Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

11. 10. 2000
10
0
7914
Autor
Carodej

Tak pro změnu opět lyrická veršovaná romantika, uveřejněná na popud Merleho, anóbrž mi za ni slíbil tip:o))))))

Sen Chtěl bych Ti šeptat do vlasů sny o křídlech pegasů, které se vždy k ránu zdají, mladičké klisně v jedné stáji. Chtěl bych Ti šeptat do ouška sny malinkého kolouška, jenž, sotva si stoupne na nohy, už chtěl by mít krásné parohy. Chtěl bych Ti šeptat do rána, škemrat jak pejsek bez pána, aby se, dřív než bude den, stal ze mne také dívčí sen...
hippiesanda
03. 03. 2004
Dát tip
stal se ze mě také dívčí sen... to se mi líbí:) ***

Elyanne
26. 02. 2004
Dát tip
Sladké. :o) ************

Madlen
13. 02. 2004
Dát tip
Chtěla bych snít takový sen ... :o)

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Ja nemam slov, teda ty me stale prekvapujes.*)

Yenn
29. 01. 2001
Dát tip
Moc naivni, moc neumele, a moc dojemne. Ano.

Requo
09. 12. 2000
Dát tip
Romantika? Ach ano, asi ano. Mozna sem nekdy o tom neco i slysel. Je to urcite dobre, a asi zamilovanym se to muze libit. Souhlasim s cimsi nazorem, ze je to velice nenasilne, spis rekl bych, ze je to jemne jak vanek. Mrzi me jen, ze autor trochu nepsal o Snu vic, je tam jenom kolousek, a hribe, mozna by stalo za uvahu, vypracovat mladat zvirat vic, basen by mohla ziskat vic na vyvoji. Zda se mi, ze zacina temer u konce, nebot kridla pegasu uz je mohutne prani, dokonce bych rekl, ze mohutnejsi, nez u kolouska parohy. A zaver prisel rychle, prilis rychle. Clovek zacina snit a uz je zase vzbuzen. :) Nerad bych, aby tato ma slova vyznela jako kriticka, mne se ta "versovanka" libi. Ovsem, nikdy bych nerekl, ze ji psal Carodej, spis, ze nejaka zamilovana divka. Jeste ze na konci je ten radek: "škemrat jak pejsek bez pána", protoze jinak bych Carodeje oznacil za zlodeje necich autorskych prav. :)) Pekne CAR, diky.

Miroslawek
03. 11. 2000
Dát tip
viz Javert ;o)))

Javert
27. 10. 2000
Dát tip
Pathetismus je základ, na ten já nedám dopustit. Připomnělo mi to mladýho Šafránka...

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
trošičku sladký ale hezký

Mámalibor
16. 10. 2000
Dát tip
tipéééém ven !

Stínovlas
16. 10. 2000
Dát tip
Přečetla jsem si to ještě dvakrát a ono to tam sedí i tak, jak to je. Poprvé jsem četla "už by chtěl" místo "už chtěl by". Proto mi to tam nesedělo. Nakonec, když si to čtu znovu, tam sedí oba tvary slovesa.

cloviecik_3
16. 10. 2000
Dát tip
no ono mě to nepřišlo patetický kůli některé konkrétní větě ale jen tak celkově jenomže jak jsem si to četla dnes ynova tak už mi to nepřišlo patetický vůbec, ale minule to bzlo to první co mě napadlo

olivierek
14. 10. 2000
Dát tip
Já bych nešeptal já bych jen němně řval, je to moc hezký - dám tip.

Gimi
13. 10. 2000
Dát tip
A mně se líbí ten pejsek bez pána.Jeden by až slzu uronil. Moc se mi to líbí,je to takové miloučké.Máš tip.

Stínovlas
13. 10. 2000
Dát tip
Moc pěkné. Jen v řádku "už chtěl by mít krásné parohy" by víc seděl přítomný čas slovesa chtít.

Carodej
13. 10. 2000
Dát tip
Cloviecik - patetický to podle mne je, když se píše v básni - chtěl bych k tobě přiletět na křídlech pegasů a bla bla bla. Ale ta klisnička sní o tom, že by měla křídla. To mi patetické nepřijde:-) Gimi - ale já jsem pejsek bez Paničky:o) Stínovlas - už chce mít krásné parohy? To mi tam nějak nesedí....

suva
13. 10. 2000
Dát tip
Ihá ihá zaržála a hned tipika dala :c0))))

kem
12. 10. 2000
Dát tip
kdyby to tak patrilo me,,,pekny

Miracleion
12. 10. 2000
Dát tip
Hezky se nám tu snoubí romantika s podprahovými vášněmi. Je to milé a není to naléhající, přesto je to však skromná žádost. Jo, jo, "romanťyka", aaaach... :-) TIP

cloviecik_3
12. 10. 2000
Dát tip
no já právě nemám ráda nic lacině romantickýho - ale právěže tohle neni laciný - krásně to "klouže" a ten nápad z kolouškem a taky z dívčím snem je dobrej a křídla pegasů jsem ešte yatim nikde nečetla ale připadá mi to patetický

Miroslawek
11. 10. 2000
Dát tip
He, he, tak nejen na parohy, ale i na křídla pegasů došlo ;o))) Ale sedí to tam, takže nic proti. Hezký (sen).

Bambulka
11. 10. 2000
Dát tip
no jo, i zvířátka sní...:o)) romantiku já rád, líbííí! Merle: pozor!! sliby - chyby!:-)) hmm, tak u toho "kolouška a šeptání do ouška" jsem si na něco vzpomněla...ehm:o))))

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Merlééééééééé, sem s tím tipéééééééém:o)

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
nebweč, jen nestíhám... aby bylo jasno, spojení křídla pegasů mi opravdu leze krkem, a tak ten tip je za to, že se ti ho podařilo použít velice vhodně... dost dobrá básnička bambulka: hń hň hň

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
:o))))) Yeah, I feel so happy now:o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru