídá:" Ty, ty, ty a ty".

 

"A co já?" zeptá se nedaleko stojící pátá tmavovláska.

 

"Ano i ty si kurva!!!"


Agnežka
18. 11. 2004
Dát tip
*

SilverArrow
22. 10. 2004
Dát tip
Křeno: Ale hovno vo to nejde vo naky kritizovani pro me za me at si tu hlavu kazdej u televize vymeje. Dyt je to prdel. Ja kdyz du nekdy kolem a vidim to (nejen Novu!) tak se v nemym uzasu zastavim a vopravdu se na to chvili koukam protoze to stoji za "to". Kam dali lidi rozum ze sou ochotny tohle sledovat Aj dont nou. Ale napsat vo tom takovouhle picovinku snad muzu ne?

Přeno
22. 10. 2004
Dát tip
SilverArrow: já to tak bral (z větší části), to spíše směřovalo na první příspěvek rebeccy...

Přeno
21. 10. 2004
Dát tip
Tady je vidět jak triviální (a oblíbené) je dnes "kritizovat média". Kdybych napsal na bílý plátno obrovskej nápis NOVA SUX, VÍ DONT VONT VAJOLENC, tak bych obávám se sklidil úspěch. Netřeba odpovídat, ano, "nepochopil jsem to", nemám populární názor.

ShiTy
16. 10. 2004
Dát tip
Nechte je bejt stejne uz brzo....

SilverArrow
13. 10. 2004
Dát tip
rebecca: k Passolinimu jsem se dostal prave ted, nekdy to neni zrovna nejprijemnejsi pohled :-) Chystam se na Dekameron tak uvidime...

kassiope
12. 10. 2004
Dát tip
Nějak to nechápu, jako pointu nebo aspoň něco tomu podobrnýho...

SilverArrow
12. 10. 2004
Dát tip
Rebbecca: moc lidí mi tady na tom písmákovi nerozumí...pravda nedávám jim moc příležitostí...tohle si ale pochopila skoro líp než já :--)

Cavalera
12. 10. 2004
Dát tip
suproš věc **!!

Dost dobrý at´ žije Milionový pár, že přátelé....

SilverArrow
12. 10. 2004
Dát tip
Rebecca: Směřuju to na tebe ale vyjádřit se může každý...Co tebe dostává? Myslim co považuješ za humor dle tvého gusta? Já žeru se všim všudy Montyho Pythona a Andyho Kaufmanna.

Jeheheman
12. 10. 2004
Dát tip
rebecca:... ale malý děti nechápou, proč se nesmát, když se směje celý publikum dospělejch...úplně v tu chvíli ten tleskající kompars nenávidím... pomyslný tip*:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru